Лідія
Помічник керівника, секретар, менеджер з адміністративної діяльності, офіс-менеджер
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Рівне
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9395136
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Остапчук Лідія Володимирівна
Вік: 34р.
Місто проживання: м.Рівне, вул.Р Шухевича 6, кв.173
Сімейне положення: одружена, маю доньку (6 років)
Контактний телефон: [
e-mail: [
Освіта
• Навчальний заклад: Загальноосвітня школа № 25 м.Рівне
• Період навчання: 1995р. – 2005р.
• Навчальний заклад: Національний університет «Острозька Академія»
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Документознавство та інформаційна діяльність
Період навчання: 2006р. - 2011р.
Досвід роботи
• Назва компанії: ПП «БУД-СЕКТОР»
Посада: менеджер з адміністративної діяльності
Період роботи: червень - серпень 2012р.
• Назва компанії: ТОВ «ЗАХІД-ТРАНСБУД»
Посада: менеджер з адміністративної діяльності, бухгалтер
Період роботи: серпень 2012р. - грудень 2020р.
(травень 2016р.-травень 2020р. відпустка по догляду за дитиною)
Обов’язки по двох вищевказаних місцях роботи:
- допомога бухгалтеру: робота в 1С - виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних
- виписка товарно-транспортних накладних та подорожніх листів
- збір та аналіз даних про роботу водії: перевезення щебеню, відсіву, піску та надання ними транспортних послуг
- приймання телефонних дзвінки і відвідувачів, з'ясовування їхніх потреб
- приймання і відправка електронних листів
- обробка вхідної і вихідної кореспонденції
- ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
- підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи
- забезпечення необхідними канцелярським приладдям, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи (замовлення, контроль доставки і складання фін. звітності)
- контроль за станом офісного обладнання, комунікацій
- виконання обов’язків кадровика: оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, а також іншу встановлену документацію з кадрів
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю
- нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та сплата податків з них
- оплата рахунків в інтернет-банкінгу
• Назва компанії: ТОВ «ЛАД-РІВНЕ»
Посада: бухгалтер, оператор
Період роботи: березень 2021р. - лютий 2023р.
Обов’язки:
- робота в 1С управління торгівлею: внесення приходних накладних; внесення інформації про контрагентів та контроль за змінами у їх особистих картках; введення інформації по номенклатурі товару, розрахунок та контроль цін на продукцію
- виписка видаткових накладних, товарно-транспортних накладних
- оформлення договорів з покупцями
- ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
- супровід та аналітика роботи торгових агентів, формування аналітичних звітів по їх роботі
- формування внутрішніх звітів по роботі товариства за вимогою керівництва та постачальників
Вміння та навики
• Вільне володіння персональним комп’ютером
• Знання програм: Microsoft Office Word, Microsoft Office Word Excel, Microsoft Office PowerPoint
• Навички роботи в команді
• Здатність швидко сприймати, відповідати, обробляти та узагальнювати інформацію
• Здатність встановлювати логічні взаємозв’язки та робити конкретні висновки
• Володіння українською, російською, англійською мовою
Додаткова інформація
• Особисті якості: відповідальна, працелюбна, комунікабельна, активна, наполеглива, позитивна, креативна, цілеспрямована, толерантна, відкрита до нових знань та досвіду
14.02.2023р.
Схожі кандидати
Администратор, офис-менеджер, секретарь руководителя
15000 грн, Рівне
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Рівне
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер
12000 грн, Рівне
Секретарь, помощник руководителя, офис-менеджер, оператор call-центра
18000 грн, Рівне
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник, копірайтер
Рівне
Адміністратор, помічник керівника, офіс-, менеджер зі збуту
20000 грн, Рівне, Дистанційно