Резюме від 14 травня 2024 PRO

Альона

Адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Перекладач англійської та особистий помічник

з 07.2022 по 03.2023 (8 місяців)
Клінінгова компанія, Кортенакен, Бельгія (Послуги для населення та бізнесу)

Була особистим помічником. Набирала людей на роботу, переводила з англійської на українську і навпаки. Заповнювала документи стосовно зарплатні, робила маршрутні листи для кожного працівника. Відповідала за податки, банківські карти та все інше. Забирала нових працівників з аеропорту, автовокзалу чи жд. Робила звітність по кожному клієнту чи працівнику, за кожен день.

Адміністратор рецепції

з 12.2021 по 02.2022 (2 місяці)
Клініка «Астра», Кривий Ріг (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Відповідала на дзвінки, записувала на прийом до лікарів. Вела касовий апарат, термінал і готівку. Сдавала звітності, та закуповувала весь необхідний матеріал.

Борд - Ангел(менеджер та адміністратор)

з 06.2021 по 12.2021 (6 місяців)
Бізнес спільнота Борд, Кривий Ріг (Приватні особи)

Була менеджером або особистим помічником для кожного учасника спільноти. Вирішувала будь-які запроси або питання. Влаштовувала зустрічі, запрошувала учасників, обовʼязково знаходилась разом з ними. Вела 2 srm системи, працювала в хелп деск, 1С, excel і так далі.

Адміністратор

з 05.2018 по 07.2019 (1 рік 2 місяці)
Ресторан «Околиця»

Освіта

Одеський інститут культури імені Поплавського

Туризм/туристичне обслуговування, Одеса
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Майстер бровіст

2019, 1 місяць

Молодша медсестра

2013, 6 місяців

Хореограф для дітей

2012, 5 років

Знання і навички

MS Excel MS Office Водійські права кат. B CRM Доброзичливість Комунікабельність Управління командою Ведення документації Ведення CRM R-Keeper Інвентаризація Користувач 1С Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, швидко навчаюсь, готова допомогати, багатозадачність, грамотна мова

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: