- PRO
Марія
Customer support specialist, 20 000 грн
- Розглядає посади:
- Customer support specialist, Контент-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 28 років
- Місто проживання:
- Кривий Ріг
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9400053/
Досвід роботи
Customer support representative
з 04.2025 по нині
(4 місяці)
Lionentry, Дистанційно (IT)
Надання своєчасної та ефективної підтримки клієнтам через кілька каналів, з фокусом на технічне усунення неполадок, питання щодо білінгу та загальне підвищення задоволеності користувачів. Виступаю в ролі ключової ланки між користувачами та внутрішніми командами для забезпечення безперебійного надання послуг.
💬 Ключові обовʼязки:
Відповіді на звернення клієнтів електронною поштою через тікетну систему (Zendesk)
Допомога користувачам із технічними, організаційними та білінговими питаннями
Використання CRM-інструментів, таких як Zendesk, AST та Chargebee, для керування процесами підтримки
Комунікація та синхронізація з внутрішньою командою через Slack
Співпраця з міжфункціональними командами для покращення сервісних процесів
Активний внесок у підвищення рівня задоволеності клієнтів завдяки ефективній комунікації та вирішенню проблем
🔧 Основні навички та інструменти:
Підтримка клієнтів (електронна пошта / тікети)
Технічне усунення неполадок
CRM-системи (Zendesk, Chargebee)
Кросфункціональна комунікація
Вирішення проблем і багатозадачність
Командна співпраця (Slack)
Бариста
з 04.2023 по нині
(2 роки 4 місяці)
The Spiceroom, магазин-кав'ярня, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
Приготування гарячих та холодних напоїв, відповідно до рецептури. Розробка калькуляцій напоїв. Створення нових напоїв,
пропрацювання та введення в меню. Проведення навчання
нових працівників. Проведення майстер-класів. Підтримання робочого місця в належному
стані, відповідно до стандартів HACCP. Замовлення товару, комунікація з торговими представниками.
Адміністратор ресторану
з 06.2022 по 03.2023
(9 місяців)
Fast Fish, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)
Планування та координація робочих графіків.
Розподіл годин роботи між працівниками.
Вирішення конфліктів графіків і заміни працівників за необхідності.
Співпраця з постачальниками для замовлення необхідних господарських товарів.
Ведення обліку запасів та контроль їх витрат.
Пошук нових працівників на різних майданчиках.
Вирішення скарг та непорозумінь.
Забезпечення високого рівня обслуговування гостей.
Введення в базу нових технологічних карт, приходів товару, списань тощо.
Дотримання стандартів безпеки та гігієни.
Забезпечення відповідності ресторану всім нормативам і вимогам.
Ведення комунікації з графічним дизайнером, спільна розробка меню, флаєрів та банерів.
Робота з сервісами доставки Glovo, Bolt та власна доставка.
Краще розвинула комунікативні навички, отримала керівницький досвід і здатна ефективно працювати в стресових ситуаціях.
HR-керівник
з 11.2021 по 05.2022
(6 місяців)
АДК ЛЛІР, Київ (Транспорт, логістика)
Повний цикл підбору персоналу:
Розуміння вимог до вакансій, які представлені роботодавцем.
Співпраця з керівництвом компанії для з'ясування деталей профілю кандидата.
Використання різних ресурсів для пошуку потенційних працівників (сайти з вакансіями, соціальні мережі, професійні спільноти тощо).
Проведення інтерв'ю та співбесід зі здобувачами роботи.
Оцінка професійних та особистісних якостей кандидатів.
Складання та оновлення резюме кандидатів.
Підготовка рекомендацій та інших необхідних документів.
Забезпечення гладкого проходження процесу найму для кандидатів.
Здійснення взаємодії з кандидатами та відповідь на їхні питання.
Ведення бази даних кандидатів для майбутніх вакансій.
Організація інформації та підтримка актуальності даних.
Законодавча частина:
Ведення кадрового діловодства
Прийом, переведення, звільнення, графік відпусток
Оформлення лікарняних листків
Ведення штатного розпису
Оформлення трудових книжок згідно інструкції про порядок ведення трудових книжок
Моніторинг ринку праці
Ведення щомісячної, щоквартальної та щорічної звітності
Корпоративна частина:
Підтримка дружньої атмосфери в компанії
Закупка канцелярії
Організація корпоративів
Привітання працівників з днем народження
Інспектор відділу кадрів
з 10.2020 по 11.2021
(1 рік 1 місяць)
Херсонський державний університет, Херсон (Освіта, наука)
Ведення кадрового діловодства
В підпорядкуванні 230-250 чоловік
Повний цикл ведення кадрового діловодства: прийом, переведення, звільнення, створення графіку відпусток та контроль його дотримання, надання щорічних, соціальних відпусток, ведення трудових книжок, заповнення листків непрацездатності тощо
Освіта
Херсонський державний університет
Факультет української й іноземної філології та журналістики, Херсон
Вища, з 2015 по 2021 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
https://prometheus.org.ua
2023
Сертифікат
https://prometheus.org.ua/
2023
Сертифікат
Знання і навички
- Управління рестораном
- Користувач 1С
- Комунікабельність
- Poster
- Доброзичливість
- Ведення документації
- Інвентаризація
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Схожі кандидати
-
Support manager
Дистанційно -
Customer Support Specialist
20000 грн, Дистанційно -
Спеціаліст технічної підтримки
Дистанційно -
Customer support representative
Дистанційно -
Фахівець служби підтримки
25000 грн, Дистанційно -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Дистанційно