Катерина
Керівник відділу закупівель
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Нікополь
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9406715
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Фоміна Катерина Володимирівна
Дата та місце
народження:
01 травня 1993 року , місто Нікополь
Дніпропетровська область.
Сімейний стан
Одружена
Місце проживання
53200, Дніпропетровська область, м. Нікополь.
Телефон
[
Електронна пошта
(e-mail)
[
Мета
Отримати перспективну роботу з можливістю професійного та кар’єрного росту
Освіта
у 2015-2016 році отримала червоний диплом «Бакалавра» та «Спеціаліста » в Національному Університеті «Одеська юридична академія » спеціальність: правознавство.
у 2019 отримала диплом «Магістра» в «Класичному приватному Університеті», «Інститут журналістики і масової комунікації», факультет «Медіа комунікації», місто Запоріжжя.
Трудова діяльність:
З липня 2020 року- по листопад 2022 року ПрАТ «Сентравіс»- ведучий спеціаліст відділу закупівель послуг.
1. Формування та забезпечення плану закупівель послуг та визначення їхньої пріоритетності.
-Оброблення заявок в Jira.
- Вивчення Технічного завдання з метою забезпечення належного виконання заявки.
- Виявлення помилок в Технічному завданні (якщо такі є) .
- Визначення потреб у закупівлі послуг та їх пріоритет.
- Оперативе реагування на видані аварійні заявки з метою їх виконання.
- Ведення комунікації із внутрішнім замовником задля досягнення максимального результату.
2. Забезпечення наявності конкурентного середовища на закупівлю послуг.
- Аналіз ринку надання послуг.
- Забезпечення наявність альтернативних, конкурентних підрядників з усіх видів послуг.
- Організація та проведення тендерів а сфері закупівлі послуг.
- Формування бази акредитованих постачальників.
- Забезпечення проведення аудитів постачальників з метою акредитації.
- Організація збору усіх необхідних документів для проведення акредитації постачальника.
- Контроль дотримання термінів подання документів.
- Контроль процесу акредитації.
3. Укладення договорів.
-Організація та забезпечення переговорного процесу з постачальниками та укладання договорів на оптимальних умовах.
-Контроль за дотримання умов договорів та строків виконання робіт.
-Ведення претензійної роботи.
-Урегулювання конфліктних ситуацій, що виникають у процесі виконання договору.
Листопад 2022- жовтень 2023 ПрАТ «Сентравіс»- керівник відділу закупівель та операційної роботи.
1. Створення та організація роботи нового відділу.
-Підбір персоналу.
-Написання посадових інструкцій.
-Знайомство співробітниками з внутрішніми положеннями компанії.
-Навчання нових співробітників роботі згідного посадових інструкцій (вивчення новими співробітниками програми SAP та Jira ).
-Впровадження KPI для кожного нового співробітника.
2. Керування процесом закупівель послуг, ведення операційної діяльності.
- забезпечення ефективного та своєчасного процесу у виборі постачальників у сфері будівельно-монтажних, ремонтних та проектних робіт;
- забезпечення якісного ведення документообігу, своєчасна передача первинної документації до бухгалтерії та вкладання документів у SAP;
- забезпечення якісного виконання заявок з питань-створення ОЗМ, АСC, замовлень на закупівлю, здійснення повернень у випадки забракування.
3. Ведення проектів.
- організація та координація робіт з реалізації нових виробничих проектів, модернізацій, планових ремонтів.
-проведення та контроль тендерних процедур з визначенням оптимального рівня витрат на проведення робіт.
-ведення переговорів з потенційними підрядниками.
-досягнення максимально ефективних та вигідних умов.
-Ключові ролі у робочих групах по реалізації проектів, які відносились до капітальних витрат (CAPEX).
Жовтень 2023- теперішній час ПрАТ «Сентравіс»- керівник відділу закупівель ТМЦ.
1. Управління та контроль відділом закупівель ТМЦ.
- контроль за виконанням заявок підлеглими у наступних напрямках: металопрокат, матеріали за кресленнями, обладнання, ЗІЗ, канцелярія та ін.
2.Оптимізація витрат на закупівлю ТМЦ.
-Аналіз динаміки витрат та їх мінімізація.
-Проведення переговорів з постачальниками послуг задля підписання договору на максимально вигідних умовах для компанії. .
-Розподілення бюджету оплат серед постачальників, відповідно до зобов'язань.
- Контроль дотримання договірних зобов'язань перед постачальником.
3. Розробка та впровадження заходів спрямованих на зниження постійних та змінних витрат виробництва.
-Вивчення потреб компанії , що стосується ТМЦ.
-Формування списку імпортних, оригінальних матеріалів, а також та з найбільшим терміном поставки.
- Опрацювання поставки альтернативних ТМЦ на українському на європейському ринку. Ціль- економія коштів та терміну поставки.
4. Перегляд та внесення змін до процедури закупок.
5. Координація роботи ділянки складського господарства.
-Координація ефективності використання складських площ УСХ.
-Розробка системи зонування на складі та контроль дотримання встановленого порядку зберігання матеріалів.
- Розробка заходу щодо підвищення оперативності приймання та видачі матеріалів.
- Організація періодичних точкових перевірок.
- Координація та контроль процесу ведення обліку товарно-матеріальних цінностей.
-Контроль руху та оборотності ТМЦ на складських площах.
З 11 грудня 2017 по 19 листопада 2018 року ТОВ “Інтерпайп Україна «спеціаліст групи найму робочого персоналу Управління по підбору та розвитку персоналу.
- організація роботи із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;
- укомплектування підприємства, працівниками потрібних професій, спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
- розроблення бізнес-планів у частині забезпечення трудовими ресурсами з урахуванням перспектив розвитку підприємства, змін у складі працівників через впровадження нової техніки і технології;
- вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
- організація роботи з проведення досліджень, прогнозування та визначення потреби в кадрах на підставі планів економічного і соціального розвитку підприємства;
- розроблення та реалізація комплексу програм щодо роботи з персоналом із питань найму, переводу робітників, залучення та закріплення працівників з урахуванням перспектив їх професійного захисту та розширення самостійності у сучасних економічних умовах;
- інформування керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом.
З 07 червня 2016 по 30 червня 2017 року ПрАТ “Нікопольський ремонтний завод ” спеціаліст по документальному супроводу закупівель.
- замовлення товарів керуючись принципом максимальної ефективності використання доручених коштів.
- ведення та супровід закупівель;
- комунікація з замовниками щодо попиту продукції підприємства;
- узгодження планів замовлень та ведення поточної роботи з фінансовим відділом підприємства;
-пошук можливостей зменшення витрат;
- контроль об’ємів залишків.
З 02 вересня 2013 по 30 вересня 2015 року юрисконсульт у Товаристві з обмеженою відповідальністю «СОБР».
- юридичний супровід діяльності товариства;
- підготовка та укладання договорів;
- підготовка позовних заяв, претензій та інших процесуальних документів;
- розроблення внутрішніх положень товариства;
- розроблення проекту запобігання та протидії корупції на підприємстві;
- ведення комунікації з контролюючими органами;
- представництво інтересів товариства в суді та інших державних органах.
Знання та навички :
- Робота з чинним законодавством України;
- Знання ПК : Windows, MS Office;
- Грамотна українська та російська мови , англійська- В1;
- Ведення ділової переписки українською, російською мовами;
- Знання діловодства;
- Досвідчений користувач SAP.
Особисті якості :
Маю бажання розвиватися, є досвід на керівній посаді, відповідальна, наполеглива, виконавча, надійна, комунікабельна, цілеспрямована, дисциплінована ,ініціативна, пунктуальна, порядна.
Додаткова
інформація:
- Сертифікати Lean Yellow Belt
-Диплом школи тренерів Оксани Грабар
-Водійське посвідчення категорія «В».
-Нагороджена відзнакою Президента України « За гуманітарну участь в антитерористичній операції».
Схожі кандидати
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Київ, Харків
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Київ
Заступник директора департаменту, управління, начальник відділу, керівник проєктів
Київ
Руководитель отдела снабжения, снабженец (строительство, закупки материалов)
Київ
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Київ
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
60000 грн, Київ