Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Катерина

Керівник відділу закупівель

Вік:
30 років
Місто проживання:
Нікополь
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПІБ

Фоміна Катерина Володимирівна

Дата та місце
народження:

01 травня 1993 року , місто Нікополь
Дніпропетровська область.

Сімейний стан
Одружена

Місце проживання

53200, Дніпропетровська область, м. Нікополь.

Телефон

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Електронна пошта
(e-mail)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Отримати перспективну роботу з можливістю професійного та кар’єрного росту

Освіта

у 2015-2016 році отримала червоний диплом «Бакалавра» та «Спеціаліста » в Національному Університеті «Одеська юридична академія » спеціальність: правознавство.
у 2019 отримала диплом «Магістра» в «Класичному приватному Університеті», «Інститут журналістики і масової комунікації», факультет «Медіа комунікації», місто Запоріжжя.

Трудова діяльність:

З липня 2020 року- по листопад 2022 року ПрАТ «Сентравіс»- ведучий спеціаліст відділу закупівель послуг.

1. Формування та забезпечення плану закупівель послуг та визначення їхньої пріоритетності.
-Оброблення заявок в Jira.
- Вивчення Технічного завдання з метою забезпечення належного виконання заявки.
- Виявлення помилок в Технічному завданні (якщо такі є) .
- Визначення потреб у закупівлі послуг та їх пріоритет.
- Оперативе реагування на видані аварійні заявки з метою їх виконання.
- Ведення комунікації із внутрішнім замовником задля досягнення максимального результату.
2. Забезпечення наявності конкурентного середовища на закупівлю послуг.
- Аналіз ринку надання послуг.
- Забезпечення наявність альтернативних, конкурентних підрядників з усіх видів послуг.
- Організація та проведення тендерів а сфері закупівлі послуг.
- Формування бази акредитованих постачальників.
- Забезпечення проведення аудитів постачальників з метою акредитації.
- Організація збору усіх необхідних документів для проведення акредитації постачальника.
- Контроль дотримання термінів подання документів.
- Контроль процесу акредитації.
3. Укладення договорів.
-Організація та забезпечення переговорного процесу з постачальниками та укладання договорів на оптимальних умовах.
-Контроль за дотримання умов договорів та строків виконання робіт.
-Ведення претензійної роботи.
-Урегулювання конфліктних ситуацій, що виникають у процесі виконання договору.

Листопад 2022- жовтень 2023 ПрАТ «Сентравіс»- керівник відділу закупівель та операційної роботи.

1. Створення та організація роботи нового відділу.
-Підбір персоналу.
-Написання посадових інструкцій.
-Знайомство співробітниками з внутрішніми положеннями компанії.
-Навчання нових співробітників роботі згідного посадових інструкцій (вивчення новими співробітниками програми SAP та Jira ).
-Впровадження KPI для кожного нового співробітника.
2. Керування процесом закупівель послуг, ведення операційної діяльності.
- забезпечення ефективного та своєчасного процесу у виборі постачальників у сфері будівельно-монтажних, ремонтних та проектних робіт;
- забезпечення якісного ведення документообігу, своєчасна передача первинної документації до бухгалтерії та вкладання документів у SAP;
- забезпечення якісного виконання заявок з питань-створення ОЗМ, АСC, замовлень на закупівлю, здійснення повернень у випадки забракування.
3. Ведення проектів.
- організація та координація робіт з реалізації нових виробничих проектів, модернізацій, планових ремонтів.
-проведення та контроль тендерних процедур з визначенням оптимального рівня витрат на проведення робіт.
-ведення переговорів з потенційними підрядниками.
-досягнення максимально ефективних та вигідних умов.
-Ключові ролі у робочих групах по реалізації проектів, які відносились до капітальних витрат (CAPEX).

Жовтень 2023- теперішній час ПрАТ «Сентравіс»- керівник відділу закупівель ТМЦ.

1. Управління та контроль відділом закупівель ТМЦ.
- контроль за виконанням заявок підлеглими у наступних напрямках: металопрокат, матеріали за кресленнями, обладнання, ЗІЗ, канцелярія та ін.
2.Оптимізація витрат на закупівлю ТМЦ.
-Аналіз динаміки витрат та їх мінімізація.
-Проведення переговорів з постачальниками послуг задля підписання договору на максимально вигідних умовах для компанії. .
-Розподілення бюджету оплат серед постачальників, відповідно до зобов'язань.
- Контроль дотримання договірних зобов'язань перед постачальником.
3. Розробка та впровадження заходів спрямованих на зниження постійних та змінних витрат виробництва.
-Вивчення потреб компанії , що стосується ТМЦ.
-Формування списку імпортних, оригінальних матеріалів, а також та з найбільшим терміном поставки.
- Опрацювання поставки альтернативних ТМЦ на українському на європейському ринку. Ціль- економія коштів та терміну поставки.
4. Перегляд та внесення змін до процедури закупок.
5. Координація роботи ділянки складського господарства.
-Координація ефективності використання складських площ УСХ.
-Розробка системи зонування на складі та контроль дотримання встановленого порядку зберігання матеріалів.
- Розробка заходу щодо підвищення оперативності приймання та видачі матеріалів.
- Організація періодичних точкових перевірок.
- Координація та контроль процесу ведення обліку товарно-матеріальних цінностей.
-Контроль руху та оборотності ТМЦ на складських площах.

З 11 грудня 2017 по 19 листопада 2018 року ТОВ “Інтерпайп Україна «спеціаліст групи найму робочого персоналу Управління по підбору та розвитку персоналу.

- організація роботи із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;
- укомплектування підприємства, працівниками потрібних професій, спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
- розроблення бізнес-планів у частині забезпечення трудовими ресурсами з урахуванням перспектив розвитку підприємства, змін у складі працівників через впровадження нової техніки і технології;
- вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
- організація роботи з проведення досліджень, прогнозування та визначення потреби в кадрах на підставі планів економічного і соціального розвитку підприємства;
- розроблення та реалізація комплексу програм щодо роботи з персоналом із питань найму, переводу робітників, залучення та закріплення працівників з урахуванням перспектив їх професійного захисту та розширення самостійності у сучасних економічних умовах;
- інформування керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом.

З 07 червня 2016 по 30 червня 2017 року ПрАТ “Нікопольський ремонтний завод ” спеціаліст по документальному супроводу закупівель.

- замовлення товарів керуючись принципом максимальної ефективності використання доручених коштів.
- ведення та супровід закупівель;
- комунікація з замовниками щодо попиту продукції підприємства;
- узгодження планів замовлень та ведення поточної роботи з фінансовим відділом підприємства;
-пошук можливостей зменшення витрат;
- контроль об’ємів залишків.

З 02 вересня 2013 по 30 вересня 2015 року юрисконсульт у Товаристві з обмеженою відповідальністю «СОБР».

- юридичний супровід діяльності товариства;
- підготовка та укладання договорів;
- підготовка позовних заяв, претензій та інших процесуальних документів;
- розроблення внутрішніх положень товариства;
- розроблення проекту запобігання та протидії корупції на підприємстві;
- ведення комунікації з контролюючими органами;
- представництво інтересів товариства в суді та інших державних органах.

Знання та навички :

- Робота з чинним законодавством України;
- Знання ПК : Windows, MS Office;
- Грамотна українська та російська мови , англійська- В1;
- Ведення ділової переписки українською, російською мовами;
- Знання діловодства;
- Досвідчений користувач SAP.

Особисті якості :

Маю бажання розвиватися, є досвід на керівній посаді, відповідальна, наполеглива, виконавча, надійна, комунікабельна, цілеспрямована, дисциплінована ,ініціативна, пунктуальна, порядна.

Додаткова
інформація:

- Сертифікати Lean Yellow Belt
-Диплом школи тренерів Оксани Грабар
-Водійське посвідчення категорія «В».
-Нагороджена відзнакою Президента України « За гуманітарну участь в антитерористичній операції».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: