Резюме від 12 квітня 2024 Файл

Катерина

Юрист-господарник, юрисконсульт

Вік:
30 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дьома Катерина Геннадіївна
м. Харків
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н. 9 липня 1993 р.

Освіта:
▪ Національний юридичний університет України імені Ярослава Мудрого (2010-2014 рр.)
Факультет: Інститут підготовки кадрів для Міністерства юстиції України
Отриманий диплом бакалавр права
▪ Національний юридичний університет України імені Ярослава Мудрого (2014-2015 рр.)
Диплом магістра за спеціальністю «Правознавство» кваліфікація юрист(магістр права)
▪ Національний університет цивільного захисту України (2023 рік - )
Спеціальність «Публічне управління та адміністрування» (магістр)

Досвід роботи:
07.2015 р.- 09.2017 р. – Донецький апеляційний господарський суд.
Посада – секретар судового засідання.

Основні завдання:
- Підготовка господарської справи до розгляду, виклик учасників процесу, свідків, спеціалістів, експертів.
• Оформлення справ, призначених до розгляду.
- Фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. Ведення журналу судового засідання, протоку судового засідання.
- Оформлення копій судових рішень у справах, які знаходяться в
провадженні судді, ознайомлення зацікавлених представників сторін з протоколами судового засідання, матеріалами справи, оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам.
- Підготовка проектів запитів, листів, інших матеріалів, пов’язаних із розглядом конкретної справи, розробка проектів судових рішень, інших процесуальних документів, які приймаються суддею або під головуванням судді, виконавчих документів.
- Підбір актів законодавства та матеріалів судової практики, які необхідні для розгляду конкретної судової справи.

04.2018 р.- 08.2019 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю
“ Юридична компанія “АСТАРА”.
Посада — юрисконсульт І категорії та помічник керівника за сумісництвом.

Основні завдання:
- Супровід господарської діяльності товариства. Підготовка, аналіз та укладення господарських договорів, контрактів ЗЕД.
- Складання процесуальних документів (різного роду претензій, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, відгуків, клопотань).
- Розробка та аналіз внутрішніх документів підприємства (положень, інструкцій, наказів).
- Взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо).
- реєстрація товариств, ФОП, консультування клієнтів з різних питань законодавства України, підготовка та реєстрація речових прав на нерухоме майно, земельні ділянки, спадкове право, цивльні спори з фінансовими установами, мікро фінансовими організаціями.
- Розробка проектів розпоряджень про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою.
- Розробка проектів розпоряджень про затвердження проектів землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок.
- Підготовка документів для реєстрації політичних партій та припинення їх діяльності.

08.2019 р.- 12.2019 р.(звільнена у зв’язку з ліквідацією) – Головне територіальне управляння юстиції у Харківській області.
Посада – головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення та контролю у сфері нотаріату управлянні з питань нотаріату Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

Основні завдання:
- реалізація державної політики в сфері нотаріату та сприяння розвитку систем надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб; забезпечення роботи нотаріату.
- Організація роботи державних нотаріальних контор та Державного нотаріального архіву, здійснення контролю за виконанням приватними нотаріусами своїх обов’язків.
- Методичне забезпечення діяльності установ нотаріату; узагальнення практики законодавства з питань, що належать до повноважень роботи управління.
- Ведення та зберігання реєстраційних справ приватних нотаріусів, внесення зміни в реєстраційне посвідчення та його анулювання, контроль дотримання вимог щодо організації робочого місця приватного нотаріуса.

01.2020 р.- 01.2021 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю
“ Юридична компанія “АСТАРА”.
Посада — юрисконсульт та помічник керівника за сумісництвом.

03.2021 р.- 02.2022 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ІНТЕР-ФОРТ”
Компанія «ІНТЕР-ФОРТ» є виконавцем робіт проекту IPCOMROADS.
IPCOMROADS — спеціаліст у галузі інтелектуальних транспортних систем (ІТС). Найбільші інтегратори та будівельники ВІМ-станцій в Україні. У 2020−2021 роках збудовано понад 40 ВІМ-комплексів швидкісного зважування. http://ipcomroads.com/

Посада — юрисконсульт.

Основні завдання:
- Повне супроводження правової діяльності підприємств групи Компаній, зокрема: -ведення договірної роботи: складання договорів (поставки, купівлі-продажу, оренди, виконання робіт (надання послуг), підряду, позики, перевезення, поруки, страхування, зберігання та ін.), зовнішньоекономічних контрактів, специфікацій, додаткових угод, протоколів розбіжностей, аналіз їх змісту згідно з вимогами діючого законодавства, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків і можливих ризиків.
- Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів наказів, інструкцій, розпоряджень, положень та інших локальних актів правового характеру, що видаються на підприємстві.
- Ведення ділових переговорів з контрагентами, вжиття заходів щодо проведення претензійної та позовної роботи.
- Робота з державними реєстраторами з питань внесення змін в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, пов'язаних зі змінами у корпоративній структурі юридичної особи.
- Представництво інтересів підприємств групи Компанії перед контролюючими органами, правове супроводження їхніх перевірок, оскарження їх рішень у адміністративному та судовому порядку.
- Підготовка документів для участі в тендерах на сайтах системи PROZORRO

02.2022 р.- 06.2022 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ІНТЕР-ФОРТ”

Посада — начальник юридичного відділу.

Основні завдання:
- Організація, контроль та безпосереднє здійснення розробки та підтримки в актуальному стані проектів типових договорів Товариства.
- Погодження (візування) проектів наказів, в тому числі шляхом здійснення їх правової оцінки.
- Забезпечення методичного керівництва правовою роботою в підприємствах групи Компаній, надання правової допомоги структурним підрозділам і працівникам Компанії.
- Контроль та безпосередня участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають під час здійснення Товариством його господарської діяльності, зокрема у сферах: екологічного, земельного законодавства, з питань будівництва, охорони праці, трудових відносин та інше.
- Представлення інтересів Товариства у відносинах з органами державної влади та органами місцевого самоврядування України, з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності публічного та приватного права, фізичними особами (включно з фізичними особами – підприємцями), державних нотаріальних конторах, у відносинах з приватними нотаріусами з усіх питань, що стосуються захисту прав та законних інтересів Товариства та вчинення інших дій, пов’язаних з його діяльністю.
- Моніторинг тендерних майданчиків у мережах ProZorro.
- Детальний аналіз попередніх та аналогічних процедур з метою виявлення «слабких місць».
- Розрахунок обґрунтування доцільності участі у процедурі закупівлі та виконання обов’язків за договором в подальшому.
- Звернення до замовників з питаннями та вимогами (за потреби, до органів оскарження зі скаргами ) щодо кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик, способів підтвердження відповідності та інших умов закупівлі.
- Оформлення та розміщення на майданчику тендерних пропозицій. Участь в аукціонах.
- Надання замовникам документів, передбачених ними для учасника-переможця закупівлі.
За потреби, оскарження прийнятих замовниками рішень в АМКУ, Держаудитслужбі.
• Супровід укладених договорів.

06.2022 р.- 12.2022 р. — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ПАЛМАЗ ГРУП” (Будівництво та ремонт) http://palmaz.com.ua/

Посада — юрисконсульт.

Основні завдання:
• Аналіз договорів, розробка додаткових угод, протоколів розбіжностей.
- Розробка статутних документів, протоколів зборів засновників та здійснення реєстраційних дій.
- Розробка локальних нормативно-правових актів (накази, інструкції, положення, тощо). Організація процесу підписання нотаріальних довіреностей, забезпечення підписання договірних документів уповноваженими особами.
- Супровід господарської діяльність груп підприємств.

04.2023 р.- та по теперішній час — Товариство з обмеженою відповідальністю “ ІНТЕР-ФОРТ”

Посада - провідний юрисконсульт.

Основні завдання:
- Організація, контроль та безпосереднє здійснення розробки та підтримки в актуальному стані проектів типових договорів Товариства.
- Погодження (візування) проектів наказів, в тому числі шляхом здійснення їх правової оцінки.
- Забезпечення методичного керівництва правовою роботою в підприємствах групи Компаній, надання правової допомоги структурним підрозділам і працівникам Компанії.
- Контроль та безпосередня участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають під час здійснення Товариством його господарської діяльності, зокрема у сферах: екологічного, земельного законодавства, з питань будівництва, охорони праці, трудових відносин та інше.
- Представлення інтересів Товариства у відносинах з органами державної влади та органами місцевого самоврядування України, з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності публічного та приватного права, фізичними особами (включно з фізичними особами – підприємцями), державних нотаріальних конторах, у відносинах з приватними нотаріусами з усіх питань, що стосуються захисту прав та законних інтересів Товариства та вчинення інших дій, пов’язаних з його діяльністю.
- Моніторинг тендерних майданчиків у мережах ProZorro.
- Детальний аналіз попередніх та аналогічних процедур з метою виявлення «слабких місць».
- Розрахунок обґрунтування доцільності участі у процедурі закупівлі та виконання обов’язків за договором в подальшому.
- Звернення до замовників з питаннями та вимогами (за потреби, до органів оскарження зі скаргами ) щодо кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик, способів підтвердження відповідності та інших умов закупівлі.
• Супровід укладених договорів.
• Супровід господарської діяльність груп підприємств.
• Аналіз договорів, розробка додаткових угод, протоколів розбіжностей.
• Розробка статутних документів, протоколів зборів засновників та здійснення реєстраційних дій.

Набуті професійні навички:
▪ самостійного прийняття складних рішень;
▪ аналізу інформації;
▪ ведення діловодства;
▪ планування робочого часу.
Додаткові відомості:
▪ Знання комп’ютерних програм MS Office (Word, Excel, Access), досвідчений користувач Інтернетом.
▪ Знання іноземних мов: англійська – рівень середній.

Особисті якості:
Стрессостійкість, здатність працювати з великою кількістю інформації, уміння слухати, чути людей, уважність до дрібниць, комунікабельність, відповідальність, наполегливість, ініціативність, вміння працювати в команді, націленість на результат, пунктуальність, чесність, аналітичні здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: