• Файл

Яна

Начальник відділу кадрів, кадровик

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Яна Горбаток Про мене

Досвідчений фахівець у галузі управління персоналом з більше ніж 12-річним
стажем, здатний ефективно організовувати кадрові процеси та
впроваджувати нові підходи в управлінні. Маю відмінні аналітичні навички,
що допомагає в оптимізації роботи відділу та підвищенні продуктивності
працівників. Маю досвід реорганізацій підприємств, побудови кадрових
процесів та військового обліку з нуля. Займалася бронюванням працівників,
успішно проходила перевірки планові.

Досвід роботи
Особиста
Менеджер з кадрових ресурсів лист 2024 - Нинішній
інформація Miltech(NDA), Київ

Яна Горбаток Начальник відділу кадрового менеджменту черв 2024 - жовт 2024
Державне підприємство "Державний оператор тилу", Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 2 працівників в підпорядкуванні
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
Військовий облік, бронювання військозобов’язаних працівників;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Розробка регламентуючих документів –Колдоговір, ПВТР, Положення
про оплату праці, Положення про преміювання;
Київ, Софіївська Борщагівка Статистична звітність;
Київ Листування щодо запитів державних органів, ТЦК та СП, КМУ;
Аудит кадрових документів, оптимізація кадрових процесів;
13 вересня 1988 р. Розробка посадових інструкцій та положень про відділи, департаменти.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Начальник відділу по роботі з персоналом серп 2019 - трав 2024
Державне підприємство (Енергетика)

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі, у підпорядкуванні 1
Освіта працівник- провідний інженер;
Аналіз та ревізія архівних документів;
повна вища-юрист (комерційне та Проводила реорганізацію підприємства в вересні 2019 року;
трудове право) Участь в роботі комісій з енергостажу, встановленню доплат;
вер 2007 - лют 2012 Листуваннящодозапитівдержавнихорганів, РТЦК, КМУ, ВРУ, КМДА,
Міжрегіональна Академія Міністерства економіки України, Міністерства енергетики України,
Управління Персоналом адвокатських запитів та НАБУ;
Військовий облік, бронювання військозобов’язаних працівників;
молодший спеціаліст-юрист Підготовка документів для нагородження міжвідомчими, державними
вер 2004 - черв 2007 нагородами та підприємства ДП «Енергоринок»;
Деснянський Економіко-правовий Підбір персоналу;
Технікум при МАУП Розробка регламентуючих документів;
Підготовка колективного договору;
Участь в організації професійного навчання персоналу;
Сертифікати Організація проведення атестації працівників;
Статистична звітність;
Свідоцтво підвищення Проходження щорічних перевірок державних органів-усі на відмінно-
кваліфікації за програмою Державний аудит, Київський міський військовий комісаріат;
вер 2023 Співпрацювала з військоматами, КМУ, ВРУ, КМДА, Міністерства
Військовий облік на підприємствах, економіки України, Міністерства енергетики України, Державне
в установах, організаціях, управління праці.
державних органах та органах
місцевого самоврядування
Курси Керівник відділу по роботі з персоналом лип 2018 - лют 2019
Комунальне підприємство
Правове регулювання трудових
відносин. Кадрове діловодство. Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
лют 2018 Договора ЦПХ, акти виконаних робіт;
Сертифікат ПВНЗ "МАУП" Військовий облік;
Підбір персоналу;
Розробка регламентуючих документів;
Навички Статистична звітність.

MS Office Начальник управління по роботі з лист 2017 - черв 2018
персоналом
Медичні кадри України
КО «Київзеленбуд»
Військовий облік
Контроль ведення кадрового діловодства (4 підлеглих).
Бронювання Підбір персоналу;
Статистична звітність;
Організація кадрових процесів
Розробка регламентуючих документів;
Оптимізація кадрових процесів Автоматизація кадрового обліку з нуля.

Аудит кадрових документів
Керівник відділу персоналу бер 2015 - бер 2017
Розробка регламентуючих Стоматологічна поліклініка
документів
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі.
Управління персоналом Військовий облік;
Підбір персоналу;
Кадровий менеджмент
Розробка регламентуючих документів;
1 С версія 8.3 Підприємство. Кадри Статистична звітність.
та Зарплата(BAF)

Google Docs, Zoom, Teems Спеціаліст з кадрів жовт 2013 - січ 2015
Перинатальний центр

Мова Ведення кадрового діловодства в повному обсязі.
Військовий облік;
Підбір персоналу;
Українська
Розробка регламентуючих документів;
Англійська Статистична звітність.

Інспектор з кадрів вер 2012 - лют 2013
SOFT SKILLS Український фізико-математичний ліцей КНУ ім. Т. Шевченка

Комунікабельність Ведення кадрового діловодства в повному обсязі.
Доброчесність Військовий облік;
Уважність Підбір персоналу;
Надійність Розробка регламентуючих документів;
Адаптивність Статистична звітність.
Лідерство
Амбіційність
Командна робота Досягнення
Орієнтованість на результат
Вміння домовлятися та
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі з підпорядкуванням 4
знаходити спільну мову
працівників
Критичне мислення
Успішна реорганізація підприємства - 4 реорганізації(ліквідація,
Організованість
Мої інтереси реорганізація шляшом приєднання, реорганізація шляхом створення
нового підприємства.
Пишу вірші Успішне проходження щорічних перевірок державними органами з
позитивними оцінками.
Вивчення психології Проведення атестації працівників, сприяння їх професійному розвитку.
Розробка та реалізація регламентуючих документів для покращення
Читання книг
кадрових процесів.
Подорожі Оптимізація процесів ведення кадрів, що зменшило витрати на кадрове
діловодство на 15%
Успішна організація та проведення внутрішніх перевірок для покращення
стандартів кадрового діловодства.
Систематизація кадрових даних, що забезпечила кращу доступність
інформації для прийняття рішень в управлінні персоналом
Розробка та впровадження нових регламентуючих документів, які
покращили процеси управління персоналом та забезпечили виконання
актуальних вимог законодавства.

Маю наступні професійні навички:

• оформлення прийняття, переведення і звільнення працівників відповідно
до законодавства;
• формування і ведення особових справ працівників;
• оцифрування трудових книжок, заповнення, ведення облік і зберігання
трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідки про
теперішню і минулу діяльність працівників;
• передача скан-копій трудових книжок в ПФУ;
• ведення обліку надання працівникам усіх відпусток, контроль за
дотриманням графіку відпусток;
• ведення архіву особових справ працівників;
• складання встановленої звітності про роботу з кадрами, звітність по
місяцях, квартальна звітність, річна звітність;
• ведення програми «Кадри», 1С підприємство 8.3:Зарплата і Кадри,
«Мастер»
• внесення змін до штатного розпису відповідно до штатних нормативів
закладу в частині посад та кодів класифікатора, формування штатного
розпису, організаційної структури;
• підготовка документів для проведення атестації робочих місць,
оформлення протоколу, рішення атестаційної комісії, наказу про результати
проведення атестації робочих місць;
• розробка посадових інструкцій, положень, рекомендацій, планів роботи
відділу кадрів, аналізи роботи відділу кадрів, результати виконання планів
відділом кадрів, планів атестації співробітників, планів роботи військово-
облікового сектору;
• підбір персоналу відповідно до потреби;
• листування з державними органами (Департамент охорони здоров`я
виконавчого органу КМР (КМДА), Центр зайнятості, Військоматами,
Міністерством соціальної політики України, Державна фіскальна служба,
Кабінет Міністрів України, Міністерство енергетики України, Верховна Рада
України, НАБУ) та відповідала на адвокатські запити, запити нардепів;
• ведення військового обліку (листування з військоматами, взаємодія з
військовозобов`язаними, звірка карток П-2, звітність, бронювання через
Міністерство економіки України та через Потрал Дія);
• досвід проходження перевірок Держпраці, Держаудит, Міністерство
охорони здоров’я, ФСС, ПФУ;
• досвід автоматизації та ведення кадрового обліку з нуля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: