Резюме від 13 березня 2023 Файл

Юлія

Спеціаліст з тендерів

Вік:
28 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Баклан Юлія Миколаївна

Дата народження: 02.04.1996
Місце народження: м. Гадяч, Полтавська область, Україна
Адреса: вул. Куликівська, Суми, Україна, 40009
Моб. тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Національність: українка

Освіта: 2013-2017 рр. – Українська академія банківської справи Національного
банку України, спеціальність: правознавство, диплом бакалавра з відзнакою (денна
форма навчання).
2017-2018 рр. – Навчально-науковий інститут права СумДУ, спеціальність:
правознавство, диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання).

Досвід роботи:
03.01.2020 р. – 20.01.2023 р. – Менеджер з організації та проведення публічних
закупівель Управління тендерних процедур АТ «Укрпошта» :
– планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
– проведення процедур закупівель;
– здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
– забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель;
– забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з
питань публічних закупівель;
– надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі
закупівель, щодо змісту тендерної документації;
– представництво інтересів Замовника з питань, пов'язаних із здійсненням
закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і
судових справ;
– надання в установлений строк необхідних документів та відповідних
пояснень.

16.04.2019 р. – 03.01.2020 р. – Начальник відділу тендерних закупівель та
конкурсних торгів Сумської дирекції АТ «Укрпошта» :
– планування закупівель;
– проведення процедури закупівель;
– створення робочих груп з числа посадових осіб та працівників структурних
підрозділів Замовника з метою складання технічних вимог до предмета
закупівлі, оцінки поданих тендерних пропозицій, підготовки проектів договорів
тощо;
– узгодження проектів документів, зокрема договору про закупівлю з метою
забезпечення його відповідності умовам процедури закупівлі;
– надання роз'яснення і консультації структурним підрозділам Замовника в
межах своїх повноважень з питань.
02.04.2018 р. – 16.04.2019 р. – Юрисконсульт відділу тендерних закупівель та
конкурсних торгів Сумської дирекції АТ «Укрпошта» :
– проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг за кошти Філії, у
тому числі їх планування;
– підготовка документів для участі в тендерах, торгах і комерційних закупівлях,
як замовник та учасник;
– розробка проектів розпорядчих, нормативних, методичних та інших
документів Філії з питань тендерних закупівель та конкурсних торгів,
забезпечення їх впровадження, проектів договорів та їх типові форми для
конкурсної та тендерної документації;
– ведення та оформлення протоколів засідань Тендерного комітету;
– надання роз’яснень працівникам філії стосовно проведення конкурсних
процедур закупівель;
– моніторинг ринку товарів, робіт, послуг.

17.10.2017 р. – 30.03.2018 р. – Фахівець відділу розпорядження нерухомим майном
Сумської дирекції ПАТ «Укрпошта» :
– організація та реалізація заходів щодо ефективного використання нерухомого
майна;
– проведення переговорів з потенційними орендарями;
– укладання та супроводження договорів оренди нерухомості, страхування, на
проведення незалежної оцінки нерухомого майна;
– дослідження ринку та підготовка необхідних інформаційних матеріалів щодо
орендної плати;
– розгляд претензійно-позовних матеріалів, звернень громадян, формування
відповідної інформації, належне вирішення питань;
– створення реєстру на внесення контрагента системі ЄЦІП на основі SAP
тощо.

Професійні навички:
– досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, Internet, ERP-система,
Вчасно;
– робота з різними типами електронних законодавчих баз;
– робота з площадками Zakupki.prom, SmartTender, Prozorro.

Досягнення на попередньому місці роботи:
– на посаді юрисконсульта відділу тендерних закупівель нагороджена грамотою
за забезпечення якісної організації та проведення закупівель, за особистий внесок у
розвиток поштової галузі;
– на посаді начальника відділу тендерних закупівель нагороджена подякою за
сумлінну працю та значний внесок у розвиток поштової галузі.

Додаткові відомості:
– наявність сертифікату про підвищення кваліфікації Приватної установи
«Університет «Київська школа економіки» за освітньою програмою «Фахівець з
публічних закупівель»;
– наявність диплома з відзнакою оператора комп’ютерного набору;
– наявність диплома з відзнакою оператора комп’ютерної верстки;
– одружена, дітей немає;
– наявність водійського посвідчення;
– наявність закордонного паспорту.

Особисті якості:
відповідальність, ініціативність, логічне мислення, аналітичні здібності,
комунікабельність, емоційна стійкість, старанність, організаторські здібності,
уважність до деталей, доброзичливість, чесність, наполегливість, прагнення до
особистісного зростання та розвитку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: