Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Наталія

Менеджер з фінансового контролю

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталія Сахнюк
Можливість застосування свого професійного досвіду на керівній посаді (заступник директора,
заступник головного бухгалтера, фінансист). Аналітичний склад розуму, цiлеспрямована,
комунікабельна, відповідальна, уміння працювати в команді, не боюся труднощів, уважна,
організована, старанна, порядна.

Освіта і кваліфікації
Особисті дані
Бакалавр за спеціальністю "Облік і аудит" вер 2002 - чер 2006
Ім'я Київський національний університет харчових технологій, Київ
Наталія Сахнюк
Напрям підготовки "Економіка і підприємство" (стаціонар).
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Спеціаліст з " Обліку і аудиту " вер 2006 - лип 2007
Email Київський національний університет харчових технологій, Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Напрям підготовки "Облік і аудит" (стаціонар)
Дата народження
21-05-1985
Досвід роботи
Стать
Жіноча
Національність Заступник головного бухгалтера бер 2023 - гру 2023
Українка АЛЬТЕ Груп (Група компаній), Київ
Сімейний стан Функціональні обов'язки:
Заміжня
Формування управлінської звітності для власника;
Контроль за роботою з ведення бухгалтерського обліку зобов'язань і господарських операцій;
Мови
Контроль за веденням податкового обліку;
Контроль за веденням кадрового обліку;
Українська Рідна мова Налаштування проводок в програмі 1С.
Німецька A2

Менеджер з фінансового контролю чер 2021 - лют 2023
АЛЬТЕ Груп (Група компаній), Київ
Функціональні обов'язки:

Контроль за веденням кадрового, бухгалтерського, податкового обліку;
Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості;
Супровід зовнішнього аудиту по групі компаній;
Формування реєстрів платежів;
Розшифровка Балансу для власників компаній;
Подача листів, довідок, розшифровок для банків;
Формування Cash flow;
Контроль за розрахунком і нарахуванням заробітної плати, премій, лікарняних листів,
відпускних, декретних та інших виплат співробітникам (штат від 100 чол.);
Нарахування процентів по кредиту у валюті;
Налаштування проводок в програмі 1С.

Заступник директора з економіки та фінансів 1 лип 2023 - гру 2023
Управляючі компанії, Київ
Функціональні обов'язки:

Повне відновлення та ведення бухгалтерського, кадрового обліку в програмі 1С:
Підприємство 8.1 та документальне оформлення;
Робота з первинною документацією;
Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками та споживачами;
Проведення банківських операцій;
Підготовка та здача звітності в державні фонди;
Контроль за розрахунком і нарахуванням заробітної плати, премій, лікарняних листів,
відпускних, декретних та інших виплат співробітникам (штат від 100 чол.);
Складання фінансових звітів для керівництва;
Формування реєстрів платежів;
Складання бюджету;
Подача листів, довідок, розшифровок для банків;
Формування Cash flow;
Участь при укладанні договорів;
Калькулькуляція;
Робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
Розробка положень, розпоряджень, наказів по підприємствам;
Робота в системі «Клієнт‑Банк»;
Налаштування проводок в програмі 1С.

Бухгалтер сер 2019 - тра 2021
АЛЬТЕ Груп (Група компаній), Київ, Київ
Функціональні обов'язки:

Ведення кадрового обліку (Підготовка та оформлення змін до штатного розпису з
урахуванням класифікатора професій; підготовка та оформлення наказів з кадрової
діяльності (про прийом на роботу, про кадрові переміщення працівників, про звільнення, про
надання відпусток, інші накази); реєстрація кадрових наказів в електронному журналі обліку
наказів; формування та перегляд особових справ працівників; прийняття в роботу заяв
співробітників (про прийом на роботу, про звільнення, про незначних на іншу посаду, про
зміну окладу, про надання відпусток, інші заяви); введення журналу обліку руху трудових
книжок і вкладишів до них; бланків трудових книжок і вкладишів до них (основних
співробітників); видача трудової книжки в результаті звільнення з роботи; формування
табелю обліку використання робочого часу; оформлення довідок з місця роботи за місцем
вимоги);
Ведення бухгалтерського обліку (Облік НА, НМА, ТМЦ, проведення щорічної інвентаризації
(оформлення наказів про проведення інвентаризації, наказів щодо створення комісії), звірка
з контрагентами, нарахування процентів по кредиту у валюті, своєчасність і правильність
нарахування заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших
виплат співробітникам (штат від 100 чол.), формування звітів по ЄСВ, 1‑ДФ, відповідних
звітів, складання балансу, нарахування щомісяця резерву по відпусткам, облік палива та
його списання);
Ведення податкового обліку (Реєстрація вхідного податкового кредиту, складання
податкових накладних, складання податкової декларації);
Оформлення та підготовка наказів по підприємству, положень, розпоряджень, листування з
контрагентами, участь у проведенні зовнішнього аудиту.

Бухгалтер-економіст кві 2018 - бер 2019
СВК "МОЛОКО-КРАЇНА", Київ
Функціональні обов'язки:

Щоденне формування дебіторської та кредиторської заборгованості по кооперативу та іншій
юридичній особі для керівництва;
Формування реєстру проплат по двом юридичним особам;
Проведення платежів через систему Клієнт‑банк ; кві 2018 ‑ бер 2019 Рознесення
банківських виписок по ЦО та Представництвам/Дирекціям;
Щотижнева звірка з контрагентами;
Щоденна співпраця із покупцями;
Надання звітів для холдингу;
Оформлення документів в банк, листування з органами ДФС;
Оформлення договорів по фінансовій допомозі.

Головний економіст лип 2008 - січ 2018
ПАТ "КБ "Надра", Київ
Функціональні обов'язки:
Здійснення безготівкових розрахунків з суб'єктами господарювання, бюджетом та не
бюджетними установами по фінансово‑господарський дiяльностi банку;
Облiк витрат на придбання товарiв та послуг по господарській дiяльностi банку;
Облік нарахування витрат та доходів від послуг оперативної оренди;
Формування рахунків ‑ фактур та актів виконаних робіт по договорам здачі майна банку в
оренду та компенсація комунальних послуг;
Взаєморозрахунки з постачальниками;
Узагальнення та аналіз даних бухгалтерського обліку для формування статистичної та
фінансової звітності по діяльності Управління;
Реєстрацiя та оформлення довiреностей на отримання матерiальних цiнностей
працiвниками банку;
Ведення ділової переписки із Регіональними Управліннями банку, суб’єктами
господарювання, бюджетними та не бюджетними установами. Бухгалтерський облік
дебіторської та кредиторської заборгованості банку; Щоденний контроль за повнотою
накопичення та правильністю відображення у первинному обліку даних щодо придбання,
оприбуткування, модернізації, ліквідації та нарахування амортизації основних засобів,
нематеріальних активів та малоцінних швидкозношуваних предметів по ЦО та 10 Філіям;
Відображення в фінансовому обліку операцій із необоротними активами згідно оформлених
належним чином первинних документів (придбання, оприбуткування, модернізаці, продаж,
ліквідація.

Навички

Ведення бухгалтерського
та податкового обліку

Досвід автоматизації
бухобліку на базі 1С

Знання «Клієнт-Банк»

Впевнене володіння MS
Exce

Навик планування і
контролю виконання
бюджетів

Управління персоналом

Організація та
налаштування робочого
процесу

FREDO, M. E. Doc

Досягнення

Робота з дебіторською заборгованістю, що сприяло зменшенню кредиторської заборгованості,
виявлення вчасно помилок для уникнення штрафів у майбутньому, перевірка видаткових та
податкових накладних, платіжних доручень, що сприяло відшкодуванню податкового кредиту зі
сторони держави, налаштування проводок в програмі 1 С, що в свою чергу сприяло
полегшенню роботи бухгалтерам.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: