Резюме від 15 травня 2023 Файл

Людмила

Деловод

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ПОСТОЛАТІЙ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
Дата народження: 11 жовтня 1965 р.
Місце проживання: м. Київ, вул. Миропільська, буд. 37-Б, кв. 17
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1986-1988
Київський Державний університет ім. Т.Г. Шевченка, історичний факультет (спеціалізація: археологія та музеєзнавство), кваліфікація: історик, викладач історії та суспільствознавства
1983-1986
Таджицький Державний університет ім. В.І. Леніна, історичний факультет
Додаткові навички:
- комп’ютер (MS Office, Internet, система електронного документообігу АСКОД);
- навчання (Інститут сучасних професій (курси: бухгалтер-секретар із вивченням кадрового діловодства).
Місце роботи:
Березень 2020 - по теперішній час
Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) “Освітня агенція міста Києва”, фахівець відділу організаційної роботи (частково задіяна в роботі Департаменту освіти і науки міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Основні бов’язки: забезпечення вчасного опрацювання службової кореспонденції, передача підготовлених проєктів доручень на підпис керівництву, забезпечення реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, облік, зберігання, використання та підготовка документів постійного терміну зберігання, робота в програмі електронного документообігу «АСКОД», прийом юридичних і фізичних осіб, забезпечення опрацювання звернень громадян, здійснення контролю за строками опрацювання звернень громадян, підготовка проєктів доручень, попереднє опрацювання кореспонденції, забезпечення виконання доручень керівництва, опрацювання звернень, що надійшли через Комунальну бюджетну установу “Контактний центр міста Києва”, супровід і реєстрація наказів з основної діяльності
Жовтень 2017 - Березень 2020
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, заступник керівника загального відділу (канцелярія)
Основні обов’язки: забезпечення вчасного опрацювання службової кореспонденції, передача підготовлених проєктів доручень на підпис керівництву, забезпечення реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, облік, зберігання, використання та підготовка документів постійного терміну зберігання, робота в програмі електронного документообігу «АСКОД», прийом юридичних і фізичних осіб, забезпечення опрацювання звернень громадян, здійснення контролю за строками опрацювання звернень громадян, підготовка проєктів доручень, попереднє опрацювання кореспонденції, забезпечення виконання доручень керівництва, робота в архіві (систематизація, комплектація архіву, видача архівних довідок)
Травень 2017- Жовтень 2017
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, спеціаліст 1 категорії загального відділу (канцелярія)
Основні обов’язки: робота в архіві (систематизація, комплектація архіву, видача архівних довідок), забезпечення вчасного опрацювання службової кореспонденції, передача підготовлених проєктів доручень на підпис керівництву, забезпечення реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, облік, зберігання, використання та підготовка документів постійного терміну зберігання, робота в програмі електронного документообігу «АСКОД», прийом юридичних і фізичних осіб, забезпечення опрацювання звернень громадян, здійснення контролю за строками опрацювання звернень громадян, підготовка проєктів доручень, попереднє опрацювання кореспонденції, забезпечення виконання доручень керівництва
Листопад 2011 -2012
Громадська приймальня Дніпровського району м. Києва, співробітник відділу з прийому громадян (на громадських засадах)
Основні обов’язки: організація та підготовка зустрічей з громадянами, ведення службової кореспонденції
Лютий 2003-2009

Центральний музей збройних сил України, керівник науково-дослідної лабораторії з досліджень інформаційно-музейних технологій
В підпорядкуванні: 8 осіб
Основні обов'язки: підготовка виставок, проведення екскурсій різним віковим групам населення, тематичні екскурсії
Грудень 2002-Лютий 2003
Центральний музей збройних сил України, науковий співробітник відділу фондів
Основні обов'язки: інвентаризація, класифікація предметів побуту, опис у книзі обліку, забезпечення безпеки, видача матеріалів фонду для організації виставок
2000-2002

Миколаївський обласний мистецький музей ім. В.В. Верещагіна, завідувач науково-освітнього відділу
В підпорядкуванні: 15 осіб
Основні обов'язки: підготовка та проведення виставок – дитячого малюнка, національних меншин, молодих художників, тематичних; написання прес-релізів, тематико-експозиційних планів до пересувних виставок; співробітництво з дитячими музичними колективами, проведення лекторій для школярів та військовослужбовців
1995-1997

Державний проектний інститут «Украгропромпроект», завідувач технічного архіву
В підпорядкуванні: 3 особи
Основні обов'язки: підготовка та видача матеріалів в тех. відділи, інвентаризація, класифікація документів
1988-1995
Національний музей історії України, молодший науковий співробітник (відділ етнографії)
Основні обов'язки: інвентаризація, класифікація предметів побуту (дерево), опис у книзі обліку, забезпечення безпеки
1982-1983
Партком Таджицького Державного університету ім. В.І. Леніна, технічний працівник

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: