• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9424189/

Спеціаліст, інспектор з кадрової роботи, помічник бухгалтера

Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Лозіна Олена Анатоліївна
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
зайняття вакантної посади інспектора по кадрам, помічника бухгалтера, менеджера по роботі з персоналом
Професійні навички та вміння:
• досвідчений користувач MSOffice (World, Excel), використання пошукових систем мережі Інтернет, знання оргтехніки;

• адміністрування конкурсів на заміщення вакантних посад;
• розробка посадових інструкцій;

• ведення обліку особового складу; ведення кадрового діловодства;

• оформлення прийому, переводу, звільнення працівників відповідно до чинного законодавства;
• ведення обліку відпусток та оформлення наказів на відпустки;
• ведення військового обліку;

• організація роботи з навчання та підвищення кваліфікації персоналу;

• проведення роботи по пошуку персоналу;

• підготовка звітної та аналітичної інформації з кадрових питань;

• ведення табельного обліку;
• робота з електронними листками непрацездатності;
• договірна робота;
• оформлення відряджень;
• ведення загального діловодства.
Досвід роботи:
1999-2000 - менеджер по туризму ППТФ «Можливості відпочинку»;
2000-2000 – диспетчер СФ «Служба радіо-таксі»;
2000-2001 – офіс-менеджер ПВКФ «Бітрон»;
2002-2002 – секретар начальника Ковпаківського районного в м. Суми відділу Пенсійного фонду України;
2002-2011 – головний спеціаліст з діловодства, начальник загального відділу; начальник відділу кадрового забезпечення та організаційної роботи управління Пенсійного фонду України в Ковпаківському районі м. Суми;
2001-2016 – головний спеціаліст, заступник начальника загального відділу; головний спеціаліст адміністративно-господарського відділу управління Пенсійного фонду України в м. Сумах; Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
2019 – по теперішній час – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
Освіта:
1996-1998 – Вища школа менеджменту; спеціальність «Комерційна діяльність», кваліфікація комерсант, молодший спеціаліст, диплом з відзнакою;
2002-2006 – Українська академія банківської справи, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація менеджер-економіст, спеціаліст
Особисті якості:
пунктуальність, чесність, працьовитість, адаптивність, етичність; дисциплінованість, сумлінність, готовність навчатися
Сімейний стан:
заміжня, маю сина 11 років

Додатково:

вільно володію українською та російською мовами; англійською мовою читаю та перекладаю зі словником. Маю сертифікат підвищення кваліфікації за результатами проведеного навчання у ВНЗ Університет економіки та права «Крок» за професійною тематикою: «Мобілізаційна підготовка підприємств, організацій та установ України», спеціалізація «Військовий облік», 2021 рік.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: