Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9424189/
Спеціаліст, інспектор з кадрової роботи, помічник бухгалтера
- Місто:
- Суми
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
РЕЗЮМЕ
Лозіна Олена Анатоліївна
моб. тел. [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
зайняття вакантної посади інспектора по кадрам, помічника бухгалтера, менеджера по роботі з персоналом
Професійні навички та вміння:
• досвідчений користувач MSOffice (World, Excel), використання пошукових систем мережі Інтернет, знання оргтехніки;
• адміністрування конкурсів на заміщення вакантних посад;
• розробка посадових інструкцій;
• ведення обліку особового складу; ведення кадрового діловодства;
• оформлення прийому, переводу, звільнення працівників відповідно до чинного законодавства;
• ведення обліку відпусток та оформлення наказів на відпустки;
• ведення військового обліку;
• організація роботи з навчання та підвищення кваліфікації персоналу;
• проведення роботи по пошуку персоналу;
• підготовка звітної та аналітичної інформації з кадрових питань;
• ведення табельного обліку;
• робота з електронними листками непрацездатності;
• договірна робота;
• оформлення відряджень;
• ведення загального діловодства.
Досвід роботи:
1999-2000 - менеджер по туризму ППТФ «Можливості відпочинку»;
2000-2000 – диспетчер СФ «Служба радіо-таксі»;
2000-2001 – офіс-менеджер ПВКФ «Бітрон»;
2002-2002 – секретар начальника Ковпаківського районного в м. Суми відділу Пенсійного фонду України;
2002-2011 – головний спеціаліст з діловодства, начальник загального відділу; начальник відділу кадрового забезпечення та організаційної роботи управління Пенсійного фонду України в Ковпаківському районі м. Суми;
2001-2016 – головний спеціаліст, заступник начальника загального відділу; головний спеціаліст адміністративно-господарського відділу управління Пенсійного фонду України в м. Сумах; Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
2019 – по теперішній час – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
Освіта:
1996-1998 – Вища школа менеджменту; спеціальність «Комерційна діяльність», кваліфікація комерсант, молодший спеціаліст, диплом з відзнакою;
2002-2006 – Українська академія банківської справи, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація менеджер-економіст, спеціаліст
Особисті якості:
пунктуальність, чесність, працьовитість, адаптивність, етичність; дисциплінованість, сумлінність, готовність навчатися
Сімейний стан:
заміжня, маю сина 11 років
Додатково:
вільно володію українською та російською мовами; англійською мовою читаю та перекладаю зі словником. Маю сертифікат підвищення кваліфікації за результатами проведеного навчання у ВНЗ Університет економіки та права «Крок» за професійною тематикою: «Мобілізаційна підготовка підприємств, організацій та установ України», спеціалізація «Військовий облік», 2021 рік.
Лозіна Олена Анатоліївна
моб. тел. [
e-mail: [
Мета:
зайняття вакантної посади інспектора по кадрам, помічника бухгалтера, менеджера по роботі з персоналом
Професійні навички та вміння:
• досвідчений користувач MSOffice (World, Excel), використання пошукових систем мережі Інтернет, знання оргтехніки;
• адміністрування конкурсів на заміщення вакантних посад;
• розробка посадових інструкцій;
• ведення обліку особового складу; ведення кадрового діловодства;
• оформлення прийому, переводу, звільнення працівників відповідно до чинного законодавства;
• ведення обліку відпусток та оформлення наказів на відпустки;
• ведення військового обліку;
• організація роботи з навчання та підвищення кваліфікації персоналу;
• проведення роботи по пошуку персоналу;
• підготовка звітної та аналітичної інформації з кадрових питань;
• ведення табельного обліку;
• робота з електронними листками непрацездатності;
• договірна робота;
• оформлення відряджень;
• ведення загального діловодства.
Досвід роботи:
1999-2000 - менеджер по туризму ППТФ «Можливості відпочинку»;
2000-2000 – диспетчер СФ «Служба радіо-таксі»;
2000-2001 – офіс-менеджер ПВКФ «Бітрон»;
2002-2002 – секретар начальника Ковпаківського районного в м. Суми відділу Пенсійного фонду України;
2002-2011 – головний спеціаліст з діловодства, начальник загального відділу; начальник відділу кадрового забезпечення та організаційної роботи управління Пенсійного фонду України в Ковпаківському районі м. Суми;
2001-2016 – головний спеціаліст, заступник начальника загального відділу; головний спеціаліст адміністративно-господарського відділу управління Пенсійного фонду України в м. Сумах; Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
2019 – по теперішній час – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку управління по роботі з персоналом головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області;
Освіта:
1996-1998 – Вища школа менеджменту; спеціальність «Комерційна діяльність», кваліфікація комерсант, молодший спеціаліст, диплом з відзнакою;
2002-2006 – Українська академія банківської справи, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», кваліфікація менеджер-економіст, спеціаліст
Особисті якості:
пунктуальність, чесність, працьовитість, адаптивність, етичність; дисциплінованість, сумлінність, готовність навчатися
Сімейний стан:
заміжня, маю сина 11 років
Додатково:
вільно володію українською та російською мовами; англійською мовою читаю та перекладаю зі словником. Маю сертифікат підвищення кваліфікації за результатами проведеного навчання у ВНЗ Університет економіки та права «Крок» за професійною тематикою: «Мобілізаційна підготовка підприємств, організацій та установ України», спеціалізація «Військовий облік», 2021 рік.
Схожі кандидати
-
Специалист по персоналу, инспектор по кадрам, начальник отдела кадров
Суми -
Помічник керівника, спеціаліст з персоналу, відділу кадрів
18000 грн, Суми -
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
Суми -
Бухгалтер первинної документації, помічник бухгалтера, адміністратор, офіс-менеджер
Суми -
Спеціаліст з кадрів, бухгалтер, офіс-менеджер
Суми, Київ -
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу
Суми, Київ