Максим
Unity Game Developer
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9428372/
Досвід роботи
Unity Developer
з 07.2024 по нині
(1 рік 6 місяців)
Creaty, Луцьк (IT)
• Виконав налаштування, тестування та виправлення
майже 1000 префабів ігрових предметів, забезпечивши
стабільність і коректність їхньої поведінки в проєкті.
• Працював над глибокою оптимізацією проєкту, у
результаті чого вдалося зменшити обсяг збірки приблизно
на 50% та суттєво стабілізувати частоту кадрів.
• Створював анімації для 2D та 3D об’єктів, включно з
технічними та декоративними елементами.
• Розробляв шейдери в ShaderGraph; зокрема реалізував
RGB-підсвітку для комп’ютерних компонентів.
• Працював із проектною DLL: розширював функціонал,
вносив правки в логіку та виправляв помилки на рівні
бібліотек.
• Налаштовував пост-процесинг, освітлення та
відображення, досягаючи візуальної цілісності та
оптимальної якості сцени.
• Періодично створював катсцени та внутрішньоігрові
відео за допомогою Timeline, включно з режисурою та
технічною постановкою.
Unity developer
з 01.2024 по 08.2024
(8 місяців)
VicVent Studios, Дистанційно (IT)
Обов'язки:
• Розробка та оптимізація геймплею та ігрових механік.
• Виконання програмувальних завдань в межах встановлених строків.
Full-time 3D Unity developer
з 07.2023 по 12.2023
(6 місяців)
Midnight Works, Дистанційно (IT)
• Повний цикл розробки 3D-ігор з нуля: від архітектури та
програмування геймплейних систем до фінальної збірки
продукту.
• Реалізація ігрової логіки, UI-систем, внутрішніх сервісів та
допоміжних інструментів.
• Оптимізація продуктивності з фокусом на мобільні
пристрої, включно з усуненням вузьких місць,
профілюванням та оптимізацією ресурсів.
• Інтеграція сторонніх SDK та сервісів (Facebook, Google
Analytics, AdMob та інші).
• Розробка та підготовка билдiв для ПК, iOS, Android,
Nintendo Switch та інших платформ.
• Успішно завершив три повноцінні проекти, забезпечивши
повний цикл розробки - від концепції до релізу.
• Отримав глибоку експертизу в плануванні задач,
постановці пріоритетів та роботі в командних процесах.
• Опановав створення та оптимізацію ігор під Nintendo
Switch, включно зі специфічними вимогами платформи та
оптимізаційними практиками.
Освіта
Луцький Національний Технічний Університет
Кібербезпека
Незакінчена вища, з 2020 по 2024 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Немає додаткової освіти та сертифікатів.
Знання і навички
- Firebase
- DOTween
- Unity
- C#
- ООП
- Photon
- SOLID Principles
- Blender
- Git
- Zenject
- Здатність до навчання
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Рекомендації
Бочков Андрій Юрійович
Co-founder, Creaty
Додаткова інформація
Маю понад 4 роки досвіду роботи з Unity (2+ з яких -
робота над комерційними проєктами) та більш ніж 5
років розробки на C-подібних мовах. Учасник розробки
численних 2D і 3D проєктів як з повною реалізацією з нуля,
так і з інтеграцією нового функціоналу в існуючі системи.
Досвід охоплює створення білдів для iOS, Android,
Windows та Nintendo Switch, а також роботу з широким
спектром інструментів і технологій як безпосередньо
пов’язаних із розробкою, так і допоміжних (Blender,
Photoshop, GitHub/GitLab тощо).
Працюю з Firebase, Balancy, Zenject, DoTween, NavMesh,
Rewired, Malbers Animations, NWH Vehicle Physics 2,
Photon, Rig Animation та іншими інструментами.
Активно займаюся оптимізацією, автоматизацією,
створенням Editor-скриптів, налагодженням складних
систем і пост-процесінгу на сценах. Маю сформовану
експертизу в архітектурі та плануванні завдань.
При розв’язанні задач першочергово аналізую наявні
ресурси і формую найбільш ефективний шлях реалізації.
Прагну до розвитку у напрямі мобільної розробки,
інтеграції ML/AI-рішень у ігрові застосунки, систем
доповненої реальності та покращення якості геймплею
через введення нових механік.
Завжди відкритий до комунікації з командою, обміну
досвідом та пошуку оптимальних технічних рішень.
Декілька проєктів доступні у моєму профілі itch.io https://makssss.itch.io/
Схожі кандидати
-
Unity-програміст
Одеса, Дистанційно -
Python-програміст
Київ, Дистанційно -
Unity-програміст
Рівне -
Backend-програміст
Дистанційно -
Інженер-програміст
100000 грн, Інші країни, Дистанційно -
Game developer
Дистанційно