Максим

Unity Game Developer

Розглядає посади: Unity Game Developer, C# програміст
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 22 роки
Місто проживання: Луцьк
Готовий працювати: Дистанційно, Луцьк, Рівне
Розглядає посади:
Unity Game Developer, C# програміст
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно, Луцьк, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Unity Developer

з 07.2024 по нині (1 рік 6 місяців)
Creaty, Луцьк (IT)

• Виконав налаштування, тестування та виправлення
майже 1000 префабів ігрових предметів, забезпечивши
стабільність і коректність їхньої поведінки в проєкті.
• Працював над глибокою оптимізацією проєкту, у
результаті чого вдалося зменшити обсяг збірки приблизно
на 50% та суттєво стабілізувати частоту кадрів.
• Створював анімації для 2D та 3D об’єктів, включно з
технічними та декоративними елементами.
• Розробляв шейдери в ShaderGraph; зокрема реалізував
RGB-підсвітку для комп’ютерних компонентів.
• Працював із проектною DLL: розширював функціонал,
вносив правки в логіку та виправляв помилки на рівні
бібліотек.
• Налаштовував пост-процесинг, освітлення та
відображення, досягаючи візуальної цілісності та
оптимальної якості сцени.
• Періодично створював катсцени та внутрішньоігрові
відео за допомогою Timeline, включно з режисурою та
технічною постановкою.

Unity developer

з 01.2024 по 08.2024 (8 місяців)
VicVent Studios, Дистанційно (IT)

Обов'язки:
• Розробка та оптимізація геймплею та ігрових механік.
• Виконання програмувальних завдань в межах встановлених строків.

Full-time 3D Unity developer

з 07.2023 по 12.2023 (6 місяців)
Midnight Works, Дистанційно (IT)

• Повний цикл розробки 3D-ігор з нуля: від архітектури та
програмування геймплейних систем до фінальної збірки
продукту.
• Реалізація ігрової логіки, UI-систем, внутрішніх сервісів та
допоміжних інструментів.
• Оптимізація продуктивності з фокусом на мобільні
пристрої, включно з усуненням вузьких місць,
профілюванням та оптимізацією ресурсів.
• Інтеграція сторонніх SDK та сервісів (Facebook, Google
Analytics, AdMob та інші).
• Розробка та підготовка билдiв для ПК, iOS, Android,
Nintendo Switch та інших платформ.
• Успішно завершив три повноцінні проекти, забезпечивши
повний цикл розробки - від концепції до релізу.
• Отримав глибоку експертизу в плануванні задач,
постановці пріоритетів та роботі в командних процесах.
• Опановав створення та оптимізацію ігор під Nintendo
Switch, включно зі специфічними вимогами платформи та
оптимізаційними практиками.

Освіта

Луцький Національний Технічний Університет

Кібербезпека
Незакінчена вища, з 2020 по 2024 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Немає додаткової освіти та сертифікатів.

Знання і навички

  • Firebase
  • DOTween
  • Unity
  • C#
  • ООП
  • Photon
  • SOLID Principles
  • Blender
  • Git
  • Zenject
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Рекомендації

Бочков Андрій Юрійович

Бочков Андрій Юрійович

Co-founder, Creaty

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю понад 4 роки досвіду роботи з Unity (2+ з яких -
робота над комерційними проєктами) та більш ніж 5
років розробки на C-подібних мовах. Учасник розробки
численних 2D і 3D проєктів як з повною реалізацією з нуля,
так і з інтеграцією нового функціоналу в існуючі системи.
Досвід охоплює створення білдів для iOS, Android,
Windows та Nintendo Switch, а також роботу з широким
спектром інструментів і технологій як безпосередньо
пов’язаних із розробкою, так і допоміжних (Blender,
Photoshop, GitHub/GitLab тощо).
Працюю з Firebase, Balancy, Zenject, DoTween, NavMesh,
Rewired, Malbers Animations, NWH Vehicle Physics 2,
Photon, Rig Animation та іншими інструментами.
Активно займаюся оптимізацією, автоматизацією,
створенням Editor-скриптів, налагодженням складних
систем і пост-процесінгу на сценах. Маю сформовану
експертизу в архітектурі та плануванні завдань.
При розв’язанні задач першочергово аналізую наявні
ресурси і формую найбільш ефективний шлях реалізації.
Прагну до розвитку у напрямі мобільної розробки,
інтеграції ML/AI-рішень у ігрові застосунки, систем
доповненої реальності та покращення якості геймплею
через введення нових механік.
Завжди відкритий до комунікації з командою, обміну
досвідом та пошуку оптимальних технічних рішень.
Декілька проєктів доступні у моєму профілі itch.io https://makssss.itch.io/

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: