Резюме від 7 березня 2023 Файл

Катерина

Водій-менеджер, регіональний представник

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Снігур Катерина Василівна

м. Київ
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження:
02.10.1986 р.
Освіта:
2004 - 2009рр. – КНУ ім.Тараса Шевченка (вища освіта), економічний факультет, кафедра менеджменту організації та інноваційної діяльності, спеціальність: менеджер-економiст
1994 - 2004рр. – СЗШ №36, відзнака за вивчення курсів «Інформатика та комп'ютерні мережі», «Фізика»
Додаткова освіта:
1991-2000 рр. – Дитяча музична школа № 10
2005р. - Сертифікат з курсу “Бухгалтер-економіст” «Де-Ліан»

Досвід роботи:

2015-2022 Ріелтор з нерухомості ,будівництва та продажу будинків
• Моніторинг та аналіз ринку нерухомості
• Продаж нерухомості
• Заключення договорів на оренду приміщення
• Активний пошук клієнтів

2012-2015 рр. - Регіональний менеджер Enni Marco

• Проведення комерційних переговорів з контрагентами
• Презентація товару (характеристики, переваги)
• Аналіз ринку збуту продукції у регіоні
• Позиціювання товару у регіоні. Підтримка позитивного іміджу компанії
• Пошук нових клієнтів. Ведення клієнтської бази.
• Відрядження по регіону
• Збір інформації про конкурентів
• Контроль роботи мерчендайзерiв, торгових представників

2011-2012 рр. – Менеджер з продажу реклами ( iнтернет-проект)

• Організація роботи відділу
• Організація співпраці з рекламними агенціями
• Робота з партнерами, виїзд на зустрічі
• продаж iнтернет-реклами

2010 – 2011 рр. – Менеджер по збуту «Colgate – Palmolive»
• Обслуговування клієнтської бази ( згідно чіткого маршруту відвідування),пошук нових, своя база клієнтів
• Робота з існуючими національними и регіональними торговими мережами
• Організація i контроль роботи промоутерів у торгових мережах
• Контроль дебіторської заборгованості
• Ведення документації, оформлення заявок, заключення договорів, звітність
• Виконання планових показників
2008 - 2010рр. – Асистент Генерального Директора Голандсько-Українського центру передачі аграрних технологій DUCATT.
• Участь в переговорах з клієнтами;
• Контроль операційної діяльності в компанії;
• Організація умов для зберігання товару;
• Виконання особистих доручень.
• Планування, координація та ведення робочого графіку Керівника - організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів;
2005 - 2008рр. – Адміністратор в Салоні Оптики.
• Офіс менеджмент;
• Організація продаж;
• Управління персоналом (6 осіб);
• Домовленості з постачальниками та контроль поставок товару;
• Замовлення та розміщення реклами Салону;
• Виконання обов’язків директора за його відсутності.
2004 - 2005рр. – Зам. Головного Бухгалтера в Міжнародній Українська спілці учасників Війни.

Навички:
• Великий досвід роботи з клієнтами
• Досвід продажів понад 15 років
• Досвід ведення успішних переговорів
• Вміння швидко знаходити спільну мову та налагоджувати стосунки з людьми
• Досвід роботи в команді
• Уміння працювати в стресових ситуаціях та швидко приймати рішення
• Вільний користувач ПК(пакет офісних програм MS Office; електронна пошта, інтернет).

Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, здібність до навчання, ініціативність, відповідальність, комунікабельність, енергійність, вміння працювати в динамічному режимі, стресостійкість, самостійніть, вміння розтавляти пріоритети ,бажання працювати та розвиватися.
Знання мов:
Російська, українська, базова англійська мова
Додаткова інформація:
Наявність закордонного паспорту. Готовність до відряджень.
Водійське посвідчення (стаж 17 років), можливе використання власного автомобіля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: