Резюме від 7 березня 2023 Файл

Валентина

Економіст, бухгалтер, фінансист

Вік:
53 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Валентина Іванівна Столяр
Вік: 52 роки
Занятість: повна, часткова
Контакти: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м. Дніпро, ж/м Тополя

E-mail:
Освіта:
1986 – 1989 - Київський технікум легкої промисловості.
Спеціальність «Бухгалтерський облік». Диплом з відзнакою. Денна форма навчання.
2007 – 2010 Міжрегіональна Академія управління персоналом. Спеціальність «Менеджмент організацій». Кваліфікація менеджер підприємницької діяльності. Диплом спеціаліста. Заочна форма навчання.

Досвід роботи:
1989-1997 - бухгалтер ДПШО «Славутич»
1997-1998 – бухгалтер матеріального відділу ВАТ «Автопромінь»
1998-2003 – бухгалтер меблевого напрямку
2003-2022–головний економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності - мережа меблевих магазинів

З 2003 року до 11.2022 року:
- ведення управлінського і фінансового обліку в роздрібній мережі магазинів (30-80 магазинів);
- складання управлінської звітності для власників і керівників компанії: баланс, PL, рух коштів, оборотність і т.і.;
- ведення обліку ТМЦ, ОЗ, МНА, НА, грошових коштів, витрат по статтям в розрізі магазинів, юридичних осіб, організацій;
- ведення обліку взаєморозрахунків с покупцями і постачальниками, акти звірок;
-ведення і контроль руху грошових коштів на розрахункових рахунках, в в касах по магазинах і юридичним особам;
- розрахунок результатів діяльності магазинів і компанії в цілому;
- розрахунок точки беззбитковості компанії;
- складання річних, місячних бюджетів доходів/витрат магазинів і компанії;
- постановка обліку в компанії, постановка завдань програмістам для автоматизації обліку, руху ТМЦ і т. і.;
- розрахунок управлінської ЗП і розробка системи мотивації для торговельного персоналу, відділу закупок;
- контроль наявності діючих договорів оренди, зв’язку, інтернету , охорони;
- укладання договорів на банківські послуги.

Навички роботи з ПК:
1 С 8.1 УПП, MS Office, Word, Internet на рівні користувача

Знання мов:
• українська (вільно);
• російська (вільно);

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, бажання працювати, доброзичливість, комунікабельна, вмію аналізувати і логічно мислити, шкідливих звичок не маю.

Хоббі: садівництво

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: