Резюме від 29 березня 2023 Файл

Аліна

Керівник кол-центру

Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Менкаль Аліна Вікторівна
12 листопада 1996 р. (повних років-26)
м. Київ
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1.2012-2015рр (Молодший спеціаліст) «Київський національний економічний університет» КНЕУ
Факультет: Банківська система
Форма навчання (денна)

2. 2015-2018рр (Вища освіта) за кваліфікацією бакалавр
«Київський національний торгово-економічний університет»
Факультет: державні фінанси
Форма навчання (заочна).
Спеціальність: «Фінанси».

3. 2018-2019рр (Повна вища освіта) за кваліфікацією магістр
«Київський національний торгово-економічний університет»
Факультет: державні фінанси
Форма навчання (заочна).
Спеціальність: «Банківска справа, фінанси та страхування»

Робочий стаж:

1. (15.11.2017 по 16.10.2018) АТ АКЦЕНТ-БАНК працювала на посаді касир-операціоніст(ломбардист) 10 міс.

2. (20.12.2018 по 05.02.2020) в АТ «Альфа-Банк» на посаді: Спеціаліста ІІ категорії сервісу та касових операцій.
В обов`язки входить: консультація, вирішення проблемних питань, ведення звітності, виконання плану, робота з документами, опрацювання холодної бази дзвінків, персональні зустрічі з клієнтами, робота з клієнтами сегменту VIP , консультація юридичних осіб, та ведення до відкриття рахунків у банку.

3. (01.06.20 по 20.08.20) працювала не офіційно в Агенстві нерухомості City Max на посаді ріелтор, продаж будь якої нерухомосі, та оренда нерухомості.

4. 20.09.20 по 01.03.2021 працювала не офіційно у ТОВ «АРСЕНАЛ ЭСТЕЙТ ИНВЕСТМЕНТ») на посаді керівник відділу продажу. Компанія також займається нерухомістю, основний мій обов’язок знайти потрібну людину під всі вимоги компанії та провести навчання, також це контроль підлеглих та формування навчання на будь якому етапі, ведення звітності, підключення нових партнерів та клієнтів. Написання процесів роботи, проведення зустрічей.

5. 03.03.2021 Прийнята на посаду Старшого Фахівця сектору бізнесу фізичних осіб у банку ПУМБ
В обов’язки входило: виконання встановлених КРІ з продажів або інших КРІ. Комунікація, призначення зустрічей потенційним клієнтам, здійснення продажу усіх банківських продуктів та послуг.
З 06.10.2021 Була переведена на посаду фахівця відділу темаркетингу малого бізнесу. В Управління продажу малого бізнесу у банку ПУМБ. В обов’язки входило: залучення ФОП та юридичних осіб до відкриття розрахункового рахунку у банку, проведення пілотних проектів стосовно інших продуктів банку таких як кредитування , пасиви та ін.
Звільнилась : 13.12.2021
6. (З 29.12.2021 по 12.01.2022) прийнято на роботу на посаду Головного Економіста з обслуговування юридичних осіб у АТ «Райффайзен Банк» отримала негативний досвід всередині колективу та не мала бажання працювати далі.
7. (З 28.01.2022 по 16.11.2022) прийнята на посаду фахівця з телефонних продажів клієнтам малого та мікро бізнесу у АТ «Банк Кредит Дніпро» в обов’язки входило залучення клієнтів, консультування і продаж продуктів та послуг Банку, виконання встановлених КРІ. Також була ВО керівника у періоди його відсутності.

Додаткова інформація

Вільно володію українською,англійська середній рівень(зі словником.
Професійні якості
Висока працездатність, активність, відповідальність, дисциплінованість, акуратність, старанність, пунктуальність, маю організаторські, та лідерські здібності ..

Особисті якості
Комунікабельна, неконфліктна, відповідальна, цілеспрямована, стресостійка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: