Олександра
Начальник фінансового відділу
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9494912
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
У відповідь на вакансію Начальник відділу фінансового планування, контролінгу та управлінської звітності, що розміщена Вашим банком на сайті work.ua, пропоную розглянути мою кандидатуру.
Маю профільну вищу освіту. Останні 12 років працювала в одному з найбільших банків країни. Серед основних обов’язків були аналіз податкового законодавства, надання практичних та методологічних рекомендацій щодо правильного застосування законодавчих актів з ведення податкового обліку та уникнення податкових ризиків. Маю досвід постановки завдань програмістам та супроводження при внесенні змін до автоматизованої системи обліку, а також розробки та оптимізації створених форм обліку даних за допомогою програм MS Office.
Більш детальну інформацію про попередній досвід роботи та навички Ви зможете знайти в доданому резюме.
Дякую за увагу до моєї кандидатури, буду рада відповісти на всі Ваші питання.
З повагою, Константінова Олександра
Тел./Viber/Telegram [
Е - Mail: [
Резюме
Константінова Олександра Сергіївна
ЦІЛЬ
заміщення вакансії
Начальник відділу фінансового планування,
контролінгу та управлінської звітності
очікуваний розмір з/п 35 000 грн.
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
Дата народження:
11.05.1975
Тел./Viber/Telegram:
Місце проживання:
[
м.Київ
Е - Mail:
[
ОСВІТА
1992 – 1997
Харківський державний університет ім. Каразіна
Економічний факультет, спеціалізація «Фінанси та кредит»
ДОСВІД РОБОТИ
10/2011 - по теперішній час
АТ «Ощадбанк»
департамент бухгалтерського обліку,
відділ методології податкового обліку,
головний економіст
• аналіз та надання практичних рекомендацій регіональним управлінням та структурним підрозділам банку щодо правильного застосування законодавчих актів з ведення податкового обліку;
• виявлення, аналіз та оцінка податкових ризиків при здійсненні банком господарських операцій, в тому числі операцій з нерезидентами, та надання пропозицій щодо їх уникнення;
• аналіз проектів договорів, підготовка пропозицій та зауважень до них щодо можливих податкових ризиків;
• надання роз’яснень та методологічних рекомендації з питань застосування податкового законодавства та з інших питань, пов’язаних з введенням в дію нових законодавчих та нормативно-правових актів або змін до них;
• аналіз та відпрацювання функціональних вимог до ведення податкового обліку при впровадженні і супроводженні програмних засобів
(аналіз змін законодавства та постановка технічних завдань на внесення змін до автоматизованої системи обліку та проведення супроводу впровадження ПЗ);
• розробка та впровадження програмної системи аналітичного обліку розрахунків за податками
(розробка, супроводження та оптимізація створених форм обліку та консолідації даних за допомогою Excel);
• супроводження податкових перевірок
(підготовка пояснень/зауважень під час перевірки, заперечень до акту перевірки, скарг на податкові повідомлення-рішення тощо);
• листування з відповідними контролюючими органами
(в т.ч. запити до ДПСУ про надання ІПК) та іншими організаціями
2008 - 2011
Державна податкова служба України, м.Київ
департамент економічного аналіза,
головний державний ревізор - інспектор
• аналіз виконання показників розрахунків з бюджетом та державними цільовими фондами, затверджених фінансовими планами державних підприємств;
• підготовка аналітичних матеріалів та пропозицій на розгляд Міністерства фінансів та КМУ щодо забезпечення формування здійснення контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків, зборів, платежів;
• робота з регіональними підрозділами податкової служби по результатам виконання показників з надходжень до бюджетів та державних цільових фондів податків, зборів, платежів
2003 – 2008
Спеціалізована державна податкова служба
по роботі з великими платниками податків, м.Харків, м.Київ,
державний ревізор - інспектор
• проведення перевірок великих платників податків щодо дотримання податкового законодавства;
• контроль за своєчасною сплатою податків до державного бюджету великими платниками податків
2001-2003
Торговий дім «Сумські добрива», м.Суми,
Начальник відділу аналізу та контролінгу
• аналіз фінансових показників підприємства та підготовка управлінських звітів (P&L,CF, Balance);
• супроводження експортних операцій в частині відшкодування ПДВ;
• бюджетування поточної діяльності підприємства
1996-1999
Аудиторська компанія «ЛІНС»,
Аудитор, м.Харків
• аналіз фінансових показників підприємств та підготовка аудиторських звітів;
• перевірка правильності ведення бухгалтерського обліку підприємств;
• супроводження податкових перевірок
НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ
• Вільний користувач програм MS Office, написання макросів, SQL
• Аналітичне мислення
• Швидке засвоювання нової інформації
• Вміння розставляти пріоритети, концентруватися в режимі багатозадачності
• Відповідальність, організованість
МОВИ
• Вільне володіння російською та українською мовами
• Англійська мова на рівні Intermediate
Схожі кандидати
Фінансовий директор, CFO, заступник фінансового директора, начальник фінансово-економічного відділу
Київ, Миколаїв
,
ще 3 міста
CFO, финансовый директор, руководитель финансового подразделения
Київ, Дистанційно
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Київ, Харків
Фінансовий директор, заступник, керівник фінансового відділу, казначейства
Київ
Фінансовий директор, заступник фінансового директора, керівник відділу управлінської звітності
Київ
Финансовый директор, заместитель, начальник финансового отдела
Київ, Львів
,
ще 5 міст