Резюме від 20 травня 2024 Файл

Ірина

Начальник відділу, заступник, працівник деканату

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

П.І.Б.
Чиж Ірина Ігорівна
Вік
42 роки
Дата народження
28 січня 1981 р.
Адреса
м. Київ.
Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Київський національний економічний університет, фінансово- економічний факультет:
1998-2002
-Диплом бакалавра за спеціальністю «Фінанси» (стаціонар, заочно).
2002-2003
-Диплом магістра за спеціальністю «Фінанси» (заочно)
Додаткова освіта 02.2005

Кваліфікаційний курс асоціації українських банків Національного центру підготовки банківських працівників України на тему «Підготовка фахівців з валютного контролю за експортно- імпортними операціями»- свідоцтво про підвищення кваліфікації.
06.2019
Атестація щодо володіння державною мовою- посвідчення № 1878/19 від 04.06.2019 вид. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»

Досвід роботи
Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»
02.05.2019- по теперішній час
Начальник відділу документального супроводження навчального процесу Центру менеджменту та моніторингу якості освіти ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
05.02.2019-
01.05.2019
Начальник навчального відділу з документарного забезпечення
ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»

20.10.2018-04.02.2019
Старший лаборант кафедри філософії
ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
Специфіка
1. Документальне оформлення переведень та поновлень здобувачів з інших закладів вищої освіти:
• прийом та обробка документів;
• формування наказів;
• формування особових справ.
2. Робота з дублікатами документів про вищу освіту:
• прийом документів;
• формування наказів;
• формування інформації в єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі ЄДЕБО);
• робота з архівними документами;
• друк та реєстрація дублікатів дипломів та додатків до них;
• формування особових справ;
• видача та облік дублікатів документів про вищу освіту;
• формування доповнень до особових справ випускників та передача їх в архів;
3. Робота в ЄДЕБО:
• - створення карток фіз.осіб в електронній базі та історії навчання осіб;
• - створення дублікатів дипломів і додатків до них;
• - зміна ПІБ;
• - внесення документів особи;
• - внесення наказів;
• - створення замовлень (випуск);
• - формування електронних запитів на ДП Інфоресурс та МОНУ.
4. Підготовка шаблонів дипломів та додатків до дипломів для випуску студентів згідно чинного законодавства.
5. Співпраця з поліграфічними комбінатами:
• розробка макетів для дипломів, додатків, академічних довідок та свідоцтв (згідно чинного законодавства);
• ведення договорів купівлі-продажу, контроль за вчасним розрахунком по договору;
• списання з позабалансових рахунків використаних бланків;
• замовлення, облік та видача бланків документів про вищу освіту;
• ведення звітної документації.
6. Перевірка та підтвердження виданих документів про вищу освіту з-но запитів.
7. Підготовка та оформлення документів про вищу освіту (дипломів, додатків та академічних довідок) згідно чинного законодавства.
8. Прийом документів від фізичних осіб та формування запитів до Департаменту консульської служби Міністерства закордонних справ України для легалізації документів про вищу освіту, виданих громадянам України в ДВНЗ КНЕУ.
9. Підготовка журналів видачі дипломів для передачі в архів.
10. Реєстрація, зберігання та подальша видача вчасно не одержаних документів про вищу освіту.
11. Підготовка зразків протоколів екзаменаційних комісій та проведення інструктажів для секретарів ЕК.
12. Контроль та перевірка протоколів екзаменаційних комісій відповідно до замовлень.
13. Співпраця з Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку:
• виготовлення свідоцтв про проходження навчання за програмами підготовки фахівців;
• формування звітності.

15.04.2008-
01.05.2012
Київський міський центр зайнятості
Шевченківського району
Досвід роботи
Київська філія ТОВ КБ «Експобанк»
01.09.2004-
17.03.2008
Заступник начальника валютно-кредитного відділу.
14.03.2003-
30.08.2004
Головний економіст валютно-кредитного відділу.
02.10.2000-
13.01.2003
Економіст валютно-кредитного відділу.
14.04.2000-
01.10.2000
Бухгалтер відділу контролю, звітності, розрахункових та вкладних операцій.
Специфіка
1. Здійснення підготовки, перевірки документів для видачі кредитів юридичним та фізичним особам банку, їх супровід;
2. Розрахунок резерву для відшкодування можливих втрат за кредитними операціями, складання протоколу про класифікацію кредитних операцій;
3. Залучення та розміщення ресурсів на міжфілійному ринку кредитних ресурсів, контроль за поверненням кредитних коштів;
4. Перевірка заставленого майна згідно плану перевірок;
5. Перевірка цільового використання кредитних коштів згідно плану перевірок;
6. Фінансовий моніторинг операцій, що підлягають обов’язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу.
7. Перевірка документів для здійснення валютних операцій з:
- купівлі безготівкової іноземної валюти за дорученням клієнтів та для власних потреб на МВРУ;
- продаж безготівкової іноземної валюти за дорученням клієнтів на МВРУ;
- розрахунки клієнтів з нерезидентами за торговельними та неторговельними операціями;
- розрахунки клієнтів за кредитними, інвестиційними, депозитними операціями.
8. Контроль за зарахуванням надходжень на користь клієнтів в іноземній валюті та дотримання строків продажу валютної виручки, яка згідно з законодавством підлягає продажу.
9. Обслуговування кредитів, позик в іноземній валюті резидентів, залучених від нерезидентів.
10. Контроль за своєчасністю розрахунків за експортними, імпортними операціями клієнтів банку та своєчасне надання інформації про виявлені факти порушень.
11. Контроль за операціями, які здійснюються клієнтами через кореспондентські рахунки банків-нерезидентів у гривнях.
12. Контроль за видачею коштів юридичним особам в іноземній валюті на службові відрядження.
13. Контроль за переказами іноземної валюти за межі України за дорученням фізичних осіб та одержанням фізичними особами в Україні переказаної їм з-за кордону іноземної валюти.
14. Контроль за валюто-обмінними операціями банку.
15. Контроль та перевірка формування документів дня за операціями в іноземній валюті.
16. Підготовка договорів банківського рахунку в іноземній валюті для укладання з клієнтами.
17. Складання звітності.
18. Консультації клієнтів банку з питань валютного обслуговування, кредитування та розрахунково-касового обслуговування.
19. Навчання та консультація співробітників з питань: валютного контролю; купівлі, продажу іноземної валюти на МВР; переказів іноземної валюти за межі України юр. та фіз. особами; зарахування коштів на рахунки фізичних та юридичних осіб; складання звітності; здійснення переказів в с-мі Western-Union.

Практичні навички
Вільна орієнтація в законодавчій базі України в сфері освітніх та банківських послуг.
Вільне володіння:
DOS, Windows, MS Office (Word, Excel), Liga- Закон, ОДБ (Profix Bank, Isaod), Aspla, New Stat, Western Union;
ЄДЕБО.

Знання мов
- українська (вільне володіння),
- англійська (А1),
- російська (вільне володіння).
Особисті якості
Порядність, надійність, комунікабельність, відповідальність, організаційні здібності, вміння працювати в команді та з клієнтами, методологічні та аналітичні навики, швидке навчання, орієнтир на якісний результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: