Резюме від 18 травня 2023 Файл

Аліна

Менеджер інтернет-магазину

Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бик Аліна Олександрівна

Дата народження: 18 жовтня 1994 року
Місце проживання: м. Дніпро, вул. Усенко
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: працевлаштування на посаду менеджера
Побажання до майбутнього місця працевлаштування: дистанційна та цікава
робота, висока заробітна плата, сприятливий клімат в колективі
Освіта:
➢ вересень 2018 - січень 2020 - Університет митної справи та фінансів: заочна
форма навчання на магістратурі за спеціальністю «Право»;
➢ вересень 2012 – січень 2018 – Університет митної справи та фінансів: денна
форма навчання на бакалавраті і магістратурі за спеціальністю «Економіка»
(«Управління персоналом та економіка праці»);
➢ 2001-2012 рр. – Попасненська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів.
Досвід роботи (офіційний):
✓ березень 2020 - теперішній час – провідний менеджер по роботі з ключовими
клієнтами Українсько-американського Товариства з обмеженою
відповідальністю «Євромікс» з іноземними інвестиціями (обов’язки:
забезпечення продажів в мережевий канал, переговори з клієнтами, планування
товарних запасів, складання промо-планів, ціноутворення, планування та
прогнозування продажів, супровід поставок тощо);
✓ червень 2018 - лютий 2020 – аналітик консолідованої інформації Українсько-
американського Товариства з обмеженою відповідальністю «Євромікс» з
іноземними інвестиціями (обов’язки: документообіг компанії, ціноутворення
товарів);
✓ вересень 2017 - травень 2018 – оператор 1С Українсько-американського
Товариства з обмеженою відповідальністю «Євромікс» з іноземними
інвестиціями (обов’язки: забезпечення документообігу компанії, проведення
замовлень в системі 1С);
✓ травень-серпень 2017 р. – менеджер по роботі з персоналом в ПАТ «Інтерпайп
НТЗ» (за договором підряду).
Досвід роботи (неофіційний):
➢ лютий 2014 - серпень 2017 р. – помічник секретаря суду (обов’язки: спілкування
з громадянами, оформлення справ та документів);
➢ червень-серпень 2016 р. – оператор call-центру компанії «Спринтер-люкс»
(обов’язки: надання туристичних послуг);
➢ вересень 2013 р. - вересень 2015 р. - промоутер рекламного агентства «Солюшн-
хаус» (обов’язки: розповсюдження листівок, презентація нових товарів,
дегустації).
Професійні навички і знання:
➢ досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint), 1С, EDI (система
електронного документообігу EDI-N, Comarch, Вчасно), Listex (електронний
каталог товарів);
➢ добре володію соціальними мережами (Instagram, Facebook).
Курси, тренінги, сертифікати, інші досягнення:
• 2019 р. – участь у тренінгах з переговорів та продажів від таких тренерів як
Анатолій Мінченко, Оксана Кущ, Сергій Ліщук;
• грудень 2016 р. – участь у міжнародній олімпіаді бізнес-проектів у м. Мінську
(Республіка Білорусь) – лауреат номінації «Краща бізнес-ідея»;
• 2012-2016 рр. – постійна учасниця наукових конференцій у галузі економіки
(займала призові місця, нагороджувалася грамотами).
Знання мов:
Українська – вільно; російська – вільно; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Цілеспрямована, відповідальна, стресостійка, комунікабельна, активна,
доброзичлива, добре адаптуюся, швидко навчаюся.
Хобі: вокал, малювання.
Додаткова інформація:
Заміжня, шкідливих звичок не маю, маю посвідчення водія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: