Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Ілля

Менеджер з постачання, керівник проєктів

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Іващенко Ілля Ігорович
Ведучий менеджер відділу закупівлі, керівник проектів, повна та часткова зайнятість
Дата народження
13 листопада 1987 (34 роки)

Контактна інформація
Місце проживання: м. Київ, вул. Райдужна, 21а
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета
Бажана посада в галузі торгівлі та закупівлі матеріалів в перспективній компанії, яка ставить перед собою конкретні цілі і яка має місію; професійний ріст спільно з ростом компанії з можливістю подальшого розвитку та вдосконалення
Освіта
Середнє технічне, 09.2002 по 06.2006 Донецький політехнічний технікум, спеціаліст з обслуговування комп’ютерних й інтелектуальних систем та мереж
Досягнення
Підвищення кваліфікації - у лютому 2012 року після успішної здачі екзаменів та тестів (характеристики товарів, техніці роботи з клієнтами, робота з запереченнями та інше) з метою подальшого розподіленням консультантів по категоріях, був переведений з посади продавця-консультанта посаду менеджера середньої ланки у відділ постачання та закупівлі.
Підвищення кваліфікації – у липні 2014 року був переведений на посаду ведучого менеджера у відділ постачання Київського філіала корпорації.
Додаткова освіта
Сертифікат «Техніки продажу», «СПИН-продажи», «Робота з запереченнями», «Методи ведення переговорів»
Досвід роботи
З 03.2018 по 05.2021р. Керівник відділу постачання/керівник проектів в компанії “NewStroy” (ремонт під ключ) м. Бровари
• Робота з постачальниками та пошук нових.
• Укладання договорів з фабриками/дилерами/представниками
• Приймання товарів від постачальників
• Складання комерційних пропозицій та прорахунок кошторисів з матеріалів для клієнтів
• Ведення документації в електронному та письмовому вигляді
• Організація логістики
• Моніторинг та аналіз цін конкурентів
• Контроль взаєморозрахунків з контрагентами та актів звірки
• Ведення та консультування замовника від підписання договору до здачі об’єкту
• Створення та контроль графіку виконання робіт
• Створення графіку закупки матеріалів та внесення оплат
• Складання та погодження актів виконаних робіт
• Узгодження кошторису та вартості робіт з робітниками
• Погодження кошторису з замовником
• Підбір чистових матеріалів з клієнтами, комплектація об’єктів
З 07.2014г. по 03.2018р. Ведучій менеджер відділу постачання Будинок Інтер’єрів “Premier”, м. Київ
• Робота з постачальниками та пошук нових.
• Укладання договорів з фабриками/дилерами/представниками
• Приймання товарів від постачальників
• Складання комерційних пропозицій та прорахунок кошторисів з матеріалів для клієнтів
• Ведення документації в електронному та письмовому вигляді
• (таблиця попиту; ABC аналіз; створення реєстрів та звітів)
• Організація логістики
• Моніторинг та аналіз цін конкурентів
• Участь у виставках, семінарах та тренінгах
• Проведення інвентаризації
• Робота з залишками товарів в салоні та на складі, їх звіт та аналіз, своєчасне замовлення складської програми
• Організація сезонних розпродажів, акцій та дисконтних програм
• Контроль взаєморозрахунків з контрагентами та актів звірки
• Визначення потреб клієнтів

З 03.2012г. по 07.2014 р. Менеджер відділу постачання. Будівельний універмаг “Vilnius”, м. Донецьк
• Робота з постачальниками та пошук нових.
• Укладання договорів з фабриками/дилерами/представниками
• Розв’язування проблемних питань з постачальниками
• Ведення документації в електронному та письмовому вигляді
виде (таблиця попиту; ABC аналіз; створення реєстрів та звітів)
• Контроль наявності цінників у салоні та їх вірним розміщенням
• Участь у виставках, семінарах та тренінгах
• Проведення інвентаризації
• Робота з залишками товарів в салоні та на складі, їх звіт та аналіз, своєчасне замовлення складської програми
• Контроль взаєморозрахунків з контрагентами та актів звірки
• Пошук нового продукту на ринку, який у майбутньому буде затребуваний покупцями
• Щоденний контроль підопічних відділів

З 01.2006г. по 02.2012р. Завідуючий відділом. Будівельний універмаг “Vilnius”, м. Донецьк
• Зустріч та кваліфікована консультація клієнтів в торговому залі
• Грамотна консультація клієнтів, які зателефонували в салон
• Інформування покупців про акції, що відбуваються
• Виконання робіт щодо дотримання порядку та чистоти у відділі
• Ведення первинної документації: звіти, реєстри, таблиці попиту
• Робота з клієнтською базою даних Terrasoft
• Робота з залишками товарів у відділі та своєчасна передача замовлення відповідному менеджеру
• Моніторинг та аналіз цін конкурентів
• Приймання товарів від постачальника
• Своєчасна виставка товару на вітрину, оформлення вітрин та торгівельного залу
• Проведення інвентаризації
Навички роботи з комп’ютером

Знання ПК на рівні впевнений користувач, робота з додатками MS Office (Exel, Word? Power Point), навички роботи з бухгалтерськими програмами: «Акцент», «Клієнтська база Terrasoft», частково “1C”; робота з офісною технікою.
Володіння мовами

Грамотна усне та письмове мовлення (українська та російська мови), англійська (початковий рівень)
Особисті якості
Комунікабельність, відповідальність, старанність, працьовитість, дисциплінованість, планування, навченість, старанність, націленість на результат, доброзичливість, активна життєва позиція, енергійність, наявність водійського посвідчення категорії В
Захоплення
Піші прогулянки, катання на велосипеді, подорожі, заняття спортом (футбол, тренажерний зал), а також читання книг, самовдосконалення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: