Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 4 квітня 2023 Файл

Павло

Помічник керуючого

Місто:
Оратів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Севостьянов Павло Євгенович

Дата народження: 09.11.1987
Населений пункт: смт.Оратів, Оратівського р-ну, Вінницької обл..
Моб.тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: отримання роботи.
Освіта: у 2009 році закінчив Білоцерківський національний аграрний університет і отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Облік і аудит" та здобув кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту (диплом КХ 35712961 від 26.06.2009).
Досвід роботи: з 2009 - 2017рр. працював в управлінні Пенсійного фонду України Вінницької області на різних посадах:
- з 13.08.2009 - 28.08.2009 - спеціаліст І категорії відділу з виплати пенсій;
- з 28.08.2009 - 15.09.2009 - провідний спеціаліст відділу з призначення пенсій; - з 15.09.2009 - 13.08.2011 - головний спеціаліст відділу обліку надходження платежів;
- з 13.08.2011 - 03.02.2014 - начальник відділу обліку надходження платежів;
- з 03.02.2014 - 15.06.2015 - головний спеціаліст відділу надходження, прогнозування платежів, обліку застрахованих осіб та контрольно-перевірочної роботи;
- з 15.06.2015 - 31.03.2016 начальник відділу платежів до пенсійної системи та контрольно-перевірочної роботи;
- з 31.03.2016 - 31.03.2017 головний спеціаліст відділу платежів до пенсійної системи та контрольно-перевірочної роботи.
Функціональні обов’язки на займаних посадах: облік та прогнозування платежів, виконання планів надходжень страхових внесків та ЄСВ до бюджету ПФУ, організація та керівництво роботи відділу, облік платників(фізичних, юридичних осіб) іх реєстрація та ліквідація, ведення особових рахунків, складання звітності, робота з базами даних, нарахування фінансових санкцій, пені, адмінштрафів, робота з боржниками, планові та позапланов перевірки фізиних, юридиних осіб та банків, облік застрахованих осіб та ін.
З листопада 2020 по серпень 2021 працював в Оратівському відділі районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на посаді головного спеціаліста командування(позаштатний начальник відділу фінансів).
З вересня 2022 року і по цей час займаюсь підприємницькою діяльністю, відкрив у смт.Оратів фотостудію «ІНЬ-ЯНЬ»
Професійні навички: володію комп’ютером (всіма програмами пакету MS Office, 1С:Бухгалтерія(навчався працювати у цій програмі в університеті, потрібно пригадати) вміння працювати з великим обсягом інформації, наявність аналітичних і організаторських здібностей, уміння вибудувати конструктивний діалог з будь-яким опонентом та вести переговори.
Особисті якості: націленість на результат, висока здатність до навчання, ініціативність, психологічна і фізична стійкість, акуратність і уважність до деталей, порядність, вміння слухати.
Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений, є 2 сина і дочка.
Хобі: фотографія, читання книг, рибалка, футбол, культуризм, саморозвиток.

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: