Резюме від 18 квітня 2023 Файл

Александр

Начальник службы безопасности

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Чугуїв
Готовий працювати:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Скачилов Олександр Олександрович

Контактна інформація: Харківська область, м. Чугуїв, вул. Уланська 2, кв. 7, мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Мета: отримання гідної, престижної посади за напрямком служби безпеки або іншої посади в іншому напрямку з конкурентною оплатою праці.
Досвід роботи:
• дата надходження – 28.02.2014
• закінчення (міс. / рік) 03.06.2019
• найменування підприємства – Чугуївський ВП ГУНП в Харківській області
• назва вашої посади – слідчий слідчого відділу, начальник відділення слідчого відділу.
• функціональні обов'язки – дотримання законності, розслідування кримінальних проваджень різної кваліфікації, співпраця з населенням, керування відділенням (10 чоловік), співпраця з іншими державними та приватними службами, підприємствами, установами та організаціями.
• набуті навички, знання, вміння, досягнення: отримано досвід по керуванню підлеглими, працю з населення, находження спільного рішення питання, як з підлеглими так із громадськими особами та ін.

• дата надходження – 10.06.2020
• закінчення (міс. / рік) 27.04.2021
• найменування підприємства – Філя «Голден Кросс» ТОВ «Курганський бройлер»
• назва вашої посади – старший фахівець служби безпеки.
• функціональні обов'язки – Організовувати роботу служби, проводити моніторинг і аналіз ефективності організаційно-технічної, інженерної захисту підприємства та комерційної таємниці.
Проводити інструктаж нових співробітників з метою доведення до них вимог внутрішньо об'єктного режиму, правил внутрішнього трудового розпорядку, порядку вивозу / виносу з території підприємства товарно-матеріальних цінностей, захисту комерційної таємниці.
Організовувати і контролювати режим доступу до відомостей і робіт, що становлять комерційну таємницю підприємства, займатиметься питаннями інформаційної безпеки на підприємстві у взаємодії з відділом інформаційних технологій. Організовувати та контролювати внутрішньо об'єктовий пропускний режим, дотримання вимог режиму безпеки співробітниками та відвідувачами. Організовувати та вносити пропозиції щодо вдосконалення правових, організаційних, інженерно-технічних заходів з метою забезпечення комплексної безпеки підприємства.
Організовувати супровід особливо цінних ресурсів підприємства (грошових, товарно-матеріальних, інформаційних). Організовувати і супроводжувати роботи по лінії економічної безпеки підприємства. Проводити службові розслідування за фактами розголошення відомостей, що відносяться до комерційної таємниці, втрати документів, матеріальних цінностей та інших порушень безпеки. Брати участь в розробці нормативних документів підприємства з метою закріплення в них вимог щодо забезпечення безпеки підприємства (інструкції, положення, правила). Контролювати роботу відповідального співробітника з питань забезпечення охорони праці на підприємстві. Контролювати роботи відповідального співробітника з питань пожежної безпеки на підприємстві. Контролювати роботу відповідального співробітника з питання технічного контролю продукції, що випускається на виробництві рекламних конструкцій. Надавати керівництву підприємства щорічний звіт по роботі служби.
Виконувати доручення керівника Компанії, пов'язані з комерційно-виробничої і господарської діяльністю Компанії в межах своєї компетенції.
Раціонально і ефективно організовувати роботу на своєму робочому місці; знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та пожежної безпеки; дотримуватися правил безпечного поводження з обладнанням, комп'ютерною та організаційною технікою; виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, а також дотримуватися встановлених у Компанії бізнес-процеси і вимоги Системи менеджменту якості.
• набуті навички, знання, вміння, досягнення: отримано досвід по керуванню підлеглими, працю з населення, находження спільного рішення питання, як з підлеглими так із громадськими особами та ін
.
• дата надходження – 10.06.2021
• закінчення (міс. / рік) 24.02.2022
• найменування підприємства – Власний бізнес у сфері розваг, відкриття квест кімнати у стилі Хоррор. Вимушене закриття у зв’язку із ситуацією у країні.

Освіта:
• дата надходження – 30.08.2010
• закінчення (міс. / рік) – 28.02.2014
• назва навчального закладу – Харківській національний університет внутрішніх справ
• рівень освіти – бакалавр
• назва спеціальності – правознавство
Професійні навички та знання:
• досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, програми (текстові редактори, електронні таблиці, графічні редактори, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1-с). За необхідністю швидко навчаюсь, та можу розібратись з іншими програмами.
• володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, налаштування зазначеного обладнання.
• Водійське посвідчення категорії «В», досвід керування автотранспортом більше 8 років.
Знання мов:
• Українська та Російська мова (вільне володіння), Англійська мова на початковому рівні (зі словником).
Інше:
• Можливість відрядження – можливе
• Відношення до переїзду в інше місто - негативне
• Вік - 29
• Сімейний стан - одружений
• Наявність дітей – не має
• Наявність водійських прав – категорія «В»
• Наявність автомобіля – Kia Sorento, 2.5 tdi
• Наявність шкідливих звичок – не має
• Риси характеру – комунікабельність, скромність, старанність, рішучість, чесність, адаптивність, доброта, порядність, активність, оптимізм і позитивне мислення. А також маю лідерські якості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: