Резюме від 27 травня 2024 PRO

Maryna

Travel assistant (Business, Personal trips)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Executive assistant to CEO

з 05.2023 по 04.2024 (11 місяців)
AltexSoft, Дистанційно (IT)

*Managing the CEO's schedule efficiently.
*Organizing both business and personal travel arrangements, including visas, flights, hotel accommodations, apartments, car bookings, and restaurant reservations.
*Liaising with external parties, such as vendors, contractors, customers, and media representatives, on behalf of the CEO.
*Handling the CEO's expense reports and reimbursements accurately.

Business Development Officer

з 01.2022 по 05.2023 (1 рік 4 місяці)
Freelance, Avignon, France (Хімічна промисловість, фармацевтика)

* Identified and pursued new business opportunities to expand company's client business.
* Conducted market research and analysis to identify trends, competitors, and potential areas for growth.
* Actively generated leads, created proposals, and participated in sales meetings.
* Represented the company at Cosmoprof exhibition in Bologna, Italy.
* Provided regular updates to management on business development activities, results, and market insights.

Sales & Events Coordinator

з 02.2021 по 09.2021 (7 місяців)
Grand Cosmopolitan Hotel, Dubai (Готельно-ресторанний бізнес)

* Coordinated sales activities, including lead generation, tracking, and follow-up.
* Assisted sales representatives with client presentations, proposals, and contracts, ensuring accuracy and adherence to company standards.
* Monitored and analyzed sales performance, providing regular reports and insights to management.
* Conducted Hotel site inspections and Hotel Familiarization Trips.
* Represented Hotel in Arabian Travel Market exhibition.
* Organized and coordinated business travel for Sales Department Managers.

Administrative Assistant

з 03.2018 по 12.2020 (2 роки 9 місяців)
The St.Regis Abu Dhabi Hotel, Abu Dhabi (Готельно-ресторанний бізнес)

* Streamlined F&B Department office operations by efficiently managing filing systems, scheduling appointments, and handling correspondence.
* Assisted Department Head with monthly marketing promotions planning and preparation.
* Answered inquiries about hotel, venues, events.
* Coordinated event organization process (reservations, payments,
entertainment contracts and licenses).
* Led and supervised Restaurant reservation team.
* Managed office supplies inventory.

Освіта

Donetsk National University

Economic, International Economy, Донецьк
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Digital Marketing, Kyiv

2021

Train the Trainer Program Dubai

2016, 3 months

Знання і навички

Самомотивація Booking.com Бронювання номерів Активність Урегулювання конфліктів

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Іспанська — початковий
  • Французька — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати