• Файл

Ольга

Головний бухгалтер

Вік:
46 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме.

Бузник Ольга Іванівна

Дата народження 06.02.1978
м. Миколаїв, вул. Колодязна 16 кв. 15,
контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
ел.адреса [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Працевлаштування :дистанційне,повна(неповна) зайнятість.

Освіта:
Миколаївський національний аграрний університет
Вища , спеціальність - бухгалтерський облік та аудит.

Досвід роботи :
З 2019 року по теперішній час працюю головним бухгалтером у ТОВ «Санор».
З 2001 -2019р. головний бухгалтер ПП «АТД Ріко».
З 1998-2001 р. головний бухгалтер ПП «Ріко-Еліус».
З 1996-1998 р. заст. головного бухгалтера у фірмі ТОВ «Юрген».

Професійні навички:
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах з формою власністю
(ПП, ТОВ, ФОП у сфері торгівлі, опт, роздріб, виробництва) із загальною системою
оподаткування платником ПДВ, на єдиному податку, а також приватний підприємець 1-3
група.
-Складання (формування) бухгалтерської, податкової, фінансової статистичної звітності в
ME.DOC та в електроному кабінеті податкової.
-Контроль та управління фінансовими ресурсами, клієнт-банк.
-Робота з банками та перевіряючими органами.
-Підгоговка фїнансових документів для оформлення кредитів у банках,валютні операції.
-Складання, обробка, ревізія первинної документації. Документи-реалізації (договори,
рахунки, накладні, акти наданих послуг, ПН, реєстрація в ЄДРПН). Акти звірок, робота з
контрагентами, замовниками, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
підприємства.
-Касові операції, РРО, авансові звіти.
-Нарахування та виплата ЗП,лікарняних, відпускних .
-Кадровий облік .
-ЗЕД.
-Оптимізація оподаткування у межах законодавства (податкове планування).-Керівництво
бухгалтерією (планування графіка роботи, розподіл обов'язків та навантаження, навчання
та контроль за виконанням завдань, своєчасність надання звітів).
Знання програм: 1С: Бухгалтерія 7.7., 1С: Бухгалтерія 8. 2,8.3, 1С УТП 8.3, "Банк -
Клієнт", ME.DOC,Вчасно, Паперлесс ,Електронний кабінет платника в ДПС.
Додаткова інформація :
-Знання мов: українська, російська – вільно.
-Упевнений користувач комп'ютерних програм: - Microsoft Office (Word, Excel, Internet,
електронна пошта).
-уміння організувати роботу підлеглих для досягнення цілей, поставлених керівництвом.
-Досвід ведення переговорних процесів з контрагентами, банками та контролюючими
органами з досягненням максимальної вигоди для підприємства.

-Є права категорії «В»
Особисті якості :
Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно
приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість
і прагнення до професійного зростання, комунікабельність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: