Резюме від 24 квітня 2023 Файл

Анастасія

Помічник адвоката

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бондаренко Анастасія Борисівна
Помічник адвоката
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 24.02.1994
Сімейний стан: не заміжня
facebook: anastasiya.bondarenkoo

ПРО МЕНЕ
https://www.youtube.com/@anastasiia.bondarenko

ЧОМУ САМЕ Я?

1. Тому що, за 4 роки роботи я склала понад 456 юридичних документів, серед яких позовні
заяви, відзиви, апеляційні та касаційні скарги, відповіді на листи державних та приватних
компаній та інше…
2. Тому що, я представляла більше 10 клієнтів та організацій у судах загальної юрисдикції.
3. Тому що, я індивідуально підхожу до вирішення проблеми кожного клієнта.
4. Тому що, люблю вирішувати складні завдання.
5. Тому що, маю високі аналітичні здібності, завдяки яким склала понад 2112 аналітичних
довідок для журналістських розслідувань.
6. Тому що, я лідер і для мене важливим є професійний та кар’єрний ріст.
7. Тому що, як керівник відділу та заступник голови Громадської організації вмію
створювати та працювати з командою.
8. Тому що, в роботі дотримуюсь дедлайнів та працюю на результат.
9. Тому що, я скрупульозна до деталей справи.
10. Тому що, організувала 15 масових заходів.
11. Тому що, вмію працювати з великими об’ємами інформації, завдяки чому паралельно
отримала 4 вищі освіти.
Та ще багато тому що…

НАВИЧКИ

Дуже добре ☑ Добре ☑
Ефективна комунікація Креативність
Організація та порядок Критичне мислення
Надійність Командна робота
Відповідальність Рішучість
Лідерство Чесність
Бажання навчатися
Організаційність
ДОСВІД РОБОТИ

З 01.2021 по сьогодні Помічник адвоката

Досягнення;
1. Склала більше 456 процесуальних документів.
2. Структурувала інформацію за 3 роки.
3. Створила систему, яка сильно прискорила пошук судових справ та покращила якість
обслуговування клієнтів.
4. Автоматизувала систему судових справ адвокатського об’єднання.

Складаю позовні заяви, заперечення на позови, клопотання та інші процесуальні
документи до судів загальної юрисдикції. Здійснюю реєстрацію суб'єктів господарювання,
реєстрацію установчих документів та змін до установчих документів суб'єкта господарювання.
Аналізую цивільні та господарські договори на відповідність законодавству, складаю проекти
цивільних та господарських договорів. Аналізую законодавство та судову практику, готую
висновки та консультації по цивільним, господарським, трудовим спорам, справам про
адміністративні правопорушення. Взаємодію з клієнтами, органами державної влади, судами,
правоохоронними органами.

07.2019 – 09.2022
ТОВ «Ралекс Буд» Юрисконсульт
(за сумісництвом)

Розробляла документи правового характеру на підприємстві. Здійснювала методичне
керівництво правовою роботою на підприємстві, надавала правову допомогу структурним
підрозділам, брала участь у підготовці обґрунтованих відповідей у разі відхилення претензій.
Вела претензійно-позовну діяльність підприємства. Представляла і захищала інтереси
підприємства у судах усіх інстанцій (кримінальні, цивільні, адміністративні, господарські спори).
Готувала матеріали про правопорушення для подання їх до слідчих і судових органів,
здійснювала облік і зберігання судових справ, які перебувають у виконанні або закінчені
судочинством. Аналізувала та узагальнювала результати розгляду претензій судових справ, а
також вивчала практику укладання і виконання договорів з метою розроблення відповідних
пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності
підприємства.
Брала участь у роботі з укладення господарських договорів, підготовці висновків про їх
юридичну обґрунтованість, у розробленні умов колективних договорів, а також розгляді питань
про дебіторську і кредиторську заборгованість.
Брала участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності
підприємства, проектів нормативних актів, які надходять на відгук, а також у розробленні
пропозицій для удосконалення діяльності підприємства.
Надавала довідки і консультації працівникам підприємства про чинне законодавство, а
також висновки з організаційно-правових та інших юридичних питань, надавала допомогу в
оформленні документів і актів майново-правового характеру.
04.2018-10.2020 Помічник депутата Київської обласної ради
Інформувала депутата про всі матеріали, які надійшли на його адресу, ставила до відома
про всі контакти та пропозиції, які йому адресовані. Готувала матеріали для депутатських
звернень та запитів та відповіді на звернення. Допомагала у підготовці до засідань комісій,
пленарних засідань, виконавчих та інших органів ради. Здійснювала заходи, щодо організації
зустрічей з виборцями для обговорення річного звіту депутата, а також інші заходи для
проведення інформування виборців депутатом про роботу ради та інше. Організовувала та вела
прийом громадян, зустрічі з виборцями, трудовими колективами, об’єднаннями громадян.
Здійснювала аналіз: проектів рішень ради та її виконавчих органів; прийнятих рішень ради,
виконавчих органів, розпоряджень та інших нормативно-правових актів місцевої влади;
програми соціально-економічного розвитку та інших затверджених радою програм; звернень та
інформаційних запитів до депутата, інших матеріалів, що знаходяться в розпорядженні.

02.2016-04.2018 ТОВ «ПЄРУН» Керівник тендерного відділу
Здійснювала керівництво діяльністю відділу. Займалась підготовкою та проведенням
атестації працівників відділу. Брала участь в розробці положень регламентів і методичних
вказівок по участі в електронних торгах та держзакупівелях. Моніторинг сайтів, торгових
майданчиків, що займаються проведенням державних і комерційних тендерів, відповідно до
особливостей діяльності компанії. Реєстрація компанії на торгових майданчиках. Аналізувала
економічну вигоду участі в тендері. Оформлення запитів та отримання довідок від сторонніх
організацій (ДПІ, агентства з питань банкрутства, МВС та ін.), оформлення банківських гарантій.
Робота на електронних торговельних майданчиках. Контроль за проходженням торгів по
кожному етапу (в тому числі on-line): розгляд заявок від учасників, підведення підсумків.
Звітність за результатами тендеру. Подальше ведення переговорів з замовником торгів.
Визначала і досліджувала внутрішні та зовнішні джерела інвестицій. Здійснювала збір
даних, необхідних для врахування при обґрунтуванні інвестиційної політики організації.
Розробляла плани реалізації інвестиційних проектів.

06.2015– 02.2016 ТОВ «Укрспецмонтаж Інвест» Спеціаліст тендерного відділу
Моніторинг сайтів, торгових майданчиків, що займаються проведенням державних і
комерційних тендерів, відповідно до особливостей діяльності компанії. Реєстрація компанії на
торгових майданчиках. Інформаційна підтримка і участь в підготовці пакету документів.
Інформування про умови поставки, гарантії, необхідних сертифікатів, ліцензій для участі в
тендерах. Оформлення запитів та отримання довідок від сторонніх організацій (ДПІ, агентства з
питань банкрутства, МВС та ін.), оформлення банківських гарантій. Робота на електронних
торговельних майданчиках. Контроль за проходженням торгів по кожному етапу (в тому числі
on-line): розгляд заявок від учасників, підведення підсумків. Звітність за результатами тендеру.
02.2015-
Міжнародна організація «Рада Свободи» Помічник президента
06.2015
Ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів
доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи президента та віце-президента організації.
Підготовка проектів поточних та перспективних планів роботи, а також наказів та розпоряджень.
Контролювала виконання працівниками виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання
строків виконання вказівок і доручень. Узагальнювала матеріали про хід виконання
розпоряджень, доручень президента організації. Забезпечувала рішення усіх організаційних
питань, які пов’язані з участю керівника в заходах. Регулювання плану дій робочого дня
президента компанії. Організовувала та координувала зустрічі президента компанії, розробляла
найбільш раціональний розпорядок його роботи. Готувала засідання і наради, які проводитиме
керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок
денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад.
10.2013- 12.2014 АТ «Земельна компанія» Офіс-менеджер
Організовувала прийом відвідувачів, розподіляла дзвінки, займалась адміністративно-
господарською підтримкою всіх співробітників офісу. Готувала накладні, звіти, рахунки-
фактури, приймала службові документи на розгляд та підпис. Складала список поточних робіт,
вела облік документів, вхідної та вихідної документації. Вела ділову кореспонденцію та
телефонні переговори. Здійснювала організацію ділових зустрічей та засідань.
09.2013- 09.2011 Інтерв’юер
Проведення соціологічних опитувань.

ОСВІТА

Середня

Технічний ліцей м. Києва

Вища

НПУ ім. М.П. Драгоманова Інститут Соціологія (спеціальність –
І вища соціології, психології та соціальних евалюація соціальних та магістр
комунікацій науково-освітніх програм)

Приватний вищий навчальний заклад
ІІ вища Міжнародна економіка магістр
«Інститут екології економіки і права»

ВІДКРИТИЙ МІЖНАРОДНИЙ
ІІІ вища УНІВЕРСИТЕТ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ Правознавство магістр
«УКРАЇНА»

НПУ ім. М.П. Драгоманова Інститут
ІV вища перепідготовки та підвищення Менеджмент бакалавр
кваліфікації

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Громадська діяльність
Заступник голови ГО “Нові Бровари”.
Спільно з командою ГО “Нові Бровари” (www.brovary.city ) вже кілька років займаємося
розслідуванням корупційних схем у Київській області.
З 2018 року учасники спільноти dozorro: https://dozorro.org/ngo/go-novi-brovari/ .
Член Громадської ради при Антимонопольному комітеті України.
З 2019 року співпрацювала з Transparency International в Україні з моніторингу закупівель,
аналізу та реагування на відгуки щодо порушень, при здійсненні закупівель, що надходять на
портал dozorro.org в рамках проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та
наданні адміністративних послуг».
Стажування
Спеціаліст Управління з питань звернень громадян (Адміністрація Президента України
Управління з питань звернень громадян)
Вчитель правознавства (Спеціалізована школа № 73м. Києва)

Помічник народного депутата

Спеціальна освіта (тренінги, семінари, курси)

Програма «Школа помічника народного депутата»

Соціальна і економічна географія (з відзнакою)

Особисті якості
Легко навчаюсь, цілеспрямована, відповідальна, оперативна, комунікабельна,
організаторські якості, ініціативна, оптимістична, креативна, ввічлива, тактична, ерудована,
доброзичлива, самоорганізована та вмію дотримуватись дедлайнів.

Наукові публікації:
1. Бондаренко А.Б., «Вплив засобів масової комунікації на сучасне українське суспільство»//
«Освіта та наука у вимірах XXI століття», №1, 2012.
2. Бондаренко А.Б., «Вплив гендерних стереотипів на розподіл ролей в сучасній сім’ї» //
«Соціологія. Психологія. Соціальні комунікації», №6, 2013.
3. Бондаренко А.Б., «Сімейні цінності у студентському вимірі» // «Сучасні соціально-гуманітарні
дискурси», Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, №3,
2014.
4. Бондаренко А.Б., «Трансформація шлюбно-сімейних орієнтацій сучасної української молоді» //
«Соціологія. Психологія. Соціальні комунікації», №7, 2014.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: