- PRO
Віталій
Заступник директора, керівник відділу постачання та логістики
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9560165/
Досвід роботи
Заступник директора компанії/ Керівник департаменту закупівель та логістики
з 01.2017 по нині
(7 років 11 місяців)
ТОВ "СІМБОЛ ТРАНСПОРТ"/ ТОВ "СІМБОЛ СИСТЕМС"/ ТОВ "РЕЙКАРЦ ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Заступник директора компанії ТОВ "СІМБОЛ СИСТЕМС".
Керівництво відділом закупівель, постачання та логістики компанії.
Імпорт товарів – США, Японія, Китай, Корея, Тайвань, Чехія, Німеччина, Італія, Бельгія, Литва, Грузія.
Постачання пристроїв для штрихового кодування товарів - принтери етикеток та чеків, сканери штрих-кодів та QR-кодів, термінали збору даних, платіжні термінали, валідатори для сплати проїзду в громадському транспорті.
Закупівля та постачання товарів у мережу готелів ТОВ "РЕЙКАРЦ ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ" - системи кондиціонування та обігріву, ліфтове обладнання, телевізори, автоматичні апарати для приготування кави, килимове покриття для підлоги, текстильні матеріали, меблі, освітлювальні прилади, алкогольні напої та інші товари для ресторанно-готельного бізнесу.
Експорт товарів у Швецію, Молдову, Узбекистан, Казахстан.
Аналіз ринку товарів США, Японії, Європи, Азії. Пошук та підбір постачальників товарів за вимогами, що висуваються.
Формування та ведення бази постачальників товарів та послуг.
Ведення переговорів із постачальниками на всіх рівнях.
Укладання, супровід та контроль виконання умов контрактів на постачання обладнання та супутніх товарів із США, Японії, Китаю, Кореї, Тайваню, Чехії, Німеччини, Італії, Бельгії, Литви, Грузії.
Розміщення замовлень на закупівлю обладнання для штрихового кодування (принтери, сканери, термінали збору даних, валідатори, витратні матеріали) та товарів для готельно-ресторанного бізнесу.
Організація та супровід процесів закупівлі обладнання та товарів.
Організація, супровід та контроль логістичних процесів з доставки товару.
Підбір оптимальних умов доставки товару авіа, морським, залізничним та автомобільним транспортом.
Організація та контроль процесу пошуку та підбору постачальників послуг з доставки товарів.
Організація та контроль процесів митного оформлення товарів. Взаємодія з митними органами та митними декларантами.
Укладання та супровід договорів щодо послуг, що надаються.
Контроль та оптимізація складських запасів. Інвентаризація товарів.
Організація приймання товарів за кількістю та якістю.
Оптимізація витрат із закупівель та логістичних процесів компанії.
Формування реєстру оплати, контроль взаєморозрахунків.
Бюджетування та планування витрат із закупівель та логістики.
Взаємодія з іншими структурними підрозділами підприємства.
Ведення претензійної роботи з постачальниками товарів та послуг.
Керівник транспортного відділу/ Менеджер з транспортно-експедиторської діяльност
з 02.2009 по 12.2016
(7 років 10 місяців)
ДП "Інтегровані Логістичні Системи", Дніпро (Транспорт, логістика)
ДП "Інтегровані Логістичні Системи" – дочірнє підприємство «Палма Груп»
Організація роботи транспортного відділу філії.
Забезпечення роботи власного транспорту. Планування та контроль витрат ПММ. Інвентаризація палива. Оформлення дорожніх листів. Планування маршрутів руху автотранспорту. Контроль виконання водіями поставлених завдань. Контроль руху транспорту за допомогою системи Track Browser (GPS навігація). Контроль технічного стану власного автотранспорту. Організація технічного обслуговування та ремонту автотранспорту. Контроль процесу ремонту автотранспорту.
Складання звітності з використання транспорту, з витрат ПММ, з ремонту та ТО власного автотранспорту.
Забезпечення транспортування продукції автомобільним транспортом від заводу-виробника (Моршинський завод мінеральних вод "Оскар", Миргородський завод мінеральних вод, Трускавецький завод мінеральних вод) до кінцевого споживача і на склади філій. Оперативне виконання заявок на подання транспорту під навантаження на заводах. Супровід транспорту шляхом прямування.
Виконання планових та позапланових заявок на доставку продукції зі складів кінцевому одержувачу (Торгівельні центри Метро). Доставка продукції зі складу мережевим супермаркетам (АТБ, Білла, Сільпо, Варус, Спар, Фуршет, Брусничка, Караван, ВоПак, Барвінок, мінімаркети Кошик, Рукавичка). Взаємодія зі складами відвантаження та кінцевими одержувачами.
Оптимізація підбору транспорту, швидкий пошук транспорту, контроль постановки транспорту під навантаження, супровід транспорту до вивантаження та контроль вивантаження продукції.Контроль своєчасністі повернення документів від перевізників та правильності оформлення документів. Обробка первинних бухгалтерських документів, складання реєстрів та підготовка рахунків до оплати.
Огляд ринку автомобільних перевезень. Робота з транспортними інтернет-ресурсами Lardi-Trans, Della, DeGruz.Договірна робота з перевізниками та експедиторськими компаніями. Контроль за виконанням умов договорів. Визначення оптимальної вартості доставки та розрахунки з перевізниками.
Контроль роботи експедиторів. Складання та оптимізація маршрутів перевезення продукції. Підготовка супровідних документів для перевезення вантажу: товарно-транспортні, видаткові накладні, відвантажувальні відомості, сертифікати, дорожні листи.
Контроль виконання експедиторами поставлених завдань.
Складання щоденних звітів: з доставки продукції із заводів на склади, з доставки продукції зі складів у ТЦ Метро, з доставки продукції зі складів до мережевих супермаркетів (АТБ, Білла, Сільпо, Варус, Спар, Фуршет, Брусничка, Караван, ВоПак, Барвінок, мінімаркети Кошик, Рукавичка), з використання найманого транспорту.
Контроль документообігу.
Взаємодія з іншими структурними підрозділами підприємства.
Оперативне вирішення спорів та різних питань, що виникають у процесі роботи.
Претензійна робота.
Фахівець з транспортної логістики
з 06.2008 по 02.2009
(8 місяців)
ТОВ "Промстандарт" - дилер "ТехноНІКОЛЬ", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Надання послуг логістичного сервісу.
Підбір та пошук автотранспорту.
Розрахунок та контроль кількості матеріалу, згідно норм завантаження.
Складання заявок та супровідної документації на перевезення.
Розрахунок оптимальних маршрутів та витрат на перевезення.
Укладання договорів із перевізниками на надання транспортних послуг.
Супровід вантажу за маршрутом.
Контроль за виконанням умов договору.
Складання звітів та розрахунки з перевізниками.
Претензійна робота.
Інженер відділу перевезень
з 08.2003 по 06.2008
(4 роки 10 місяців)
ВАТ "Дніпронафтопродукт", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Розробка та впровадження автоматизованої системи обліку руху паливно-мастильних матеріалів.
Ведення договірної роботи з підрозділами Укрзалізниці з обслуговування та експлуатації під'їзних колій та на подачу та прибирання вагонів.
Складання місячних та декадних планів відвантаження залізницею в системі МЕСПЛАН.
Розробка та оптимізація маршрутів руху нафтопродуктів залізницею та робота із системою ТМ-Карта. Складання та контроль виконання заявок на відвантаження нафтопродуктів із нафтопереробних заводів.
Складання розпоряджень на відвантаження нафтопродуктів із філій.
Контроль залишків на філіях.
Облік та контроль руху нафтопродуктів залізницею.
Розрахунок залізничного тарифу перевезення вантажів.
Планування та контроль витрати та наявності коштів на особових рахунках ТехПД на перевезення нафтопродуктів залізницею.
Обробка перевізних документів та вхідної інформації.
Складання звітів про рух нафтопродуктів між постачальниками та споживачами та між філіями.
Робота із спеціальними обліковими програмами.
Взаємодія з підрозділами підприємства та іншими компаніями.
Менеджер митно-транспортного відділу
з 08.2000 по 08.2003
(3 роки)
ТОВ фірма "Авіас", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Облік та контроль руху паливно-мастильних матеріалів:
- розробка та оптимізація маршрутів руху вантажів залізницею;
- робота з системою ТМ-Карта – визначення шляху проходження залізничних поїздів згідно зі схемою формування Укрзалізниці, визначення проміжних станцій проходження поїздів у дорозі, визначення пунктів переходу через кордон;
- розрахунок залізничного тарифу на перевезення та охорону вантажів;
- планування та контроль витрат та наявності коштів на особових рахунках ТехПД на перевезення нафтопродуктів залізницею;
- коригування деталей контрактів на постачання паливно-мастильних матеріалів (в т.ч. постачання з ближнього зарубіжжя);
- акредитація одержувачів та відправників вантажів на залізниці;
- складання та контроль виконання заявок на відвантаження нафтопродуктів з НПЗ;
- складання заявок та розпоряджень на відвантаження палива по філіях та іншим одержувачам;
- складання місячних та декадних планів перевезення вантажів залізницею та робота з системою МЕСПЛАН Укрзалізниці;
- облік та контроль руху нафтопродуктів залізницею;
- облік палива, що надходить;
- контроль за дотриманням термінів відвантаження та правильності надання залізничних реквізитів одержувачів;
- обробка перевізних документів – внесення інформації до бази даних; контроль правильності справляння провізної плати; контроль правильності стягнення штрафів за простої кордону; контроль за дотриманням строків поставки вантажу, згідно з нормативними документами Укрзалізниці;
- складання звітів про рух нафтопродуктів та робота зі спеціальними обліковими програмами;
- ведення договірної роботи з надання послуг з перевезення вантажів залізницею та з експлуатації та обслуговування під'їзних колій філій.
Складання заявок та розпоряджень на відвантаження нафтопродуктів.
Розрахунок залізничного тарифу на перевезення. Контроль витрат та наявності коштів на перевезення нафтопродуктів залізницею.
Обробка вхідної інформації та складання звітів про рух нафтопродуктів за допомогою спеціальних програм.
Взаємодія з іншими підрозділами підприємства.
Освіта
Національна металургійна академія України
Кафедра економічної інформатики та автоматизованих систем управління, Спеціальність: Інформаційні системи в менеджменті. Дипломна робота: Автоматизована система обліку паливно-мастильних матеріалів, Дніпро
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Windows
- Adobe Photoshop
- MS Access
- Графические редакторы
- Работа со сканером
- MS Paint
- Работа с принтером
- Работа с ксероксом
- Adobe
- Месплан
- ТМкарта
- Фотография
- Обработка фото
- ABBYY
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Водійські права кат. B
- MS Outlook
- 1С:Підприємство
- Знання офісних програм
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Маю чималий досвід роботи як з людьми, так і з матеріальними ресурсами.
Ціную і уособлюю професіоналізм, наполегливість, цілеспрямованість, чесність, порядність.
На даний момент пройшов шлях від менеджера митно-транспортного відділу до заступника директора та не збираюся на цьому зупинятись.
Вів професійну діяльність у компаніях ТОВ Фірма «Авіас», ПрАТ «Дніпронафтопродукт» - свого часу лідерах ринку світлих нафтопродуктів. Забезпечував та контролював постачання палива з нафтопереробних заводів на нафтобази та мережу авто-заправних станцій по всій території України залізничним та автомобільним транспортом.
В компанії ДП «Інтегровані Логістичні Системи» забезпечував постачання питної мінеральної води відомих брендів (Моршинська, Миргородська, Трускавецька) від заводів-виробників до торговельних точок. Організовував роботу та безперебійне функціонування власного автопарку та роботу водіїв-експедиторів. Контролював витрати палива, маршрути доставки та технічний стан автомобілів.
На позиції керівника департаменту закупівель та логістики ТОВ «СІМБОЛ СИСТЕМС» організовував та контролював процеси постачання товарів авіа, морським, залізничним та автомобільним транспортом. Проводив перемови з іноземними (США, Європа, Азія) постачальниками та виробниками продукції. Укладав контракти та контролював виконання їх умов. Контролював та оптимізовував складські запаси товарів. Проводив інвентаризацію товарів. Організовував приймання товарів за кількістю та якістю. Займався оптимізацією витрат із закупівель та логістичних процесів компанії. Організовував закупівлю та постачання товарів для потреб ресторанно-готельного бізнесу мережі Рейкарц Хотел Менеджмент.
Маю бажання зростати та розвиватись у професійному та кар’єрному плані.
Хочу отримувати задоволення від виконуваної роботи та досягнутої мети і отримувати відповідну винагороду за виконану роботу.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.1995 - 01.2001: Кафедра економічної інформатики та автоматизованих систем управління, Спеціальність: Інформаційні системи в менеджменті. Дипломна робота: Автоматизована система обліку...
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.1995 - 01.2001: Кафедра економічної інформатики та автоматизованих систем управління (Національна Металургійна Академія України, Дніпро). Професія: Менеджер. Спеціальність: Інформаційні системи...
Схожі кандидати
-
Директор, заступник директора, казначей, заст. фін. директора, керівник проєкту, управління, відділу
Київ -
Заступник директора, керівник департаменту, напрямку, начальник відділу
Київ -
Заступник директора, керівник департаменту закупівель та логістики
Київ -
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Київ, Львів, Дистанційно -
Директор, заступник директора, керівник відділу закупівель, менеджер з продажу
Київ -
Директор, заступник директора, радник, керуючий, начальник підрозділу
Київ, Дистанційно