Резюме від 18 квітня 2023

Віта

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, кадровик

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу фірмової торгівлі

з 04.2017 по 04.2023 (6 років)
Державне підприємство "Чайка", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов’язки: оперативне управління відділом, організація і контроль торгових точок підприємства, здійснення управління оптової торгівлі продукції, що виробляється підприємством, розробка та подання рекомендацій з удосконалення асортименту та якості товарів, обгрунтованності та доцільності їх випуску, статистика продаж, контроль та аналіз цін, підготовка та затвердження прайсів на фірмову продукцію, робота по залученню нових клієнтів, реєстрація РРО та КОРО до них у Податковій, підготовка та контроль оплат постачальникам товарів до фірмових магазинів, робота з покупцями продукції – контроль платежів, робота зі скаргами та їх вирішення, підготовка документів (табелів робочого часу) щомісячно для виплати з/п продавцям, працівникам відділу. Участь у тендерних закупівлях (платформа Держзакупівлі.Онлайн, SmartTender)

Менеджер із збуту

з 06.2016 по 04.2017 (10 місяців)
Державне підприємство "Чайка", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов’язки: ведення бухгалтерського обліку по фірмових магазинах (прибуткові, видаткові, податкові накладні), ревізія у магазинах, виведення залишків. Звірка з постачальниками. Підготовка та контроль ведення тендерних закупівель (підготовка документів на участь, оформлення при перемозі у тендері, контроль при різних змінах у договорах). Підготовка та ведення реєстру договорів, додатків до них. Улагодження по можливості проблемних (скарг, якість) ситуацій стосовно продукції. Прийом виручки з магазинів, здача виручки в банк.

Начальник відділу кадрів

з 03.2013 по 06.2016 (3 роки 3 місяці)
Державне підприємство "Чайка", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов’язки: ведення кадрового діловодства, прийом, звільнення, відпустки, скорочення, графіки відпусток, розробка посадових інструкцій, табель робочого часу, розробка договорів матеріальної відповідальності.

Економіст, бухгалтер-касир

з 10.2006 по 03.2013 (6 років 5 місяців)
Державне підприємство "Чайка", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Обов’язки: тендерні закупівлі (ми замовник), повний контроль всіх закупок, збір планів закупок з філіалів підприємства, ведення каси підприємства і всі пов’язані з нею операції, прийом виручки, здача виручки в банк, зняття коштів (готівка) з рахунків.

Освіта

Київський національний еколомічний університет ім. В.Гетьмана

Облік та аудит, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

MS Excel 1С:Бухгалтерія Кадровий облік

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Знання: 1С 8.3 – аграрна (рах. 631,361,3771,333,301,3721,28,27,20,мц), банківські виписки, каса, накладні прибуткові, видаткові, податкові, звірки 631, 361, авансові звіти. Word, Excel.
Платформа Держзакупівлі.Онлайн, SmartTender
M.E. Doc – початковий рівень

Особисті якості: вміння спілкуватись з людьми, організаційні здібності, вміння швидко орієнтуватися в складних ситуаціях та самостійно їх вирішувати, здатність до швидкого навчання, відповідальність, ініціативність, чесність, цілеспрямованість в досягненні мети, проведення переговорів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: