• PRO

Руслан

Керівник проєктів, 60 000 грн

Розглядає посади:
Керівник проєктів, Помічник керівника
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 01.2022 по нині (3 роки 7 місяців)
ФОП «Сердюк О.О», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Займаю посаду виконавчого директора в авто-ательє. Розвиваємо два напрямки – відновлення безпеки в автомобілі (AirBag) та пошив автосалонів та його частин. В межах цього виконую такі обов’язки:

• Планування та координація діяльності підрозділів безпеки, пошиву, поклейки, арматурки;
• Повний супровід замовників в різних процесах, наприклад: визначення матеріалів, прорахунок вартості робіт, підготовка КП та виставлення рахунку, прийом та здача проєкту);
• Ведення складського обліку та закупівля комплектуючих, матеріалів;
• Контроль якості виконання робіт впродовж всього життєвого циклу проєкту;
• Ведення проєктів в CRM – формування клієнтської бази, складський облік, виставлення рахунків, ведення звітності (займався імплементацією RemOnline/Sales Drive);
• Здійснення фінансової аналітики підприємства – прорахунок собівартості проєктів, заробітньої плати працівників, прибутку ательє;
• Ведення соціальної мережі – зйомка контенту, комунікація з аудиторією ( [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») );
• Покращення процесів підприємства – запровадження щоденного планування, ведення CRM, підвищення клієнтоорієнтованості, впровадження системи контролю виконання робіт.

Фахівець з кредитування

з 12.2020 по 06.2021 (6 місяців)
АТ «ОТП Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Створення кредитної справи клієнта;
• Консультація клієнтів по умовам кредиту;
• Підготовка документації для головного офісу;
• Складання щоденного звіту;
• Продаж роздрібних послуг банку;
• Виконання поставлених щомісячних планів;
• Стажування нових співробітників;
• Складання графіку роботи співробітників;

Менеджер з постачання

з 12.2019 по 11.2020 (11 місяців)
ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ», Київ (Енергетика)

• Створення "Холодної бази" власних клієнтів (підприємства України);
• Знайомство з працівниками майбутніх підприємств-партнерів та в подальшому співпраця з ОПР;
• Вивчення всіх аспектів клієнта та його підприємства, за для покращення умов співпраці;
• Особиста зустріч з директорами, бугалтерами, головними енергетиками для вирішення різних питань;
• Складання комерційних пропозицій;
• Складання договорів;
• Часткова участь у тендерах на постачання;
• Контроль та ведення актуальної бази клієнтів;
• Звітування в Excel, Doc, PP;
• Виконання доручень керівництва;

Завдання, обов'язки, результати робочого процесу були - різними, тому більш обширно можемо обговорити при співбесіді!

Освіта

Полтавський Університет Економіки та Торгівлі

Комп‘ютерні науки, Полтава
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана

Факультет Економіки та Управління, (спеціальність: Менеджмент бізнес - організації), Київ
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Online Course «Підприємництво. Власна справа в Україні»

2020

Online Course «Як створити стартап»

2020

Online Course «Теорія Тестування ПО/ QA»

2022

Знання і навички

  • Test documentation
  • CRM
  • Adobe Photoshop
  • Бітрікс24
  • Google Docs
  • Evernote
  • Інвентаризація
  • Scrum
  • Робота в команді
  • Управлінські навички
  • Управління персоналом
  • Нарахування зарплати
  • Аналіз продажу
  • Google Ads
  • Самостійне прийняття рішень
  • MS Excel
  • Холодний продаж
  • Пунктуальність
  • Активний продаж
  • Продаж B2B
  • Продаж банківських продуктів
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM
  • Прямий продаж
  • Неконфліктність
  • Rem Online
  • SalesDrive

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Hi all, I am a executive director (B2C/B2B) in the field of auto-tuning for 3 years now.
Now I aspire to change my field to gain new knowledge, develop my skills and be useful in various interesting projects related to the IT.

Now my responsibilities are to effectively manage projects, achieve set goals, satisfy customer needs and stimulate the team.

I am currently responsible for the successful completion of a number of complex projects. My efforts led to increased staff productivity, improved product quality, and increased company profits.

I constantly try to develop, both professionally and mentally, so I am always open to new opportunities and interested in cooperation.

We can talk in more detail in messages via LinkedIn or via mail!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: