Резюме від 19 квітня 2023 Файл

Alexander

Керівник виробництва

Вік:
55 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вербовий Олександр Володимирович
Заявка на посаду: Директор з транспорту та логістики
__________
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (мобільний)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 19.09.1968
Сімейний стан: одружений, двоє дітей.

Освіта:
1992-1998гг. Національний Аграрний університет. Факультет - економіка та управління в галузях АПК.
2021- 2023 ТОВ «Євротрейд», що входить до складу ГК «Морський Дім»-інгрідієнти для суші та азіатської кухні
Компанія Морський Дім- провідний постачальник кулінарних трендів і інгредієнтів суші для різних кухонь світу. Асортимент представлений продукцією кращих виробників Японії, Китаю, Бангладеш, В’єтнаму, Тайланду, Індонезії, США та Франції.
Посада : Керівник складського господарства. Функціональні обов'язки:
• Організація безперебійної роботи складського господарства в сучасних складах класу А + з обширною номенклатурою (складу готової продукції , складу охолодженної продукції та низькотемпературного складу (-18С) загальною площею 5000 кв.м
• Управління складським персоналом (до 45 чоловік: комірники, вантажники, маркувальниці, водії спецтехніки);
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
• Контроль доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
• Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки (електронавантажувачі , річтраки STILL Yale та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»)
• Контроль робочого часу співробітників (табелювання)
• Підбір та навчання нових співробітників складу;
• Облік руху ТМЦ в 1С: Бухгалтерія 8.2.
• Організація робіт з прийому продукції по поверненню, обміну, рекламацій від дистриб'юторів і мереж з оформленням відповідної документації;
• Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
• Контроль своєчасності відвантажень продукції на мережі METRO, AUCHAN, SILPO, Fozzy Group.
• Контроль коректності нарахування комунальних платежів та орендної плати від орендодавця.
• Організація та проведення процедури держаної реєстрації спецтехніки компанії у Держпраці
• Координація роботи з внутрішніми відділами Компанії-логістика, маркетинг, бухгалтерія, продажу та IT відділом.
• Участь до поетапного переходу на сучасну систему складського обліку BAS ERP ( топологія складських площ (в графічному вигляді), уніфікація номенклатури товару )
• Аудит бізнес-процесів для формування технічного завдання програмістам;

2021-2021 ТОВ «Пісківський завод скловиробів» PGP Glassworks
Виробництво високоякісної скляної продукції для пивної, слабоалкогольної, лікеро-горілчаної винної, безалкогольної та консервної галузей.
Директор з транспорту і логістики. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботою відділу по ефективному розподілу робочих ресурсів для виконання виробничих завдань;
• Досвід управління великим колективом від 100 осіб (вантажники, майстри дільниць, водії спецтехніки, начальник транспортного цеху, начальник складу, комірники складу готової продукції і матеріального складу, співробітники відділу збуту)
• контроль своєчасного профілактичного обслуговування та ремонту навантажувачів STILL, TOYOTA, LINDE для забезпечення безперервного циклу виробництва;
• Контроль витрат ПММ для спецтехніки згідно встановлених норм
• Контроль за дотриманням підлеглими вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії на робочому місці.
• Взаємодія зі структурними підрозділами компанії (відділ продажів, відділ МТО, бухгалтерія та фінанси)
• Контроль виконання плану перепакування готової продукції.
• Контроль внутрішніх переміщень готової продукції між майданчиками зберігання
• Забезпечення ефективного і раціонального розміщення готової продукції на орендованих площах поза територією заводу (9 майданчиків, сумарною площею більше 60000 кв.м)
• Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
• Контроль коректності нарахувань щомісячних комунальних платежів від орендодавців (водопостачання і каналізація, подача електроенергії)
• Аналіз і оптимізація процесів спрямованих на підвищення пропускної спроможності складських майданчиків;
Контроль своєчасного вивезення ТПВ та вторинної сировини з території заводу;
• Узгодження договорів оренди та внутрішніх перевезень у Керівництва .
• Контроль коректного відображення руху готової продукції і матеріалів в обліковій системі 1С
• Контроль наявності на під'їзних шляхах ж / д станції вагонів з сировиною (кварцовий пісок, вапняк, шпат, доломіт) для виробництва;
• Контроль забезпечення своєчасної подачі вагонів під вивантаження для мінімізації простою і накладення штрафних санкцій;
• Проведення щотижневих нарад з підлеглими керівниками відділів по поточним виробничим виробничим завданням;
• Складання щомісячного фінансового плану витрат відділу для затвердження Керівництвом Компанії
• Розробка концепції проекту впровадження системи управління складом WMS (проведення топології складських площ, формування робочої групи і участь в складанні технічного завдання програмістам)
• Підготовка презентації відділу логістики для проходження незалежного аудиту.

2018-2020 рр Група компаній RODINA. ТОВ «RODINA ENERGY GROUP» - альтернативна енергетика. Повний цикл реалізації проектів з відновлюваних джерел енергії (ВДЕ) на ринках Східної Європи та СНД. Зареєстрований партнер компанії ENERPARC AG.
Завідувач складами групи компаній. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску матеріалів і комплектуючих, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ
• Контроль доставки інструменту, витратних матеріалів та комплектуючих на об'єкти будівництва кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері та ін);
• Забезпечення збереження матеріальних цінностей, організація і участь у проведенні планових та позапланових інвентаризацій на складі;
• Створення посадових інструкцій для підлеглих;
• Визначення потреби в спецтехніки та підбір оптимальної конфігурації відповідно до виробничої необхідності; придбання на тендерній основі газового вилочного навантажувача концерну «STILL»;
• Відрядження по Україні для проведення інвентаризацій на об'єктах будівництва;
• Забезпечення та контроль своєчасного сервісного обслуговування електроінструменту HILTI;
• Контроль за дотриманням вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії при складі;
• Облік руху ТМЦ та ОС в программі 1С: Бухгалтерія 8.2;
• Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
• Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
• Організація і проведення у встановлений термін зміни дислокації складу;

2018-2018 рр. ТОВ «ТД СВІТ АГРО» - реалізація кормових добавок і вакцин для тваринництва і птахівництва. Заступник директора з господарської діяльності. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
• Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
• Контроль доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
• Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»)
• Аналітика та оптимізація існуючих бізнес-процесів на складі;
• Написання посадових інструкцій для співробітників складу;
• Підготовка презентації проекту оптимізації обліку руху продукції в 1С 8.2
• Ведення статистики ремонту автотранспорту служби доставки компанії.

2011-2018 рр. ТОВ «ШТРАУС УКРАЇНА», яке входить до міжнародної групи Strauss Group (FMCG) та спеціалізується на виготовленні та реалізації в Україні та кавової продукції брендами FORT, Ambassador, Totti Coffee Чорна Карта, Elite Health Line і професійного кавового обладнання. Начальник складу. Функціональні обов'язки:
Складська логістика:
• Керівництво роботою складського господарства з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, контроль відвантаження продукції за системою FIFO.
• Забезпечення збереження матеріальних цінностей, організація і участь у проведенні планових та позапланових інвентаризацій
• Організація і проведення у встановлений термін зміни дислокації складу;
• Організація безперебійної роботи з «нульового циклу» складського господарства в сучасних складах класу В + з обширною номенклатурою (складу готової продукції загальною площею 3600 кв.м і сировинного складу 800 кв. М)
• Контроль міжскладських переміщень ТМЦ;
• Досвід управління складським персоналом (до 30 чоловік: комірники, вантажники, відбірники замовлень, маркувальниці, водії спецтехніки, відділ обробки замовлень);
• Контроль робочого часу співробітників (табелювання)
• Підбір та навчання нових співробітників складу;
• Облік руху ТМЦ в 1С: Бухгалтерія 8.2.
• Організація робіт з прийому продукції по поверненню, обміну, рекламацій від дистриб'юторів і мереж з оформленням відповідної документації;
• Співпраця з представниками ТПП України і утилізаційними компаніями, про проведення незалежної експертизи товарів, які не придатні для подальшої реалізації і підлягають утилізації;
• Участь в бюджетуванні складу;
• Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
• Контроль за дотриманням вимог охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки і виробничої санітарії при складі;
• Визначення потреби в спецтехніки та підбір оптимальної конфігурації відповідно до виробничої необхідності; придбання на тендерній основі навантажувачів і ричтраков концерну «STILL»;
• Контроль своєчасного техобслуговування спецтехніки та допоміжного обладнання (ручних візків типу «рокла»);
• Успішний досвід проходження перевірки складу з боку контролюючих органів (ВБЕЗ); аудиту KPMG.
• Контроль забезпечення складу витратними матеріалами та інвентарем.
• Контроль своєчасності відвантажень продукції на мережі METRO, AUCHAN, BILLA, ATB, MEGAMARKET, Fozzy Group.
• Організація ведення документообігу на складі і контроль його виконання;
• Координація роботи з внутрішніми відділами Компанії-логістика, маркетинг, бухгалтерія, продажу та IT відділом.
• Участь і успішний запуск проекту інтернет торгівлі E-Commerce;
Автоматизація обліку (система управління складом WMS)
• Визначення топології складу (в графічному вигляді);
• Аудит бізнес-процесів для формування технічного завдання програмістам;
• Організація підготовки складу для впровадження WMS (маркування зон, стелажів, осередків, прольотів);
• Участь в тестуванні і запуску апаратно-програмного комплексу по автоматизації складського обліку;
Транспортна логістика
• Організація доставки продукції дистриб'юторам кур'єрськими службами (Нова пошта, Делівері Ін тайм і ін);
• Забезпечення технологічної єдності транспортно-складського процесу.
• Ефективне використання транспортних засобів компанії;
• Визначення раціональних маршрутів доставки внутрішнім транспортом для мінімізації термінів доставки вантажів.
• Контроль коректності виставлених рахунків за транспортні послуги від перевізників.

Адміністративно-господарська діяльність.
• Співпраця з представником орендодавця по адміністративно-технічних питань щодо орендованих площ;
• Контроль коректності нарахувань щомісячних комунальних платежів від орендодавця (водопостачання і каналізація, подача електроенергії, вивезення ТПВ, в'їзду та стоянки автотранспорту);
• Організація проведення поточного ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт;
• Пошук підрядників для проведення ремонтних і будівельних робіт в складських приміщеннях (виготовлення та встановлення модульних конструкцій СЦ і відділу обробки замовлень, систем кондиціонування і вентиляції.)

2007-2007рр Корпорація «ЕТАЛОН» провідний спеціаліст департаменту логістики. Функціональні обов'язки:
• Пошук потенційних орендарів на складські площі;
• Участь в проекті реконструкції існуючих площ під вимоги орендарів;
• Пошук постачальників стелажного обладнання на тендерній основі;
• Пошук підрядників для проведення ремонтних робіт в складських приміщеннях;
• Ведення та контроль виконання договорів з підрядниками і орендарями.
• Організація технічного обслуговування приміщень, які вже знаходяться в експлуатації.
2001-2006 рр ТОВ «Еліт Україна» яке спеціалізувалося на реалізації зернового і меленої кави ТМ "Elite Platinum", "Fort", "Roberto Totti" і "Lavazza" .Завідуючий складом. Функціональні обов'язки:
• Керівництво роботи складу з приймання, зберігання та відпуску товарів, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ (загальна площа1200 кв.м);
• Підбір та навчання нових співробітників; досвід управління колективом (4 людини)
• Забезпечення збереження ТМЦ, проведення інвентаризацій;
• Придбання вантажної техніки STILL і допоміжного обладнання на тендерній основі
• Придбання та монтаж стелажного обладнання для оптимізації використання складської площі.
• Проведення первинних і повторних інструктажів з техніки безпеки, пожежної безпеки і охорони праці;
• Впровадження встановленого документообігу на складі;
• Забезпечення витратними матеріалами та інвентарем, адміністративно-господарська діяльність.
2000-2001рр. ПІІ «Папастратос Україна» Виробництво та реалізація тютюнових виробів марки «PRESIDENT» і «PRESIDENT LIGHT». Адміністратор складу. Функціональні обов'язки:
• Організація приймання, зберігання і відвантаження готової продукції та рекламних матеріалів;
• Забезпечення збереження ТМЦ на складі;
• Контроль руху ТМЦ в обліковій програмі «Галактика»;
• Організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт (складський аутсорсинг);
• Участь в проведенні планових та позапланових інвентаризацій;
• Оформлення встановленої звітності.
Додаткові відомості
• Вміння працювати з великим об'ємом інформації в режимі багатозадачності;
• Здатність працювати «під тиском», приймати рішення по виробничим завданням відповідно до повноважень займаної посади і нести відповідальність за них.
• Досвід впровадження і ключові навички роботи з системою управління складом (WMS).
• Впевнене володіння ПК (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, Bitrix24) знання 1С 8.2 з правами, згідно займаної посади;
• Володіння мовами: російська, українська - вільне володіння, англійська, німецька -початковий рівень;
• Посвідчення водія категорії «ВСD» стаж водіння 35 років;
• Комунікабельність, стресостійкість, гнучкість , толерантність, не конфліктність, уважність до деталей, вміння розставляти пріоритети дій ; навички планування.
• Усна і письмова ділова лексика;
• Знання первинної бухгалтерії та документообігу.
• Відсутність шкідливих звичок, прихильник ЗСЖ.
• Участь в одноденному семінарі по методології бережливого виробництва LEAN ( завод вентиляційного обладнання AEROSTAR ) у листопаді 2021 року
Хобі та інтереси:
• Фотографія, автомобілі, велосипед, оздоровча ходьба і біг.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: