Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Олександр

Керівник підрозділу медичної клініки

Вік:
40 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Буча, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Руденко Олександр Васильович
Дата народження: 03.09.1983
Місце проживання: м. Іріпнь Київської області
Контактні дані: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: у 2015 році здобув вищу освіту за спеціальністю «Право» у Національному університеті
державної податкової служби України. У 2024 році здобув вищу освіту за спеціальністю «Публічне
управління та адміністрування».

Мета: заміщення вакантної посади керівника медичного центру, заступника керівника,
операційного директора, виконавчого директора.

Стаж роботи: 19 років (з них - 19 років - у закладах охорони здоров’я приватної форми власності).
З 2005 р. по 2011 р. - адміністратор ТОВ «ISIDA-IVF»;
З 2011 р. по 2016 р. - фахівець по роботі з клієнтами МЦ «Добробут».
З 2016 року по 2019 р. - начальник відділу по роботі з клієнтами МЦ «Добробут» .
З 2019 р. по 2021 р.- менеджер з адміністративної діяльності МЦ «СантаЛен».
З 2021 р. по 2023 р. - керівник структурного підрозділу МГК «Адоніс» (заступник директора).
З 2023р. по 2024 р. -директор стоматологічної клініки «Данилів Дентал».

Вміння та навики:
- управління процесом будівництва закладу охорони здоров’я з етапу планування до
функціонуючого підрозділу;
- пошук підрядників, укладання договорів з підрядниками;
- контроль виконання робіт по договірних зобов’язаннях;
- наповнення закладу обладнанням та устаткуванням;
- підбір, пошук, закупівля медичного обладнання;
- підбір медичного та не медичного персоналу;
- управління закладом охорони здоров’я в процесі його функціонування;
- вирішення господарських питань та поточних процесів в діяльності клініки;
- проведення зустрічей та перемовин з представниками благодійних фондів, інших
партнерів;
- контроль за дотриманням усіма співробітниками трудової дисципліни;
- контроль документообігу на підрозділі;
- навики адміністрування медичної програми «Dr.Eleks».

Особисті якості: порядність, швидко навчаюсь, відповідальність, стресостійкість, неконфліктність,
вміння працювати в команді на результат.

Додатково повідомляю:
закордонний паспорт;
власний автомобіль - категорія В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: