Катерина
Менеджер з персоналу
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Чорноморськ
- Готовий працювати:
- Одеса, Чорноморськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9574069
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Вік: 33 роки
Місто : Харків
Контактна інформація
Адреса: вулиця Метробудівників 41, кВ. 46
Телефон: [
Эл. адреса: [
Освіта:
Національний фармацевтичний університет НФаУ, економічний факультет, Спеціальність Маркетинг, бакалавр, з 01.09.2006 -26.06.2010 р.
Володіння мовами:
• Англійська – середньо;
• Українська – вільно;
• Російська - вільно
Особисті якості:
Здатність швидко навчатись, амбіційність, етичність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, організаторські здібності, висока працездатність, впевненість у собі, самоорганізованість.
Досвід роботи
Фахівець з персоналу ТОВ «Сільпо-Фуд»
З 18.06.2017 по 09.03.2023
• Забезпечення комплектації магазину працівниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікацій.
• Введення на посаду нових співробітників та процес їх адаптації
• Ведення обліку персоналу та кадрової документації магазину
Ключові навички та вміння:
• Повний цикл ведення кадрового діловодства;
• Знання ефективних методів пошуку і підбору персоналу;
• Адаптація, навчання, розвиток персоналу:
• Проведення тренингів для співробітників
• Доскональне знання законодавства про працю;
• Урегулювання конфліктних ситуацій з персоналом;
• Проходження аудитів контролюючими органами;
• Підготовка різних мотиваційних та корпоративних заходів
• Співпраця з учбовими закладами та участь у ярмарках вакансій
Основні обов'язки:
• Ведення повного циклу рекрутингу
• Адаптація персоналу
• Супровід при працевлаштуванні кандидата
• Ведення кадрового діловодства: прийняття, переведення, переміщення, відпустки, звільнення, листки непрацездатності, довідки з місця роботи
• Закриття табелів обліку робочого часу
• Формування та ведення особових справ працівників
• Складання наказів, розробка та впровадження регламентуючих документів (положень, процедур та посадових інструкцій тощо)
• Заповнення та ведення паперових та електронних трудових книжок
• Підготовка різних форм звітності для керівника
• Військовий облік
Особисті досягнення:
• Володіння сучасними методиками підбору й оцінювання персоналу
• Впевнене володіння ПК
• Любов до людей
• Комунікабельність та цілеспрямованість
Схожі кандидати
Специалист отдела кадров
Одеса
HR manager
28000 грн, Одеса, Львів, Ужгород
HR-менеджер
Одеса
Ресечер
Одеса
Фахівець з персоналу
25000 грн, Одеса, Київ
Діловод, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, секретар, фахівець з обслуговування
18000 грн, Одеса