Резюме від 21 липня 2023 PRO

Вікторія

Офісний працівник

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Охтирка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з економічних питань

з 04.2021 по 09.2022 (1 рік 5 місяців)
КНП "Великописарівська лікарня", Велика Писарівка (Фінанси, банки, страхування)

До моїх обов"язків входило:
1.Планування економічних і фінансових показників діяльності підприємства (складання фінансового плану).
2.Розробка економічного планування, розрахунки економічної ефективності, заходів щодо впровадження нової
техніки і технології, наукової організації праці.
3.Методичне керівництво та організація роботи по впровадженню, вдосконаленню та розширенню сфери
внутрішньогосподарського обліку.
4.Вдосконаленню організації виробництва, підготовка пропозицій, спрямованих на підвищення
продуктивності праці та ефективності виробництва (затвердження\узгодження, розробка цільових програм).
5.Забезпечення контролю за дотриманням планової і фінансової дисципліни.
6.Укладення договорів.

Директор

з 01.2021 по 03.2021 (2 місяці)
КУ "Ценьралізована бухгалтерія відділу освіти, молоді та спорту", Велика Писарівка (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

До моїх обов"язків входило:
1.Організація роботи бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку
всіх господарських операцій.
2.Контроль працівників, забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до обліку
первинних документів.
3.Брала участь у складанні, підготовці та поданні періодичної звітності, до органів вищого рівня у
відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями.
4.Здійснення заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан,
результати діяльності та рух коштів підприємства(перерахування податків та зборів\ розрахунки з іншими
кредиторами відповідно до договірних зобов'язань).
5.Здійснювала контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням
матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
6.Керування працівниками бухгалтерського обліку підприємства та розподіл між ними посадових завданньта
обов'язків.
7.Ознайомлення працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які
стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві

"Спеціаліст відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів"

з 03.2016 по 01.2021 (4 роки 10 місяців)
Управлінні Державної казначейської служби України, Велика Писарівка (Фінанси, банки, страхування)

21.06.2019 Нагороджена грамотою голови Великописарівської РДА з нагоди "Дня державної
служби"
До моїх обов"язків входило:
1.Облік даних про рух грошових коштів,стежити за правильністю обліку даних про рух грошових коштів,
звірка залишків коштів на рахунках (контроль, проводки, облік в базах даних).
2.Ведення реєстру «непогашених платежів».
3.Створення звіту "виписки" (контроль, перевірка заборгованості).
4.Відстеження платежів, надання виписки по рахунках суміжним відділам.
5.Складання щомісячних звіти про залишки грошових коштів на поточних рахунках, надання їх суміжним
відділам за запитом.
6.Замовлення ліміту.

"Касир-менеджер з операцій"

з 12.2011 по 01.2016 (4 роки 1 місяць)
ПАТ КБ "НАДРА" Харківське регіональне управління, Харків (Фінанси, банки, страхування)

1.Здійснення операції, пов’язані з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу.
2.Одержання і видавання готівки за кожним прибутковим касовим ордером і видатковим документом в день
їх надходження або видавання.
3.Перевірка наявність і достовірність підпису головного бухгалтера, а на видаткових документах —
дозвільного напису керівника або уповноважених ним осіб, наявність всіх інших реквізитів на прибуткових
касових ордерах та видаткових документах.
4.Видача квитанцій особі, яка здала готівку в касу.
5.Щоденний облік залишка грошових коштів у касі підприємства.

Освіта

Харківський націоналний аграрний університет ім.В.В.Докучаєва

"Менеджмент організації", Харків
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Цифрограм 2.0

2023
Сертифікат

Знання і навички

Відсутність шкідливих звичок Енергійність Ініціативність Самостійність Відповідальність Комунікабельність Здатність швидко навчатися MS Excel Економічний аналіз виробництва Економічний аналіз продажу

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: