Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Аліна

Менеджер з адміністративної діяльності

Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Аліна Джума

Зайнятість: сумісництво, постійна
Вік:44
Місто: Хмельницький
Контакт: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електрона адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
Менеджер департаменту супроводження конвенції МДП з постійним місцем роботи в місті Хмельницький
травень 2018 р. – по теперішній час Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП України, м. Київ);
головний спеціаліст департаменту супроводження конвенції МДП з постійним місцем роботи в місті Хмельницький (АсМАП України, м. Київ) вересень 2014 р - квітень 2018 р.; представник АсМАП України в регіоні Хмельницької області (АсМАП України, м. Київ) травень 2006 р.– серпень 2014 р.
Функціональні обов’язки: представлення інтересів Асоціації серед її учасників, місцевих органах влади та самоврядування, співпраця за дорученням керівництва з відповідними органами державної влади в регіоні, надання послуг учасникам Асоціації по оформленню гарантійних документів, контроль за належним виростанням гарантійних документів, надавати юридичну та консультативну допомогу клієнтам, вивчати потреби клієнтів, ведення обліку та звітності гарантійних документів, організація отримання та відправки гарантійних документів, надання консультацій з правил перевезення вантажів по системі МДП, правильного оформлення документів, надання допомоги в організації і проведенні засідань, зборів та інших заходів, що проводяться Асоціацією, участь в організації різних заходів, організація та забезпечення зберігання бланків матеріальних цінностей, ведення документації, підготовка щомісячних звітів, аналіз роботи, оформлення: протоколів зборів, засідань, рахунків, актів надання послуг.
Юрисконсульт СП «Рудтранс-Інтернешнл», м. Хмельницький (транспортна фірма)
лютий 2003 р.- квітень 2006 р.
Функціональні обов’язки: юридичний супровід діяльності організації, договірна робота, претензійно-позовна робота, консультація керівника з питань чинного законодавства, представництво інтересів компанії в суді, ведення діловодства, ведення відділу кадрів (оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, формування і ведення особових справ працівників, ведення обліку надання відпусток працівникам (складання графіку відпусток, повідомлень про відпустки), розроблення посадових інструкцій, складання штатного розкладу, видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи), реєстрація вхідної/вихідної документації.
Юрисконсульт ВАТ «Проскурів», м. Хмельницький
вересень 2002 р.- січень 2003 р.
Функціональні обов’язки: юридичний супровід діяльності організації, розробка та затвердження типових форм договорів, претензійно-позовна робота, представництво інтересів компанії в суді.
Освіта: вища, НТУУ «КПІ», факультет права, спеціальність – правознавство

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, етичність, комунікабельність, уважність, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, вміння розбиратися в людях.
Професійні навики і знання: Windows, Excel, Internet; підготовка, складання документів; вміння працювати та використовувати нормативні документи в роботі, знання логістичних та транспортних послуг, наявність організаторських здібностей, вміння працювати в команді, уміння спілкуватися та проводити переговори.

Мови – українська – рідна, російська-вільно.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: