Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Denis

Торговий представник з авто

Вік:
38 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Юлін Денис Ігорович
​ Керівник відділу продаж, Менеджер з продажу, Торговий представник з власним авто, з/п від 21000 грн/міс., повна зайнятість.
​ Дата нарождения: 9 червня 1985 (38 років)
Місто: Миколаїв (Миколаївська обл.)
Адреса: вул.Олега Ольжича
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Досвід роботи
​ Регіональний представник (менеджер регіонального розвитку)
​ з 05.2023 по теперішній час
​ ТОВ Єкіпаж (фабрика вікон, виробництво ПВХ вікон та дверей, конструкції з алюмінію та фасадне скління)
​ Функції та посадові обов’язки:
​ 1. Розвиток клієнтської бази з «0» у Миколаївській області;
2. Виконання плану продажів по регіону;
3. Моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
4. Проведення переговорів з VIP-клієнтами;
5. Контроль дебіторської заборгованості;
​ 6. Контроль строків виготовлення та якість відвантаження (оформлення рекламаціонних випадків)

​ Керівник філіалу
​ з 10.2017 по 04.2023
​ ТОВ 100Шин (оптова та роздрібна торгівля вантажними шинами та дисками)
​ Функції та посадові обов’язки:
​ 1. Керівництво збутом продукції компанії, розробка цінової політики, моніторинг конкурентів.
​ 2. Пошук та встановлення довгострокових взаємин з корпоративними та приватними клієнтами.
​ 3. Організація та контроль роботи менеджерів з продажу, підбір персоналу.
​ 4. Контроль за своєчасністю постачання та наявністю асортименту продукції, координація логістики.
​ 5. Організація роботи з ведення, аналізу та систематизації клієнтської бази.
​ 6. Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості клієнтів.
​ 7. Участь у спеціалізованих виставках та тренінгах.
​ 8. Вирішення всіх спірних питань із клієнтами.
​ З основних здобутків:
​ 1. Відкриття та розвиток філії з «нуля».
​ 2. Створення з нуля клієнтської бази Миколаївського регіону.
3. Частка ринку займана філіалом в Миколаївській області на кінець 2021 року склала 21%.

​ Керівник відділу продажу
​ з 03.2016 по 05.2017 (1 рік 2 місяці)
​ Салон Дверей "DOORS" (реалізація вхідних, міжкімнатних дверей та фурнітури)
​ Функції та посадові обов’язки:
​ 1. Керівництво збутом продукції компанії, розробка цінової політики.
​ 2. Пошук та встановлення партнерських взаємин з корпоративними клієнтами (великі будівельні компанії, архітектурні та дизайнерські салони)
​ 3. Організація та контроль роботи менеджерів з продажу.
​ 4. Контроль за своєчасністю постачання, координація логістики та монтажних бригад.
​ 5. Організація роботи з ведення, аналізу та систематизації клієнтської бази.
​ 6. Контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості клієнтів.
​ 7. Участь у спеціалізованих виставках та тренінгах.
​ 8. Вирішення рекламаційних питань щодо товару з клієнтами, складання необхідної документації.
​ З основних здобутків:
​ 1. Значне розширення "партнерської бази"
​ 2. Збільшення обсягу продажів на 35%

​ Провідний спеціаліст відділу продажу
​ з 06.2015 по 03.2016 (9 місяців)
​ ТОВ "Всі Двері" (Виробництво та реалізація міжкімнатних дверей)
​ Функції та посадові обов’язки:
​ 1. Організація та ведення продажів продукції Фірми:
​ пошук потенційних клієнтів;
​ ведення комерційних переговорів із клієнтами;
​ погодження умов роботи з клієнтами, оформлення та укладання договорів;
​ підтримка асортиментної лінійки та забезпечення відповідного позиціонування товару;
​ мотивація клієнтів працювати з Фірмою, відповідно до затвердженими програмами зі стимулювання збуту;
​ виїзд у відрядження;
​ 2. Планування та аналітична робота:
​ здійснення збору інформації про регіональний ринок;
​ аналіз інформації про регіональний ринок та розробка на основі результатів аналізу стратегії з просування та продажу продукції на даному ринку;
​ розробка оперативних та перспективних планів збуту продукції в регіоні;
​ асортиментне та фінансове планування відповідно до встановленого регламенту;
​ аналіз статистичних даних продажу та відвантажень;
​ надання звітів за підсумками роботи відповідно до регламенту фірми.
​ 3. Забезпечення продажів:
​ участь у розробці та реалізації проектів, пов'язаних із діяльністю відділу оптових продажів;
​ взаємодія з підрозділами фірми з метою виконання покладених завдань;
​ участь у робочих нарадах;
​ ведення робочої та звітної документації.
​ підтримка в актуальному стані даних про клієнта в інформаційній системі.
​ 4. Контрольна робота:
​ контроль виконання договірних зобов'язань та умов роботи з клієнтами;
​ контроль динаміки оплат та відвантажень.

​ Провідний спеціаліст відділу продажу
​ з 04.2014 по 05.2015 (1 рік 1 місяць)
​ ПВКФ "АНТЕК" (Проектування, Виробництво та продаж корпусних меблів)
​ Функції та посадові обов’язки:
​ 1. Активний пошук нових клієнтів, робота з існуючими.
​ 2. Налагодження довірчих партнерських відносин із суміжними організаціями.
​ 3. Проектування меблів, проведення переговорів та укладання контрактів.
​ 4. Робота з фінансовою та технічною документацією.
​ 5. Участь у тендерах.

​ Керуючий
​ з 09.2012 по 09.2019 (7 років)
​ ІП Юлін (Росія, Білгород) (дизайн та будівництво)
​ - пошук нових клієнтів та робота з уже існуючими;
​ - розробка та ведення проектної та кошторисної документації;
​ - контроль за дотриманням будівельних норм та стандартів;
​ Менеджер проектів
​ з 04.2012 по 07.2012 (3 місяці)
​ ТОВ Старко (медичне та лабораторне обладнання)
​ - розробка та реалізація проектів;
​ - складання прогнозів реальних вигод та витрат;
​ - оцінка ризиків;
​ - ведення документації.

​ Помічник начальника цеху
​ з 08.2010 по 02.2012 (1 рік 6 місяців)
​ ТОВ «Літіз» (випуск біметалічних радіаторів «Алтермо»)
​ - розробка та ведення проектно-кошторисної документації, підготовка проектної документації та необхідних виробничих документів;
​ - Контроль робочого процесу та підбір кадрів.
​ Освіта
​ Вища
​ ПУСКУ, Фінанси та Облік, Фінансист, Полтава.
​ ХНУ ім.Каразіна, Психологія (незакінчена)

​ Додаткова освіта
​ ПускУ оператор ПК (2003рік)
​ Білгородський будівельний коледж Будівництво та експлуатація будівель та споруд (2014 1рік)
​ МАУП курси менеджера з продажу (2017 6місяців)
​ Навички роботи з комп’ютером
Знання програмного забезпечення ПК на високому рівні (Windows, Linux), Microsoft Office, 1С, у процесі вивчення Photoshop.
​ Знання мов
Російська - С1
Українська - В2
Англійська - А2
​ Додаткова інформація
Особисті якості: Активність та цілеспрямованість, Прагнення до саморозвитку, Харизматичність та легкість у спілкуванні.
Професійні якості та навички: Кваліфікованість у контрольно-економічній роботі, бюджетуванню та контролінгу, обліку та звітності. Досвід керівництва малим колективом. Вміння працювати в команді та з націленістю на конкретний результат. Працьовитість. Педантизм. Порядність. Високий рівень аналітичних здібностей. Комунікабельність. Динамічність. Дисциплінованість. Здатність працювати самостійно. Вміння планувати та організовувати робочий час. Легко та охоче навчаюсь усьому новому.

Сімейний стан: одружений
Наявність прав водія категорії «В» та власне авто.
Додаткова інформація: Без шкідливих навичок. Не судимий. Хороше здоров'я (3й дорослий розряд із плавання, 2й дорослий розряд із легкої атлетики). Хобі: американський футбол, моделювання, D&D, кінологія, судоку та кросворди.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Торговый представитель с авто
25000 грн, Кривий Ріг, Дистанційно

Торговый представитель с авто
Кривий Ріг

Торговий представник з авто
Кривий Ріг

Торговий представник з авто
25000 грн, Кривий Ріг

Торговий представник
18000 грн, Кривий Ріг

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: