Резюме від 7 березня 2024 Файл

Надія

Головний бухгалтер

Вік:
55 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буча, Ворзель, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

резюме від 27.04.2023
Гєжа Надія Володимирівна
Головний бухгалтер
Досвід роботи головним бухгалтером: 30 років
у тому числі заступником директора: 15 років
Освіта вища, облік та аудит
Місто Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Готова працювати:
Ірпінь, Буча, Ворзель,Київ
Дистанційно з відвідуванням офісу 1-2 рази на тиждень
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 08.2018 по теперішній час (4 роки 8 місяців)
ТОВ "ВЦРП "ЗДОРОВ'Я" ( виробництво протезної продукції, оптова торгівля), платник ПДВ, платник податку на прибуток на загальній системі , штат 20 одиниць;
- повне ведення всіх господарських операцій із відображенням у реєстрах бухгалтерського обліку;
- нарахування зар.плати, відпускних, компенсацій, резерву відпусток;
- облік відряджень, авансові звіти;
- облік виробничої собівартості за елементами витрат, незавершеного виробництва , готової продукції;
- облік ОФ, НМА, МШП, інші активи (придбання, введення в експлуатацію, нарахування амортизації, продажу, списання, інвентаризація);
- облік та контроль розрахунків з постачальниками, покупцями, замовниками;
- адміністрування ПДВ, реєстрація вихідних податкових накладних, контроль реєстрації вхідних ПН;
- контроль кадрового діловодства;
- формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
- робота у системі "клієнт-банк", "1С 8.3", "М.Е.Doc".
Головний бухгалтер
з 07.2016 по 11.2017 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "КАРГО-ТРАНС-СЕРВІС" (міжнародні транспортні послуги, послуги СТО, оптова торгівля (транспорт, запчастини, масла), оренда ОФ), у підпорядкуванні 1бухгалтер.
Організація та ведення бухгалтерського обліку – 2 компанії. Компанія платник ПДВ, платник
податку на прибуток на загальній системі, штат 20 одиниць , ФОП єдиний податок 3 група:
- повне ведення всіх господарських операцій із відображенням у реєстрах бухгалтерського обліку;
- нарахування зар.плати, відпускних, компенсацій, резерву відпусток;
- облік відряджень по Україні, закордоних. відряджень, авансові звіти;
- валютні операції (купівля, продаж, переоцінка, розрахунки з контрагентами);
- касові операції у грн. та валюті;
- облік ОФ, НМА, МШП, інші активи (придбання, введення в експлуатацію, нарахування амортизації;
- робота в системі "клієнт-банк", "М.Є.Doc", "ПЗ", "1С 7.7", «1С 8.2».
Головний бухгалтер
​ з 07.2015 по 02.2016 (1 рік )
​ ТОВ "Центр вимірювань" (послуги метрологічних досліджень, оренда обладнання), бухгалтер єдиний.
Організація та ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі 2-х компаній та 15 ФОП на єдиному податку за ставкою 5%. 1 компанія - платник ПДВ, платник податку на прибуток, штат 20 одиниць, 2 платник ПДВ на єдиному податку.
​ - повне ведення всіх господарських операцій із відображенням у регістрах бухгалтерського обліку;
​ - Контроль кадрового діловодства;
​ - формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
​ - формування та затвердження бізнес-плану за формою затвердженої засновником;
- формування бюджету нарахування податків;
​ - формування проекту бюджету та фактичного бюджету підприємства;
​ - формування бюджету виробничої собівартості за елементами витрат;
​ - робота в системі "клієнт-банк", "1С 8.2 УТП", "М.Е.Doc", "ПЗ", "IFIN ZVIT", "Соната", "Fri zvit".
Головний бухгалтер
​ з 03.2012 по 03.2015 (3 роки)
​ Не прибуткова організація (діяльність громадських організацій)
​ Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі:
​ - створення та обробка первинної документації на всіх ділянках підприємства;
​ - Забезпечення розрахунків із заробітної плати персоналу;
​ - Облік, придбання, списання, інвентаризація ОЗ, ТМЦ, МШП;
​ - Ведення договорів;
​ - облік, аналіз та контроль розрахунків з контрагентами;
​ - кадрове діловодство;
​ - формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
​ - робота в системі "клієнт-банк", "М.Е.Doc", "1С 8.2", IFIN ZVIT.
Заступник директора із виконанням обов'язків головного бухгалтера
з 10.2004 по 12.2011 (7 років 2 місяці)
Автотрейдинг ПП (видобуток корисних копалин, оптова торгівля, транспортні послуги) на загальній системі оподаткування, платник ПДВ
- розробка та впровадження облікової політики підприємства, оптимізація оподатковуваних операцій;
- організація та контроль роботи бухгалтерії на всіх ділянках;
- Ведення договорів;
- Контроль розрахунків з контрагентами;
- Контроль кадрового діловодства;
- формування та подання фінансової, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
- формування та затвердження бізнес-плану за формою затвердженої засновником;
- Формування бюджету нарахування податків;
- Формування бюджету інвестиційних оплат;
- формування бюджетного звіту про прибутки та збитки по місяцях;
- формування бюджету видатків за статтями витрат за місяцями у розрізі кодів аналітики;
- формування бюджету видатків на персонал за статтями витрат;
- формування бюджету виробничої собівартості за елементами витрат;
- робота в системі "клієнт-банк", "БЕСТ ЗВІТ", "М.Є.Doc", "ПЗ", "1С 7.7", «1С 8.2».

​ Володіння мовами
​ Українська, російська
Професійні навички
Впевнений користувач ПК, Word, Excel, 1С: Підприємство 7.7, 1С: Підприємство 8.2, 8.3, Клієнт Банк, М.Е.Doc, БЕСТ-ЗВІТ, ПЗ, IFIN ZVIT, встановлення та оновлення програм.
Управлінський, бухгалтерський, податковий облік на загальній системі оподаткування, єдиний податок юридичні особи 3 група, ФОП 1-3група (виробництво, оптова торгівля, облік послуг у будь-якій сфері, ЗЕД(імпорт, експорт), бухгалтерський облік неприбуткових організацій. Знання законодавчої бази з враховуючи останні зміни: ПКУ, НСБУ.
додаткова інформація
Особисті якості – вміння приймати рішення, вміння чітко формулювати завдання, працювати з великою кількістю інформації, здатність до навчання, пунктуальність, акуратність, уважність, врівноваженість, відповідальність, вимогливість до себе та підлеглих.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: