Резюме від 8 квітня 2024 PRO

Ірина

Фахівець зі страхування

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 01.2020 по 02.2023 (3 роки 1 місяць)
ПАТ СК Альфа Страхування, Мукачево (Фінанси, банки, страхування)

-Діловодство (оформлення договорів страхування, внесення договорів в інформаційну систему компанії, ведення документації, передача в архів, отримання та відправка пошти, інвентаризація бланків);
-Продаж страхових продуктів та супроводження укладених договорів страхування КАСКО, ОСЦПВ, медичне страхування в Україні та закордоном, Зелена карта (оцінка платоспроможності клієнта, презентація продукту, оформлення договорів, консультування під час дії договору, пролонгація діючих договорів, оформлення додаткових угод, розірвання та переоформлення договорів страхування, повернення коштів у разі передчасного розірвання);
-Аналіз і забезпечення страхових виплат, якщо стався страховий випадок;
-Організація роботи офісу (ведення документації по закупці канцелярії та побутової хімії);
-Проведення та контроль за оплати договорів страхування;
-Оформлення та ведення агентів зі страхування (подача документів в ЦО, навчання страховим продуктам, забезпечення бланками);
-Співпраця з банками та автосалонами.

Секретарь руководителя

з 07.2011 по 06.2020 (8 років 11 місяців)
ТОВ "Форвард автоцентр", Мукачево (Автобізнес та автосервіс)

-Ведення кадрової документації (графік відпусток, прийом та звільнення працівників, посадові інструкції, штатний розклад);
-Контроль та оптимізація роботи службових автомобілів (обслуговування т/з, контроль по використанню топлива, GPS моніторинг, навчання інших працівників товариства роботи з GPS моніторингом);
-Забезпечення канцелярським приладдям працівників товариства (збір замовлень, ведення документації, отримання товару та розподіл, пошук кращих пропозицій по ціні та якості);
-Контроль та оптимізація використання корпоративного зв’язку (ведення щомісячного звіту, розшифровка наданої інформації по використанню мобільного зв’язку, обмін бонусів на роумінг та на мобільні телефони і аксесуари);
-Розробка та введення в експлуатацію бонусної системи клієнтів сервісу (заповнення карти клієнта в 1С, оформлення та видача бонусних карток);
-Допомога в організації та проведенні корпоративних заходів;
-Переклад документації (договори, службові листи, і т.д., з англійської на українську та навпаки);
-Організація привітання клієнтів з нагоди свят (розробка привітальних листівок, розсилка по e-mail та поштою);
-Діловодство (вхідна та вихідна кореспонденція, написання службових листів, здача в архів і т.п. );

Освіта

Мукачівський державний університет

Педагогіка та методика середньої освіти. Мова та література (англійська), Мукачево
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

• Персональний комп’ютер (MS Windows Excel Office Power Point Комунікабельність Здатність до навчання Користувач 1С

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

З 2015 року займаюся підприємницькою діяльністю (ФОП), надаю послуги перекладу та працюю в сфері страхування.

Схожі кандидати

Страховой агент
Дистанційно, Чернівці

Фінансовий консультант, страховий агент, економіст
Дистанційно

Фахівець зі страхування, менеджер
Дистанційно, Інші країни

Страховий брокер
Дистанційно, Івано-Франківськ

Фахівець зі страхування
16000 грн, Дистанційно

Страховий агент
Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: