Резюме від 2 травня 2023 Файл

Тетяна

Бухгалтер

Вік:
50 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Сєвєродонецьк, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Тетяна Бачиніна
Досвід роботи Травень, 2012 – Теперішній час
Бухгалтер в ТОВ “Соколівські надра”
Основні обов'язки:
● Робота з первинними документами та контрагентами.
● Підготовка та подача звітів до контролюючих органів.
● Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів.
● Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів.
● Ведення касового обліку: підготовка видаткових касових ордерів.
● Допомога у підготовці річного та щомісячного бюджету.
● Підготовка документації для участі в тендерах.
● Ведення електронних таблиць для звітування про доходи і витрати.
● Звірка розрахунків з постачальниками.
● Банківські платежі.
● Нарахування заробітної плати відповідно до вимог законодавства.
● Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з
постачальниками та підрядниками.
● Ведення податкового обліку, документообігу, складського обліку,
виробничих звітів.
● Документальний супровід інвентаризацій; проведення імпортних
приходів (ВМД).
● Підготовка податкових, фінансових і статистичних звітів.
● Облік Дт та Кт заборгованості.
● Валютні операції;
● Зовнішньо-економічна діяльність.
● Відповідальний за процес управлінської звітності: виконання заходів із
закриття періоду; організація та контроль за своєчасністю та
правильністю закриття періоду;
● Готувати різноманітні фінансові звіти та управлінські презентації;
піднімає питання на розгляд вищого керівництва.

Лютий, 2005 – Грудень, 2011
Головний бухгалтер в ТОВ “Абріс”
Основні обов'язки:
● Робота з первинними документами та контрагентами.
● Формування пакетів документів на отримання банківських кредитів.
● Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів.
● Ведення касового обліку: підготовка видаткових касових ордерів.
● Ведення податкового обліку, документообігу, складського обліку,
виробничих звітів.
● Документальний супровід інвентаризацій;
● Підготовка податкових, фінансових і статистичних звітів.
● Ведення електронних таблиць для звітування про доходи і витрати.
● Звірка розрахунків з постачальниками.
● Банківські платежі

Жовтень, 2001 – Лютий, 2005
Бухгалтер в ТОВ “АРМ-Сервіс”
● Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з
постачальниками та підрядниками.
● Складський облік (участь в інвентаризації).
● Імпорт товару згідно митних декларацій.
● Проведення місячних та річних інвентаризацій.
● Звіти по залишкам товару на складах, продажам.
● Ведення обліку виробничих запасів.
● Оформлення накладних на повернення товарів.
● Ведення податкового обліку та документообігу.
● Формування аналітичних звітів.
● Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт.

Липень, 1999 – Травень, 2000
Старший державний податковий ревізор-інспектор в Державна податкова
інспекція
Основні обов'язки:
● Проведення податкових перевірок;
● Контроль своєчасності сплати податків і мит;
● Застосування штрафних санкцій до порушників;
● Ведення податкової статистики.
● Контроль достовірності обліку та податкової звітності

Червень, 1997 – Червень, 1999
Заступник головного бухгалтера в Українсько-американському спільному
підприємстві “Інтерпак”
Основні обов'язки:
● надання допомоги у контролі бухгалтерського обліку;
● допомога у податковому обліку;
● контроль за здійсненням господарських операцій, ведення звітності та
складанням первинної документації;
● допомога у підготовці даних для звітів;
● контроль термінів подання звітів;
● контроль за сплатою податків та інших платежів у строк та в повному
обсязі;
● супровід при аудиторській та податковій перевірці.

Вересень, 1995 – Травень, 1997
Головний бухгалтер в ТОВ “Аудіт-НПК”
Основні обов'язки:
● організація роботи із забезпечення бухгалтерського та податкового
обліку;
● посібник із формування звітності у створенні;
● контроль за нарахуванням заробітної плати, декретних, відпускних,
лікарняних працівників;
● забезпечення розрахунку та перерахування податків;
● контроль за правильністю складання всіх бухгалтерських документів;
● допомога своїм підлеглим у виконанні їхніх обов'язків;
● вжиття заходів щодо вдосконалення та автоматизації бухгалтерського
обліку.

Освіта Спеціаліст
1993-1995 – Східноукраїнський державний університет, спеціальність
“Менеджмент на підприємстві”;
1990-1993 – Харківський інститут радіоелектроніки Сєвєродонецька філія,
спеціальність “Обчислювальні машини, комплекси, системи та мережі”

Професійні ● вміння вести бухгалтерський та податковий облік;
навички ● вміння працювати з первинною документацією;
● вміння вести касову книгу;
● вміння розраховувати заробітну плату, відпускні, лікарняні, декретні;
● оформлення різних видів накладних (податкових, прибуткових та
видаткових);
● досвід підготовки та здачі звітів різної спрямованості;
● знання законодавства у бухгалтерській, трудовій, податковій сфері;
● впевнене володіння ПК;
● вміння працювати з офісною технікою;
● письмова та усна грамотність.

Додаткові Англійська на початковому рівні
навички Впевнений користувач: Windows, MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint,
Outlook), Google Docs, досвід роботи з різними фінансовими програмами
1С:Бухгалтерія (версії 6.0; 7.7; 8.2;), 1С:Підприємство (версія 7.7; 8.2; 8.3),
Клієнт-Банк, М.Е.Doc, Арт Звіт, FINMAP, ПланФакт, BAS КУП.
Сервіси подачі електронної звітності та використання ЕЦП: Соната, Бест-Звіт,
Фрі-Звіт, Вчасно та Paperless.

Особисті риси Маю високу працездатність, креативне мислення, математичний склад ума,
навички планування та управління часом. Також володію такими особистими
якостями як уважність, відповідальність, стресостійкість, вміння працювати з
великими обсягами інформації, творчий підхід та цілеспрямованість у
виконанні своїх обов'язків, командна робота.

Схожі кандидати

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер
Харків

Бухгалтер з первинної документації
Дистанційно

Бухгалтер
20000 грн, Дистанційно

Бухгалтер
Київ, Дистанційно

Бухгалтер
Львів, Радехів, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: