Резюме від 4 червня 2023 Файл

Яна

Керівник відділу клієнтського сервісу

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Яна Шевченко

Досвід роботи

Оператор служби підтримки клієнтів (онлайн-напрямок) лип 2019 - сер 2020
Цитрус, Одеса
Обробка вхідних клієнтських звернень у текстових ресурсах (робота в CRM-системі);
Особисті дані допродажне обслуговування: консультація щодо умов роботи мережі; наявності та
характеристикам товарів; статусів доставки та оплати інтернет-замовлень; маркетинговим
Ім'я заходам;
Яна Шевченко післяпродажне обслуговування: інформування про умови обміну/повернення/ремонту
Адреса товару на тлі законодавчої бази та положень компанії;
Одеса вирішення скарг та конфліктних ситуацій, робота з побажаннями та рекламаціями клієнта;
Номер телефону робота з CRM Manzana Loyalty: робота з даними анкети клієнта/ручна прив'язка чеків
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») покупки;
Email виявлення, збір кейсів та складання завдання для веб-розробників компанії/Manzana Loyalty
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») у разі виявлення регулярних ідентичних помилок.
Дата народження
07-06-1999 Керівник онлайн-напрямку служби підтримки клієнтів сер 2020 - січ 2022
Цитрус, Одеса
Організація роботи підрозділу (14 осіб), постановка операційних завдань, моніторинг
навантаження;
контроль та аналіз якісних та кількісних показників підрозділу;
прописання мотиваційних KPI для розрахунку результатів роботи співробітників;
підбір, співбесіда та навчання нових кадрів;
створення майстер-класів та навчальних програм для чинних співробітників підрозділу;
надання офіційних відповідей компанії на звернення клієнтів у публічному просторі
(соціальні мережі, сайти відгуків);
ведення статистики скарг для управління клієнтським досвідом, проведення аналізу;
ведення конфліктних ситуацій публічних клієнтів.

Керівник департаменту клієнтського сервісу січ 2022 - бер 2022
Антей, Одеса
Розробка регламенту та бізнес-процесів обробки вхідних звернень клієнтів з метою
підвищення рівня обслуговування клієнтів, що надається компанією;
впровадження моделей взаємодії та комунікації колл-центру та технічної підтримки з
клієнтом;
контроль строків і якості обробки вхідних заявок, замовлень клієнтів у різних каналах зв'язку;
ведення статистики звернень клієнтів по кожній з можливих контактних точок колл-центру та
технічної підтримки;
оптимізація процесів, пов'язаних з розглядом скарг.

Помічник керівника секції виробничої лінії лис 2022 - бер 2023
SAS Automotive Systems S.A. de C.V., Млада Болеслав
Навчання нових співробітників регламентам роботи на виробничих процесах;
організація робочого процесу на лінії у разі відсутності керівника на робочому місці;
контроль сировини та кінцевої продукції;
підготовка необхідної документації для технічних нарад.

Освіта і кваліфікації

Бакалавр (менеджмент організацій) 2016 - 2020
Одеський національний економічний університет, Одеса

Бакалавр (психологія) 2019 - 2022
Одеський національний економічний університет, Одеса
Професійні навички

Досвід у сфері управління, комунікативні та презентаційні навички;
бачення процесів компанії з точки зору клієнтського досвіду;
вміння працювати з кількома проектами одночасно.

Особистісні якості

Лідерські якості та аналітичний склад розуму;
багатозадачність, швидке навчання;
гнучкість мислення, комунікабельність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: