Єлизавета
Администратор, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9604357
Досвід роботи
Администратор
з 05.2021 по 04.2023
(1 рік 11 місяців)
Clinic, Кривий Ріг (Краса, фітнес, спорт)
Об’єктив кар’єри:
Комунікабельний та організований професіонал з досвідом адміністрування та відмінними міжособистими навичками. Прагну впроваджувати ефективні системи управління та забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів.
Досвід роботи:
•Організація прийому відвідувачів та ведення реєстрації.
•Управління телефонними дзвінками та електронними листами.
•Підтримка роботи офісу та управління адміністративною документацією.
•Виконання різноманітних адміністративних завдань на підтримку роботи офісу.
•Допомога в організації подій та зустрічей.
•Ведення обліку та замовлення офісного обладнання та приладдя, витратних матеріалів
Навички:
•Відмінні комунікаційні та організаційні навички
•Здатність працювати в умовах високого темпу та під час стресових ситуацій
•Висока впевненість у себе та ефективне керівництво
•Досвід роботи з офісною технікою та програмами Microsoft Office, CRM
Додаткова інформація:
Прагну розвиватись та гідну заробітну плату .
Менеджер з продажу
з 05.2012 по 09.2016
(4 роки 4 місяці)
Isell, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
Об’єктив кар’єри:
Професійний менеджер з продажу з більш ніж 8 років досвіду в управлінні продажами та відмінними комунікаційними навичками. Прагну розвиватися та досягати великих результатів у сфері продажу.
Менеджер з продажу
•Відповідальний за розвиток та управління клієнтською базою в регіоні.
•Проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладення угод.
•Аналіз ринку та конкурентів для визначення стратегій продажу.
Керівник відділу продажу
2016-1019
•Підтримка менеджера з продажу в управлінні клієнтською базою.
•Підготовка документації для укладення угод та контрактів.
•Ведення обліку та аналізу продажів.
• Аналіз ефективності співробітників
• Огранізація робочого процесу
• Фінансова відповідальниість
• Організація навчання та підвищення рівня співробітників
Освіта:
Бакалаврська / Магістерська ступінь у Маркшейдерія
Технічний університет , Кривий Ріг , 2016
Навички:
•Відмінні комунікаційні та переговорні навички
•Здатність аналізувати ринок та конкурентів
•Досвід роботи з CRM системами
•Високий рівень впевненості та самомотивації
•Вільне володіння Укрпїнська, Російська , прагну вивчити Англійську
Знання і навички
Знання мов
Українська — вище середнього
Додаткова інформація
Також маю досвід у торгівлі через СRM, рекламі та навчанню персоналу.
Схожі кандидати
Бухгалтер, адміністратор, заступник керуючого
22000 грн, Кривий Ріг, Жовті Води
Администратор магазина
Кривий Ріг
Адміністратор
Кривий Ріг
Керівник середньої ланки
30000 грн, Кривий Ріг
Адміністратор, офіс-менеджер, бухгалтер, банківський працівник
Кривий Ріг
Адміністратор, касир
15000 грн, Кривий Ріг