Резюме від 12 травня 2023 Файл

Неля

Фахівець з персоналу

Місто:
Фастів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рибитва Неля
HR-менеджер, повна зайнятість
Дата народження: 1 травня 1992
Місто: Фастів
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Головний фінансовий консультант з продажу
з 06.2020 по 02.2023 (2 роки 9 місяців)
Перший Український Міжнародний банк (банки)

Менеджер з підбору та адаптації персоналу
з 11.2018 по 03.2019 (5 місяців)
Mindy Support / Mindy Teams (аутсорсингова компанія)
- пошук та підбір кандидатів;
- проведення інтерв'ю;
- організація виходу кандидата на роботу та адаптація нових співробітників;
- ведення бази даних E-staff та інші звіти для статистики HR;
- проведення заходів для співробітників.

Менеджер з підбору та адаптації персоналу
з 01.2018 по 10.2018 (10 місяців)
ТОВ «ЛІГА: ЗАКОН» (ІТ компанія)
- пошук та підбір кандидатів;
- збір вимог та формування профілю кандидата;
- проведення інтерв'ю;
- організація інтерв'ю із замовниками вакансій;
- організація виходу кандидата на роботу;
- складання job-offer;
- адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувального терміну;
- проведення Welcome презентацій;
- ведення бази даних E-staff;
- брала участь в інших проектах HR-відділу.

Старший спеціаліст з підбору та адаптації персоналу
з 06.2015 по 12.2017 (2 рік 7 місяці)
Перший Український Міжнародний банк (банки)
- пошук та підбір персоналу на масові позиції, ГО та в регіонах;
- складання профілю вакансії;
- пошук кандидатів різними каналами;
- проведення первинних інтерв'ю в телефонному режимі та в живу, прямий пошук персоналу;
- адаптація персоналу, контроль проходження випробувального терміну;
- своєчасне закриття заявок на пошук персоналу;
- проведення внутрішніх конкурсів на відкриті посади для співробітників компанії.
Досягнення: перевиконання KPI за кількістю та швидкістю закриття вакансій. Найкращий співробітник місяця та кварталу.
Провідний фінансовий консультант з продажу
з 03.2013 по 05.2015 (2 роки 3 місяці)
Перший Український Міжнародний банк (банки)
1. Активне залучення клієнтів; оформлення споживчих кредитів, депозитів; активація карток, заміна карток на нових умовах.
2. Здійснення вхідних та вихідних дзвінків з метою продажу кредитних продуктів банку.
3. Заповнення електронних заявок отримання кредиту, кредитних карт клієнтів.
4. Призначення зустрічей у відділення банку оформлення кредитів.
5. Ведення звітності в електронному документообігу за результатами роботи.
6. Проведення аналізу дзвінків відповідно до правил, критеріїв прослуховування, розроблених банком, внесення пропозицій щодо їх удосконалення.
Досягнення: розпочавши роботу спеціалістом за договором спочатку перейшла до штату, далі кар'єрними сходами старший спеціаліст, провідний спеціаліст. Досягнення високих результатів, перевиконання планів.
Була обрана – наставником групи:
1. Навчання нового персоналу.
2. Адаптація нових працівників.
3. Мотивація працівників.
Виграла у проекті LevelUp та отримала можливість пройти стажування у команді професіоналів у Відділі підбору персоналу. Після чого перейшла до цього відділу.

Освіта
Вища
з 09.2010 по 07.2013
Державний економіко-технологічний університет транспорту, Факультет "Економіки та менеджменту", Кафедра "Облік та аудит", Бухгалтер, Київ.

з 09.2019 по 2022
Київський університет культури, Факультет «Музичне мистецтво», Кафедра «Естрадний вокал», Київ.

Професійні навички
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач: MS Office (Exсel, Word, Power Point), E-Staff.
Тренінги: «Стресостійкість», «Активні продажі», «Ораторська майстерність», «Ділова мова», «Робота з запереченням», «Прямий пошук персоналу», «Інтерв'ю з цінностей».
Знання мов: українська – експерт, російська – експерт, англійська – початківець, німецька – середня.

Додаткова інформація
Організаторські здібності, відкритість, щирість, переконливість, порядність, ініціативність, цілеспрямованість, дисциплінованість, уважність, відповідальність, старанність, уміння працювати в команді, гнучкість, адаптивність. Бажання вчитися та розвиватися. Завжди позитивний настрій.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: