- Файл
Мария
Бізнес-тренер
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9606749/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 15.08.1997
Місто Одеса
Моб. телефон: [
E-mail: [
Досвід тренерської роботи: 3 роки та 5 місяців.
Освіта:
З вересня 2015 р. до червня 2019 р. Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, факультет психології, спеціальність «психолог» бакалавр (денне відділення).
З лютого 2020 по лютий 2022 займалася акторськими курсами в кіношколі «Ремарка».
2021 закінчила Онлайн курси для Бізнес тренерів.
2021 року закінчила сценарні курси в кіношколі «Ремарка».
Досвід роботи:
З 27.10.2015 по 31.10.2019 ПП «Тіра», на посаді консультанту почтового залу аптеки.
З 04.11.2019 по 17.12.2020 ПІІ «Мак Данальдз Юкрейн ЛТД», на посаді працівник закладу ресторанного господарства.
З 21.12.2020 по 20.04.2023 АТ ОД «Укрпошта», на посаді інженером 1 категорії відділу навчання та розвитку персоналу.
З 21.04.2023 по 19.07.2023 АТ «Укрпошта», була переведена на посаду провідного інженера відділу навчання та розвитку персоналу з підготовки кадром Одеського регіону.
З 20.07.2023 по 06.10.2023 АТ «Укрпошта», була переведена на посаду праведного фахівця відділу навчання та розвитку персоналу одеського регіону і працюю сьогодні.
З 09.10.2023 по 13.03.2024 Товариство з обмеженою відповідальністю «Ритейлкомпані», на посаді фахівець навчання до Сектору продуктового навчання.
З 14.03.2024 по 31.05.2024 Товариство з обмеженою відповідальністю «ОК Ритейл», на посаді фахівець навчання до адміністрації.
З 17.06.2024 по 30.04.2025 Товариство з обмеженою відповідальністю «Модерн-Рітейл», на посаді фахівець навчання до відділу управління персоналу.
Особисті якості:
- відповідальність;
- комунікабельність;
- енергійність;
- не конфліктність;
- організованість;
- пунктуальність;
- швидко навчаюсь новим навикам;
- цілеспрямована.
Навички:
- Word.
- Excel.
- Power Point.
- ERP.
- ISPRO.
-1С
-Canva
- chatgpt
Вміння:
За три роки роботи у відділі навчання в Укрпошті я проводила тренінги для нових співробітників, а саме тренінги: «Стандарти обслуговування», «Управління конфліктами», «Управління чергою», «Фінансові послуги (платежі, перекази, фінансовий моніторинг)», «Міжнародні відправлення». Також проводила майстер класи: «Самопоміч та первинна підтримка у кризових ситуаціях», "Знання, що рятують життя (Дії співробітників в умовах надзвичайних ситуацій під час воєнного стану)" та майстер клас «Таємний покупець», де розповідала про етапи обслуговування та розглядала помилки співробітників при обслуговувані клієнтів. Проводила тренінги та Майстер – класи очно та онлайн через Zoom. Також складала тренінги та контрольні роботи, за допомогою яких проводила контроль знань нових співробітників. Планувала та організовувала тренінги та майстер-класи.
За 7 місяців у Цитрусі я набула наступних навичок:
Управління проектом: Розробляла контент та тренінги для проекту "Citrus Bro", включаючи написання статей та створення навчальних матеріалів.
Ведення Телеграм-каналу: Публікувала пости та організовував марафони для активної взаємодії з співробітниками роздрібної мережі.
Облік Призів: Забезпечувала облік та розподіл призів у рамках заходів та конкурсів.
Організація Марафонів: Писала сценарії, займалася зйомкою та монтажем відео, продумувала образи для роликів, а також публікувала готові відео.
Розробка курсів: Створювала та випускала навчальні курси, працюючи з платформою Canva.
Картки Товарів: Розробляла та публікувала картки товарів.
Участь в Атестації: Брала участь у проведенні атестації та оцінки кваліфікації працівників роздрібної мережі.
Ведення Звітності: Вела звітну документацію, забезпечуючи її точність та своєчасність.
Робота з Персоналом: Відвідувала магазини, мотивувала персонал та брала участь у проведенні тренінгів.
За десять місяців я з нуля розробила проєкт «Факультет адміністраторів», запустила три групи та успішно випустила першу. Також я створила тренінги для Факультету:
• «Введення та адаптація у роль адміністратора»
• «Ефективна взаємодія з командою»
• «Основи делегування»
• «Основи ситуативного лідерства»
• «Основи планування»
• «Основи критичного мислення»
• «Мотивація та постановка цілей»
• «Ораторське мистецтво для адміністраторів»
• «Розвиток емоційного інтелекту: як керувати стресом і не вигоріти»
• «Підвищення самооцінки»
Крім того, я:
• Регулярно публікувала пости в Instagram,
• Монтувала відео,
• Створювала сертифікати для випускників Факультету адміністраторів,
• Готувала презентації для тренінгів та навчальних заходів,
• Проводила онлайн-тренінг «Ласкаво просимо до торговельної мережі "Копійка"» для регіонів.
Тренінги я проводила як онлайн, так і офлайн.
Також працювала над створенням проєкту «Факультет: знайомство з адміністративними посадами», який складався з 5 окремих уроків.
Схожі кандидати
-
Менеджер з навчання персоналу
Одеса, Біляївка -
HRD, HR business partner, HR-консультант, бізнес-тренер
100000 грн, Одеса, Дніпро , ще 7 міст -
Бизнес-тренер
Одеса, Дніпро , ще 3 міста -
Бизнес-тренер, по футболу, менеджер по продажам
20000 грн, Одеса, Дистанційно -
Менеджер з навчання персоналу
Одеса, Київ, Львів -
Менеджер з навчання персоналу
20000 грн, Одеса