Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Катерина

Заступник директора

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шевченко Катерина Миколаївна
Контактна інформація:
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДОСВІД РОБОТИ
• квітень 2022 – теперішній час – надання юридичних послуг населенню та бізнесам, консультування (офлайн, онлайн)
• лютий 2021 – лютий 2022 – керівник освітньо-розвиваючого центру «Тьютор»
• жовтень 2019 – лютий 2022 – юрист в юридичній компанії, заступник директора
• березень 2017 – жовтень 2019 – заступник директора з навчально-виховної роботи Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 ім. Дмитра Чернявського Бахмутської міської ради Донецької області;
• вересень 2015 – березень 2017 – старший викладач кафедри економіки підприємств та менеджменту Навчально-наукового професійно-педагогічного інституту Української інженерно-педагогічної академії;
• вересень 2007 року - вересень 2015 року - асистент кафедри економіки підприємств та менеджменту електротехнологічного факультету Української інженерно-педагогічної академії

ОСВІТА
вересень 2002 – липень 2006
Українська інженерно-педагогічна академія
• факультет електротехнологічний;
• спеціальність «Менеджмент організацій»;
• диплом бакалавра з відзнакою.

вересень 2006 – липень 2007
Українська інженерно-педагогічна академія
• факультет електротехнологічний;
• спеціальність «Менеджмент організацій»;
• диплом магістра з відзнакою.

вересень 2007- листопад 2014 Українська інженерно-педагогічна академія
• аспірантура за спеціальністю 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».
вересень 2019 – липень 2022Київський університет права Національної Академії Наук України
• спеціальність «Право».

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
• квітень 2014р., Донецький університет економіки и права, кафедра економіки та підприємництва;
• березень 2018р., за традиційною формою навчання як педагогічний працівник учбового закладу при Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії з проблеми «Формування економічної компетентності учнів на уроках економіки», свідоцтво № ПК 02071225/001413-18;
• квітень 2018р. – жовтень 2018 р., за очно – заочною формою для педагогічних працівників опорних шкіл з теми «Опорна школа як центр освітнього осередку», посвідчення СПК № 02135804/2802- 18 від 20.10.2018 року, видане Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти;
• лютий 2019р., за очною формою для педагогічних працівників базових дистанційних шкіл з теми «Організація роботи базової дистанційної школи», посвідчення СПК № 02135804/03092- 19 від 15.02.2019 р., видане Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти;
• квітень 2019 р., проходження атестації педагогічного працівника в Управлінні освіти Бахмутської міської ради Донецької області;
• листопад 2020 р. – лютий 2022 р. – виконувала обов’язки помічника адвоката, а також функції юриста в галузях конституційного, цивільного, адміністративного, фінансового, трудового, земельного, екологічного, цивільного процесуального права;
• жовтень 2021 р. – грудень 2021 р. – постійний учасник та слухач заходів з економічного напряму на базі Донецької торгово-промислової палати;
• жовтень 2021 р. – грудень 2021 р. – активний слухач курсів платформи Prometheus за спрямуванням: освіта, громадська діяльність, маркетинг;
• грудень 2020 р. – лютий 2022 р. – проведення семінарів та воркшопів для учнів навчальних закладів на базі Управління молодіжної політики та у справах дітей Бахмутської міської ради за напрямами: менеджмент, підприємницька діяльність, фінансова грамотність;
• січень 2023 р. – участь у Першому фестивалі релокованих бізнесів Check-in Dnipro.
ПУБЛІКАЦІЇ
• міжнародна стаття в збірці 3-й конференції "European Applied Sciences: modern approaches in scientific researches" (Німеччина);
• стаття у наукометричній базі;
• 5 фахових статей за направленням менеджмент, фінансовий менеджмент, економіка підприємств;
• ряд тез доповідей в збірці наукових праць УІПА за направленням: менеджмент, фінансовий менеджмент, економіка підприємства, економічна теорія та ін.;
• закінчено роботу над кандидатською дисертацією на тему: «Розвиток мотиваційного механізму в умовах сучасної економіки»;
• написання та видання навчального посібника з дисциплін «Фінансовий менеджмент», «Логістика»;
• написання та видання конспекту лекцій з дисциплін «Фінансовий менеджмент і основи економічної безпеки», «Основи наукових досліджень», «Планування, організація і розвиток потенціалу підприємства»;
• написання та видання методичних вказівок для проведення практичних занять з дисциплін «Економіка підприємств та маркетинг», «Менеджмент», « Менеджмент професійної діяльності», «Основи наукових досліджень», «Логістика», «Планування, організація і розвиток потенціалу підприємств»;
• написання та видання методичних вказівок для організації самостійної роботи студентів з дисциплін «Економіка підприємств та маркетинг», «Менеджмент», «Менеджмент професійної діяльності», «Планування, організація і розвиток потенціалу підприємств»;
• написання та видання методичних вказівок до написання курсових робіт з дисциплін «Менеджмент професійної діяльності», «Управління потенціалом підприємства»;
• написання та видання методичних вказівок для організації та проведення магістерської практики;
• написання та видання методичних рекомендацій з організації навчального процесу дистанційної форми навчання.

ВИКОНУВАНІ ОБОВ’ЯЗКИ
• куратор академічних груп;
• секретар кафедри;
• робота з графічними редакторами CorelDraw та AdobePhotoshop з метою створення рекламної продукції ННППІ УІПА;
• ведення документації з випуску студентів;
• організація та звітність з методичної роботи кафедри;
• керівник студентського наукового гуртка «Дослідження сучасних проблем економіки»;
• керівництво практичною та професійною підготовкою студентів;
• організація роботи дистанційної школи для учнів з тимчасово окупованих територій;
• адміністрування юридичною компанією;
• адміністрування освітньо-розвиваючим центром.

Додаткова інформація:

Вік – 37 років
Сімейний стан – не одружена, виховую неповнолітню дитину
Наявність закордонного паспорту, водійські права категорії "В"

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати