Віта
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Сміла
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9615359
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Медведенко Віта Володимирівна
Домашня адреса:
м. Сміла
Телефон
[
[
Мета
Працевлаштування, з попереднім стажуванням
Посада на яку претендую
Діловод, менеджер з персоналу, офіс-менеджер, секретар
Особисті дані:
Рік народження - 1989
Місце народження – м. Сміла
Сімейний стан – розлучена
Мови
Українська – рідна, польська – вільно (читаю, розмовляю, пишу), англійська – зі словником.
Особисті якості
Відповідальна, комунікабельна, енергійна, цілеспрямована, гнучка у спілкуванні, стійка до стресів, пунктуальна, маю організаторські здібності, легко навчаюсь, достатньо витривала, врівноважена, акуратна. Швидко включаюсь в роботу, відповідально відношусь до виконання обов’язків, поставлених завдань та цілей. Працюю на результат, швидко адаптовуюся до нових ситуацій та форм роботи. Здатна працювати в режимі багатозадачності. Роботу виконую вчасно та якісно.
Навички
Складання та оформлення ділової документації, розробка документації для полегшення роботи з документами. Ведення документації організації, підготовка звітів, складання графіків працівників, робота з працівниками (супровід при працевлаштуванні).
Написання статей, за попереднім пошуком та аналізом інформації, згідно загально прийнятих стандартів.
Робота з інформаційними ресурсами, розповсюдження та облік інформації.
Впевнений користувач ПК (Операційна система Windows), володію програмами Microsoft Office: Word, Access, Power Point, Outlook, Publisher, Excel. Вільно орієнтуюся, веду пошук необхідного матеріалу, даних, інформації в глобальній мережі Іnternet. Обслуговування організаційної техніки. Володію програмами ІС, ERP, Medoc, Fredo. Впевнений користувач порталу Пенсійного фонду України, Вчасно.
Освіта:
01.09.2006 – 30.06.2011 рр.
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність» за кваліфікацією «Документознавець-аналітик інформаційних ресурсів», диплом магістра з відзнакою.
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність» за кваліфікацією бакалавр з документознавства та інформаційних ресурсів, диплом бакалавра з відзнакою.
Досвід роботи:
17.01.20211 – 29.04.2016
Діловод дошкільного навчального закладу № 21 «Оленка» м. Сміла
Обов’язки:
- виконання доручень керівника;
- організаційна підтримка керівника;
- ведення кадрової документації (прийом на роботу, оформлення особових справ, особових карток, ведення трудових книжок, оформлення наказів про прийняття, звільнення, переведення та інші);
- складання графіків працівників;
- складання табелю заробітної плати;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- ведення організаційно-розпорядчої документації (складання наказів, вихідної документації, створення бланків документів та необхідних документів з організаційно-розпорядчої діяльності);
- складання документації щодо щорічної тарифікації педагогічного персоналу.
- ведення штатного розпису, корегування кількості працівників згідно штатного розпису.
- реєстрація вхідної, вихідної документації;
- ведення журналу реєстрації наказів;
- ведення реєстраційно-контрольних карток;
- різностороння робота з технічним і програмним забезпеченням;
Досягнення:
Пропрацювавши на посаді три місяці ліквідувала всі недоліки у веденні документації, розробила номенклатуру справ дошкільного навчального закладу, за період роботи успішно пройшла всі перевірки від Міського відділу освіти у сфері кадрової роботи. Під час довготривалого лікарняного завідувача господарства, виконувала її роботу та успішно підготувала всю необхідну документацію до нового навчального року.
2016 – 2018
Різностороння робота в Польщі
Досягнення:
За рік перебування в Польщі, вивчила польську мову, самостійно підготувала податкову декларацію згідно нормативів.
24.05.2023 – 30.11.2023
Менеджер з персоналу у ТОВ «ЗАВОД СМІЛЯНСЬКА ХЛОДНЯ»
Обов’язки:
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі:
• Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
• Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю;
• Заповнення, ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
• Ведення військового обліку;
• Оформлення відряджень;
• Ведення табелів робочого часу та надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітних плат та інших виплат;
• Ведення кадрового обліку в системі ERP.
Участь у підборі персоналу.
• Організація співбесід з керівниками підрозділів;
• Участь в організації та підтримці проходження співробітниками випробувального терміну.
Адміністрування офісу:
• Ведення ділової документації (реєстрація вхідних, вихідних листів, підготовка листів за дорученням керівництва, робота з офіційною електронною поштою).
• Відправка кореспонденції Укрпошта, Нова Пошта, замовлення конвертів та марок на ПАТ«Укрпошта» (оформлення рахунків, створення заявки в 1С, передача рахунків у бухгалтерію).
• Сканування, ксерокопіювання, набір тексту документів, листів за дорученнями колег та керівництва.
• Ведення обліку та списання ПММ (бензин, ДТ, масло), моніторинг залишку коштів на гаманцяхв особистому кабінету, комунікація з менеджером ТОВ «Євро Смарт Пауер». Заповнення подорожніх листів, передача акту на списання в бухгалтерію.
• Моніторинг наявності документів у електронній системі обміну документацією «Вчасно», підписання, передача рахунків, актів звірок у бухгалтерію.
• Бронювання готелів для колег у відрядження та співпраця по договірній роботі з готелями, отримання рахунків.
Виконання інших доручень керівника в межах професійних повноважень.
Досягнення:
Через три місяці були покладені обов’язки по нарахуванню заробітної плати:
• Введення даних в 1С бухгалтерію, правильність нарахувань за першу половину місяця (аванс), нарахування заробітної плати,;
• Створення відомостей в банк;
• Введення інформації щодо тимчасових листків непрацездатності працівників, контроль за їх виплатою, введення даних для створення заяви розрахунку на Порталі Пенсійного Фонду;
• Формування та подача квартальних звітів ЄСВ, за потреби подача довідкових та уточнюючих звітів.
• Відрядна система оплати праці.
01.12.2023 – до тепер
Менеджер з персоналу ТОВ «ЕЛ ТІ ПІ ЕМ КАПІТАЛ» (відокремлена комерційна структура від ТОВ «ЗАВОД СМІЛЯНСЬКА ХЛОДНЯ»)
Всі посадові обов’язки від попередньої організації залишились під моїм чітким виконанням з веденням бухгалтерського обліку з нарахування заробітної плати працівникам, робота з Пенсійним Фондом України (листки непрацездатності), формування та подача квартальної звітності.
Схожі кандидати
Інспектор відділу кадрів, секретар, майстер лісу
Сміла, Балаклія
Інспектор відділу кадрів
Сміла, Київ, Черкаси
Керівник відділу кадрів (військовий облік)
28000 грн, Сміла, Черкаси
,
ще 4 міста
Офис-менеджер, по персоналу, по работе с клиентами
Сміла, Черкаси
Керівник відділу
Сміла, Городище, Корсунь-Шевченківський