Віта
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Сміла
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9615359
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Медведенко Віта Володимирівна
Домашня адреса:
м. Сміла
Телефон
[
[
Мета
Працевлаштування, з попереднім стажуванням
Посада на яку претендую
Діловод, менеджер з персоналу, офіс-менеджер, секретар
Особисті дані:
Рік народження - 1989
Місце народження – м. Сміла
Сімейний стан – розлучена
Мови
Українська – рідна, польська – вільно (читаю, розмовляю, пишу), англійська – зі словником.
Особисті якості
Відповідальна, комунікабельна, енергійна, цілеспрямована, гнучка у спілкуванні, стійка до стресів, пунктуальна, маю організаторські здібності, легко навчаюсь, достатньо витривала, врівноважена, акуратна. Швидко включаюсь в роботу, відповідально відношусь до виконання обов’язків, поставлених завдань та цілей. Працюю на результат, швидко адаптовуюся до нових ситуацій та форм роботи. Здатна працювати в режимі багатозадачності. Роботу виконую вчасно та якісно.
Навички
Складання та оформлення ділової документації, розробка документації для полегшення роботи з документами. Ведення документації організації, підготовка звітів, складання графіків працівників, робота з працівниками (супровід при працевлаштуванні).
Написання статей, за попереднім пошуком та аналізом інформації, згідно загально прийнятих стандартів.
Робота з інформаційними ресурсами, розповсюдження та облік інформації.
Впевнений користувач ПК (Операційна система Windows), володію програмами Microsoft Office: Word, Access, Power Point, Outlook, Publisher, Excel. Вільно орієнтуюся, веду пошук необхідного матеріалу, даних, інформації в глобальній мережі Іnternet. Обслуговування організаційної техніки. Володію програмами ІС, ERP, Medoc, Fredo. Впевнений користувач порталу Пенсійного фонду України, Вчасно.
Освіта:
01.09.2006 – 30.06.2011 рр.
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність» за кваліфікацією «Документознавець-аналітик інформаційних ресурсів», диплом магістра з відзнакою.
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність» за кваліфікацією бакалавр з документознавства та інформаційних ресурсів, диплом бакалавра з відзнакою.
Досвід роботи:
17.01.20211 – 29.04.2016
Діловод дошкільного навчального закладу № 21 «Оленка» м. Сміла
Обов’язки:
- виконання доручень керівника;
- організаційна підтримка керівника;
- ведення кадрової документації (прийом на роботу, оформлення особових справ, особових карток, ведення трудових книжок, оформлення наказів про прийняття, звільнення, переведення та інші);
- складання графіків працівників;
- складання табелю заробітної плати;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- ведення організаційно-розпорядчої документації (складання наказів, вихідної документації, створення бланків документів та необхідних документів з організаційно-розпорядчої діяльності);
- складання документації щодо щорічної тарифікації педагогічного персоналу.
- ведення штатного розпису, корегування кількості працівників згідно штатного розпису.
- реєстрація вхідної, вихідної документації;
- ведення журналу реєстрації наказів;
- ведення реєстраційно-контрольних карток;
- різностороння робота з технічним і програмним забезпеченням;
Досягнення:
Пропрацювавши на посаді три місяці ліквідувала всі недоліки у веденні документації, розробила номенклатуру справ дошкільного навчального закладу, за період роботи успішно пройшла всі перевірки від Міського відділу освіти у сфері кадрової роботи. Під час довготривалого лікарняного завідувача господарства, виконувала її роботу та успішно підготувала всю необхідну документацію до нового навчального року.
2016 – 2018
Різностороння робота в Польщі
Досягнення:
За рік перебування в Польщі, вивчила польську мову, самостійно підготувала податкову декларацію згідно нормативів.
24.05.2023 – 30.11.2023
Менеджер з персоналу у ТОВ «ЗАВОД СМІЛЯНСЬКА ХЛОДНЯ»
Обов’язки:
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі:
• Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
• Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю;
• Заповнення, ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
• Ведення військового обліку;
• Оформлення відряджень;
• Ведення табелів робочого часу та надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітних плат та інших виплат;
• Ведення кадрового обліку в системі ERP.
Участь у підборі персоналу.
• Організація співбесід з керівниками підрозділів;
• Участь в організації та підтримці проходження співробітниками випробувального терміну.
Адміністрування офісу:
• Ведення ділової документації (реєстрація вхідних, вихідних листів, підготовка листів за дорученням керівництва, робота з офіційною електронною поштою).
• Відправка кореспонденції Укрпошта, Нова Пошта, замовлення конвертів та марок на ПАТ«Укрпошта» (оформлення рахунків, створення заявки в 1С, передача рахунків у бухгалтерію).
• Сканування, ксерокопіювання, набір тексту документів, листів за дорученнями колег та керівництва.
• Ведення обліку та списання ПММ (бензин, ДТ, масло), моніторинг залишку коштів на гаманцяхв особистому кабінету, комунікація з менеджером ТОВ «Євро Смарт Пауер». Заповнення подорожніх листів, передача акту на списання в бухгалтерію.
• Моніторинг наявності документів у електронній системі обміну документацією «Вчасно», підписання, передача рахунків, актів звірок у бухгалтерію.
• Бронювання готелів для колег у відрядження та співпраця по договірній роботі з готелями, отримання рахунків.
Виконання інших доручень керівника в межах професійних повноважень.
Досягнення:
Через три місяці були покладені обов’язки по нарахуванню заробітної плати:
• Введення даних в 1С бухгалтерію, правильність нарахувань за першу половину місяця (аванс), нарахування заробітної плати,;
• Створення відомостей в банк;
• Введення інформації щодо тимчасових листків непрацездатності працівників, контроль за їх виплатою, введення даних для створення заяви розрахунку на Порталі Пенсійного Фонду;
• Формування та подача квартальних звітів ЄСВ, за потреби подача довідкових та уточнюючих звітів.
• Відрядна система оплати праці.
01.12.2023 – до тепер
Менеджер з персоналу ТОВ «ЕЛ ТІ ПІ ЕМ КАПІТАЛ» (відокремлена комерційна структура від ТОВ «ЗАВОД СМІЛЯНСЬКА ХЛОДНЯ»)
Всі посадові обов’язки від попередньої організації залишились під моїм чітким виконанням з веденням бухгалтерського обліку з нарахування заробітної плати працівникам, робота з Пенсійним Фондом України (листки непрацездатності), формування та подача квартальної звітності.
Схожі кандидати
Інспектор відділу кадрів
12000 грн, Сміла
Начальник відділу кадрів (військовий облік)
30000 грн, Сміла, Черкаси
,
ще 3 міста
Офис-менеджер, по персоналу, по работе с клиентами
Сміла, Черкаси
Sr. IT Recruiter
Сміла, Дистанційно
Регіональний менеджер
Сміла, Черкаси, Дистанційно