• PRO

Станіслав

Операційний директор (COO)

Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор (СОО)

з 05.2024 по нині (1 рік 3 місяці)
Ecofactor, Одеса (Енергетика)

Аналіз та оптимізація бізнес - процесів:
•Налагодив роботу складу, упорядкував рух по товарним залишкам. Запровадив системний підхід до інвентаризацій та контроль за списанням, переміщенням продукції Оптимізував процеси за допомогою сканування та внутрішнього штрихкодування. Досягнута ціль - реальні залишки та оперативне прозоре внутрішнє переміщення.
•Запровадив систему планування залишків з урахуванням необхідної кількості та строків по забезпеченню. Процес був автоматизований. Як результат зменшилась похибка при замовленнях відділом закупівель на 17%. Зменшився час на виконання поставок з 7-14 днів до 3-10 днів.
•Долучив всіх керівників структурних підрозділів виробництва до роботи в ERP тим самим взявши під контроль всі етапи виробництва та рахування трудовитрат. Як результат - підняв показник ефективності кожного співробітника на 15-30% та прозора система оплати праці за результат.
•Ввів систему звітності та контролю за показниками через Power BI (по всім напрямкам діяльності)
•Збільшили обсяг виробництва станцій (АС,DC) на 22% за перше півріччя 2025 по відношенню до минулого року
Продакт менеджмент:
•Підготував разом з командою нову асортиментну лінійку DC станцій, та представили на виставках EcoEnergy та GreenExpo.
•Під моїм керівництвом побудована СЄС на підприємстві з можливістю підключення станцій в екосистему енергозабезпечення.
Управління бюджетом:
•Запровадив бюджетування та ліміти по статтям витрат у під звітних періодах протягом року, що сприяло оптимізації витрат компанії в першому півріччі на 18% до минулого року.
Операційна діяльність:
•Вніс коригування в організаційну структуру, окреслив коректні межі підпорядкованості та розробили карти компетенцій та відповідальності.
•Розробив регламент бізнес-процесів, провів роботу з описом, формалізациєю та моделюванням бізнес-процесів у відділах виробництва, сервіс, продажі, закупівлі.
•Розробив КРІ для підрозділів виробництва, клієнтського сервісу та відділу продажів разом з маркетингом зокрема. Як результат зменшили час на випуск станцій на 15% динаміка продажів за перше півріччя 2025 року 28,5%. NPS - за цей період підняли з 47 до 65.

Директор торгового центру

з 07.2008 по 03.2024 (15 років 8 місяців)
Епіцентр К, Одеса (Роздрібна торгівля)

Управління командою та проектами:
•За цей час керував трьома об’єктами в мережі.
•Приймав участь на позиції відкриваючого директора у організації відкриття ТЦ у Запоріжжі, Повний цикл з нуля.
•З 2009 по 2012 рік керував ТЦ у м. Миколаїв. Провів реорганізацію відділів та налагодив роботу відстаючих напрямків. Як результат збільшив оберт на 22% за перший рік та 27% за другий. Подолав кризу з плинністю кадрів яка становила 65% на початку та вийшли на 18% через 2 роки.
•З 2012 по 2014 рік під моїм керівництвом ТЦ м.Одеса займав 4 місце за обертом (після ТЦ м.Київ)
•У своїй ролі я успішно організував перепланування торгових площ у ТЦ "Нова Лінія", забезпечивши впровадження трьох нових напрямків: центру цифрової техніки, салону меблів та фуд відділу, що призвело до зростання оберту від 18 до 27% кожен рік протягом 2015-2020 років.
•Протягом 3 років (2018-2021) відділ “Експертів з продажу” входив в 5-ку кращих відділів мережі за часткою продажів у ТЦ (22-25% в оберті ТЦ
•Успішно підготував кадровий резерві, включаючи 3 діючих директорів ТЦ, 5 комерційних директорів, 17 керівників відділів та понад 30 завідувачів департаментів.
Бізнес-орієнтованність
•Вплинув на асортиментну політику в напрямках торгових відділів. Оптимізував діючі залишки та розширив на 20% новими позиціями при цьому збільшивши обертаємість від 25- 35% протягом 4 років.
•Змінив підхід у відділі по роботі з корпоративними клієнтами та B2B напрямком, доповнивши команду досвідченим менеджером з тендерів та торговим представником, як результат збільшення загальних обсягів торгівлі на 17% та питому вагу в реалізації цього відділу з 4% до 8,5% у 2017 р.
•Впровадив діяльність центру видачі інтернет замовлень у ТЦ. Як результат - збільшений товарообіг за перше півріччя на 15% за друге 23% у 2020
Аналітика та оптимізація процесів:
•Оптимізував товарні залишки з 6,5 місяців до 3 місяців таким чином збільшив оборотність товару та звів залишки товару що не продаються до 1,5% від загального складу.
• Виявив та усунув неефективність в процесах продажів он-лайн напрямку та центру видачі інтернет замовлень на базі ТЦ, що дозволило скоротити час обробки покупки на 25% та збільшити товарообіг по цьому каналу на 38% в межах півріччя у 2020
Кризис - менеджмент:
•Привів збитковий торговельний центр за 6 місяців в позитивну рентабельність з середнім по мережі показником маржинальності у 2018

Директор філії, регіональний директор

з 06.2006 по 07.2008 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Водна техника", Одеса, Кропивницький (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівництво торговими філіями у м. Кропивницький та Одеса.
- Операційне управління всіма відділами філій (комерційний, сервісний, фінансовий, логістично-складський)
- Розвиток дилерської та франчайзингової мережі «Домотроніка» у південному регіоні. Пошук нових партнерів, проведення перемовин та заключення договорів співробітництва.
- Пошук та участь в обʼєктних продажах, участь в тендерах. Зустрічі з представниками будівельних компаній, ОСМД.
- Виконання планових показників по товарним категоріям.
- Приймав неодноразово участь у міжнародній виставці Aquatherm Kyiv в якості представника компанії.

Керівник відділу продажу, супервайзер

з 05.2004 по 06.2006 (2 роки 1 місяць)
Вересень плюс, ТОВ, Кропивницький (Роздрібна торгівля)

Починав шлях з супервайзера торгової фокусної команди на базі дистрибʼютора (в підпорядкуванні 3 торгових представники), закінчив керівником відділу продажу (в підпорядкуванні 16 торгових) На той час компанія займалась дистрибуцією алкогольної продукції.
Функціональні обовʼязки:
- Виконання плану продажу по ТМ
- Управління командою торгових представників, щодо досягнення якісних та кількісних показників дистрибуції у торгових точках.
- Робота з дебіторською заборгованістю ключових клієнтів компанії.
- Приймав участь в розробці та моделюванні бізнес-процесів.

Освіта

Одеська Національна Академія звʼязку

Економіка підприємства, спеціальність - менеджмент організацій, Одеса
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Післядипломна вища освіта

Кіровоградський Державний Педагогічний університет

Історія та право, Кропивницький
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Професійний коучинг ACSTH (ICF)

2020-2021 (9 місяців)

MBA General intensive, Sity Business School, диплом EDLEA (дистанційне навчання)

2019-2020

Комплексний інтернет маркетинг - Para school

2025 (6 місяців)

Знання і навички

  • Управління фінансами
  • Розробка плану навчання
  • MS Excel
  • MS Office
  • Адаптивність
  • Фінансове планування
  • Систематизація бізнесу
  • Стратегічне планування
  • Побудова системи OKR
  • Ведення переговорів
  • Уміння аналізувати
  • Управління підприємством
  • Управлінські навички
  • Управління рітейлом
  • Впровадження системи KPI
  • Управління командою
  • Управління персоналом

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Готовий реалізовувати накопичений багаторічний досвід менеджера в торгівельній галузі в компанії з високими стандартами та цілями на ринку України та за її межами. Маю досвід в кризисменеджменті (оптимізація бізнес-процесів, актуалізація KPI, управління ефективністю персоналу)

Багатодітний батько.

Впевнений водій легкового транспорту з багаторічним досвідом, маю особисте авто та можу використовувати у робочих цілях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: