Резюме від 23 травня 2023 Файл

Оксана

Начальник відділу, страхування, менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Яковуша Оксана Олександрівна
Дата народження: 18 липня 1986 року
Адреса проживання: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: отримати перспективну роботу в одній із стабільних компаній з метою застосування свого досвіду
роботи з можливістю подальшого кар'єрного росту. Бути корисною роботодавцю використовуючи свої
знання.
Більше 15 років працюю в фінансовому секторі на посаді керівника відділу (управління) страхування.
Управління та координація роботи фахівців, що входять до складу управління.
Є досвід роботи з лізинговими компаніями, банками, автосалонами, брокерами, агентами.

Досвід роботи:
2022 р. – ТОВ «АЛЬФА-ЛІЗИНГ УКРАЇНА»
Начальник відділу страхування Департаменту по роботі з клієнтами
Функції:
 консультація клієнтів з питань страхування;
 консультація клієнтів та підключення ресурсів при страховому випадку;
 проведення переговорів та зустрічей з партнерами;
 робота з менеджерами Товариства;
 супровід та організація укладення договорів страхування;
 виконання робочих розпоряджень безпосереднього керівника;
 забезпечення ефективного управління та координація роботи фахівців, що входять до складу відділу;
 формування та підготовка аналітичних звітів за результатами діяльності відділу;
 співпраця з іншими структурними підрозділами;
 виконання плану по відділу в Департаменті;
 планування роботи відділу, відповідно до визначених стратегіям розвитку Товариства, та шляхи виконання покладених на нього завдань;

2021 р.- ПРАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ" ІНТЕР - ПЛЮС"
Начальник Управління корпоративних продажів
Функції:
 робота з партнерами (агенти, брокери, банки, автосалони, лізингові компанії);
 супровід діючих клієнтів, пошук та залучення нових клієнтів. Формування каналів продажу страхових продуктів Товариства, заключення
договорів з клієнтами на обслуговування в Товаристві;
 оформлення договорів (полісів) страхування у відповідних програмах;
 планування роботи Управління визначеним стратегією розвитку Товариства та шляхи виконання покладених на нього завдань;
 аналіз страхового ринку;
 виконання плану по Управлінню;
 проведення зустрічей, переговорів, презентацій;
 аналіз рівня виплат за договорами страхування, розробка заходів по зниженню рівня збитковості;
 формування звітності за результатами діяльності Управління;
 підготовка індивідуальних пропозицій для клієнтів;
 проведення ідентифікації клієнта відповідно до законодавства.

2017 р. – 2021 р.- ПРАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ" ГЛОБАЛ ГАРАНТ"
Начальник Управління корпоративних продажів
Функції:
 супровід діючих клієнтів. Пошук та залучення нових клієнтів. Формування каналів продажу страхових продуктів СК, заключення договорів з
клієнтами на обслуговування в СК.
 планування роботи Управління відповідно до визначеного Стратегією розвитку СК та шляхи виконання покладених на нього завдань, погодження
планів роботи фахівців у складі Управління;
 аналіз страхового ринку, участь у розробці нових конкурентних видів страхових продуктів з корпоративних продажів та удосконал ення діючих у
СК програм страхування;
 презентація потенційним клієнтам послуги СК (телефонні презентації, зустріч);
 забезпечення роботи Управління по залученню нових клієнтів СК;
 аналіз рівня виплат за договорами страхування та в цілому по портфелю транспортних та обов’язкових видів страхування, розробка заходів по
зниженню рівня збитковості;
 здійснення контролю за своєчасністю та повнотою отримання страхових платежів, підготовка рахунків для сплати;
 забезпечення ефективного управління та координація роботи фахівців, що входять до складу Управління;
 формування внутрішньої звітності за результатами діяльності Управління;
 співпраця з іншими структурними підрозділами СК, отримання від них необхідної інформації для здійснення покладених на Управління функцій;
 виконання робочих розпоряджень безпосереднього керівника;
 підготовка індивідуальних пропозиції для клієнтів;
 проведення ідентифікації клієнта відповідно до законодавства;
 робота з партнерами (агенти, брокери, банки, автосалони);
 участь в тендерах на закупівлю страхових послуг.

2017 р. – ПРАТ "Страхова компанія" ЮНІСОН СТРАХУВАННЯ".
Начальник відділу по роботі з партнерами і співробітниками Управління транспортного страхування
Функції:
 консультація, проведення переговорів з клієнтами (фізичні і юридичні особи) з питань страхування;
 супровід і укладення договорів страхування;
 складання планів роботи, бізнес-планів відділу;
 формування клієнтської бази, супровід існуючих клієнтів компанії;
 організація та розвиток прямих продажів страхових продуктів;
 розвиток взаємин з партнерами (агенти, брокери, банки, автосалони);
 участь в тендерах на закупівлю страхових послуг;
 поточний маркетинговий аналіз і контроль над діяльністю каналів продажів (підтримання зв'язків з наявними каналами, підготовка звітності,
аналіз збитковості, аналіз співпраці).
2007 р. – 2017 р. – ПрАТ "Європейський страховий альянс".
Начальник відділу департаменту логістичних, транспортних ризиків та по роботі з VIP –клієнтами.
Функції:
- робота з VIP – клієнтами з укладення та супроводу договорів за усіма видами страхування;
- робота з фізичними та юридичними особами;
- робота з поточними клієнтами;
- проведення первинних оглядів об'єктів страхування, збір документації по клієнтам і об'єктам страхування;
- консультування клієнтів, підготовка пропозицій, проведення зустрічей;
- пошук нових клієнтів, укладання договорів страхування (КАСКО, ОСЦПВВНТЗ, ДСЦПВ, НВ, відповідальність, майна, вантажів, Assistance та
інше);
- координація процесів обліку страхових, агентських договорів, актів виконаних робіт, підготовка звітів;
- організація і контроль документообігу;
- облік і контроль бланків суворої звітності;
- облік страхових платежів (підтвердження по оперативному порядку страхових платежів, що надійшли за укладеними договорами страхування);
- контроль ведення коректної бази даних;
- контроль обліку договорів страхування (перевірка коректності і повноти інформації, своєчасного введення договорів в облікову систему,
реєстрація договорів страхування);
- облік табелю робочого часу відділу;
- підготовка внутрішніх аналітичних звітів для керівника за заданими критеріями.

2006 р. – 2007 р. – ЗАТ "Фоззі –В".
Касир торговельного залу, каса
Функції:
- проведення розрахунку з покупцями;
- обслуговування покупців відповідно стандартам компанії.

2005 р. – 2006 р. - Закрите акціонерне товариство з іноземними інвестиціями "Піастрелла – К".
Лаборант фізико-механічних випробувань 4-го розряду
Функції:
- проведення кількісного і якісного аналізів фізико-хімічними методами;
- оформлення відповідної документації;
- контроль за правильним виконанням інших технологічних процесів;
- виявлення та усунення причин браку;
- контроль вхідної сировини;
- контроль відповідності продукції, що випускається встановленим стандартам.

Освіта:
2008 р. – 2009 р. - Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" і отримала повну вищу освіту за
спеціальністю "Хімічна технологія тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів та здобула кваліфікацію інженера – технолога (спеціаліст).
2005 р. – 2008 р. – Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" і отримала базову вищу освіту за
напрямком підготовки "Хімічна технологія та інженерія" та здобула кваліфікацію бакалавра з хімічної технології та інженерії.
2001 р. – 2005 р. – Київський індустріальний технікум за спеціальністю "Виробництво тугоплавких неметалевих і силікатних матеріалів і виробів " і
здобула кваліфікацію технік – технолог (молодший спеціаліст).
1993 р. – 2001 р. – середня загальноосвітня школа № 292 м. Києва.

Додаткова інформація: впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, EWA, ВІ, Front Office, Internet, 1С). Базові знання правил ведення ділового
листування.

Особисті якості: відповідальність, порядність, чесність, здатність до самонавчання, старанність, цілеспрямованість, комунікабельність, бажання
працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: