Резюме від 18 травня 2023 Файл

Алла

Головний спеціаліст відділу роз’яснень з питань декларування

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Руденко Алла Миколаївна

Дата народження: 26.02.1980 р., 43 роки

Адреса проживання: вул. Миру 31 а, с. Хотів, Обухівський
район, Київська область

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: зайняття посади головного спеціаліста відділу роз’яснень з питань
декларування Управління формування правових позицій з питань декларування та
конфлікту інтересів.

Освіта: 1997-2002 роки Національний аграрний університет, м. Київ, спеціаліст,
спеціальність «Фінанси», кваліфікація «економіст-фінансист».

Досвід роботи:

10.2015 – до тепер супровід діяльності фізичної особи-підприємця (облік і звітність,
оформлення угод, маркетинг, комунікація з клієнтами);
05.2015- 07.2015 головний консультант секретаріату Комітету Верховної Ради
України з питань бюджету;
10.2013 - 05.2015 начальник відділу розвитку державного внутрішнього фінансового
контролю Управління нормативного забезпечення бюджетного
процесу Департаменту державного бюджету Міністерства
фінансів України;
07.2011- 09.2013 заступник начальника відділу розвитку державного фінансового
контролю Управління нормативного забезпечення бюджетного
процесу Департаменту державного бюджету Міністерства
фінансів України;
03.2011 - 07.2011 заступник начальника відділу розвитку державного фінансового
контролю Управління нормативного забезпечення бюджетного
процесу Департаменту забезпечення бюджетного процесу
Міністерства фінансів України;
02.2010 - 03.2011 головний економіст-фінансист відділу реформування системи
управління державними фінансами Департаменту реформування
бюджетної системи Міністерства фінансів України;
09.2008 - 02.2010 заступник начальника відділу реформування системи управління
державними фінансами Департаменту реформування бюджетної
системи Міністерства фінансів України;
09.2007 - 09.2008 головний економіст-фінансист відділу реформування системи
державного внутрішнього фінансового контролю Департаменту
реформування бюджетної системи Міністерства фінансів
України;
2

07.2006 - 09.2007 провідний економіст відділу модернізації управління державними
фінансами Департаменту реформування бюджетної системи
Міністерства фінансів України;
11.2005 - 07.2006 провідний економіст-фінансист відділу модернізації управління
державними фінансами Департаменту реформування бюджетної
системи Міністерства фінансів України;
09.2005 - 11.2005 провідний економіст відділу модернізації управління державними
фінансами Департаменту реформування бюджетної системи
Міністерства фінансів України;
10.2004 - 09.2005 провідний економіст-фінансист відділу організації взаємодії з
ГоловКРУ та методології державного фінансового контролю
Управління координації роботи з Державним казначейством
України та взаємодії з ГоловКРУ Департаменту бюджетної
політики Міністерства фінансів України;
05.2004 - 10.2004 провідний економіст-фінансист аналітично-інформаційного
сектору Управління методології державного фінансового
контролю та взаємодії з ГоловКРУ Департаменту зведеного
бюджету Міністерства фінансів України;
04.2004 - 05.2004 провідний інспектор відділу фінансів та бухгалтерського обліку
Управління матеріально-технічного забезпечення Державної
митної служби України;
01.2003 - 04.2004 провідний інспектор відділу бухгалтерського обліку
Господарсько-експлуатаційного митного управління Державної
митної служби України.

Професійні вміння та навички:

розробка нормативно-правових актів, забезпечення їх методологічної
цілісності та відповідності законодавству України;
проведення експертизи проектів законів та нормативно-правових актів;
підготовка роз’яснень з питань застосування положень законодавчих та
нормативно-правових актів;
взаємодія з фахівцями центральних органів виконавчої влади з питань
опрацювання та погодження проектів нормативно-правових актів;
керівництво структурним підрозділом;
організація роботи та процесів документообігу у структурних підрозділах
органів державної влади (планування, моніторинг, звітування, розробка положень
та посадових інструкцій, основи діловодства);
організація та супровід діяльності фізичної особи-підприємця.

Сильні сторони: відповідальність, вміння працювати з великими обсягами
інформації, уважність до деталей, аналітичний склад мислення, здатність швидко
інтегруватись у нове середовище.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: