Резюме від 30 травня 2023 Файл

Анна

Керівник роздрібної мережі

Вік:
49 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дацько Анна
Керівник роздрібної мережі
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Summary
● Більше 10 років досвіду у сфері управління;
● 7 років досвіду управління агропромисловим підприємством;
● Більше 3 років роботи керівником в сфері продажів FMCG;
● Довгостроковий досвід співпраці з продуктовими торговими мережами України;
● Успішний досвід ведення переговорів, укладення контрактів, співпраці з дистриб'юторами;
● 15 років досвіду державного службовця ХРДА, з присвоєнням 6 рангу державного службовця.

Навички
● Навички пошуку та підбору персоналу, у проведенні співбесід;
● Навички організації роботи роздрібної мережі;
● Планування та організація роботи магазинів та колективу;
● Успішна робота з контролюючими та дозвільними організаціями, реєстрація підприємства;
● Знання в області логістики та фінансів (включаючи фінансове планування, аналіз, контроль та
бюджетування);
● Навички організації навчання персоналу;
● Уміння фінансового планування та бюджетування;
● Нарахування зарплат за роздрібним напрямком;
● Вміння аналізувати;
● Вміння працювати у режимі багатозадачності;
● Робота з програмами MS Office (Word, Excel), 1C;
● Вміння працювати у команді;
● Вміння публічних виступів;
● Маю водійське посвідчення категорії B.
Досвід роботи
Керівник відділу в мережі фірмових магазинів «Свіжина», ТМ
«Наша ряба»

Вересень 2019р. - Лютий 2023р.

Обов'язки

● забезпечення та контроль умов безперебійної роботи довірених відділів;
● управління продажами та логістикою на території Харкова;
● організація та контроль якості обслуговування клієнтів;
● забезпечення виконання планів продажу та дистрибуційних програм;
● контроль наявності товару, коректних залишків, ротація;
● контроль за викладкою товарів на вітрини згідно стандартів компанії;
● контроль за дотриманням персоналом довірених відділів вимог щодо збереження
товарно-матеріальних цінностей;
● контроль виконання контрагентами умов за договорами постачання;
● здійснення адміністративно - господарської діяльності філії, організація ефективної роботи всіх відділів
філії: торговий відділ, транспортний відділ, склад;
● виконання ключових показників щодо ефективності роботи складської та транспортної логістики,
роботи з договорами постачання;
● підбір, навчання, введення на посаду персоналу;
● створення та впровадження комплексу заходів, спрямованих на покращення мікроклімату в роботі
колективу філії, збільшення залученості співробітників, зменшення плинності кадрів, підвищення
лояльності співробітників до компанії;
● на регулярній основі надання звітності керівництву компанії: результати роботи філії за всіма
напрямками (виконання плану продажу, складська логістика, транспортна логістика, бюджет філії та
роздрібних магазинів компанії, персонал);
● відкриття та запуск з «нуля» мережі роздрібних магазинів компанії ( закупівлі обладнання, набір та
навчання персоналу, організація та контроль роботи відділів магазинів-продажу, перерахунок складу,
каси, перевірка торговельного обладнання та викладки товару, касової дисципліни);
● моніторинг конкурентоспроможності, визначення конкурентів та вивчення їх роботи;
● аналіз та планування продажів, аналітика ринку, розробка стратегії продажу;
● планування замовлень (за напрямками, товарними та асортиментними групами).
Адміністратор у ЦНАП Харківського району

Грудень 2015р. - Вересень 2019р.

Обов'язки

● Прийняття заяв від громадян і суб’єктів господарювання;
● Передача заяв на опрацювання відповідним органам влади, посадовим особам;
● Видача результатів споживачеві послуги;
● Ведення звітності та інші.

Директор ТОВ Люботинська птахофабрика

Червень 2008р. - Липень 2015р.

Обов'язки

● Аналіз діяльності підприємства, формування пропозицій для оптимізації роботи;
● Представлення інтересів підприємства на зустрічах та переговорах з постачальниками, партнерами та
клієнтами;
● Укладання, підготовка та супровід договорів на придбання, реалізацію, зберігання, переробку с/г
продукції, надання послуг, с/г та авто. техніки, насіння, добрив, гсм, зап.часті, витратних матеріалів;
● Організація, контроль, підбір проектних організацій для відведення землі;
● Організація, контроль проведення тех. та держ. оглядів, проміжного, капітального та відновлювального
ремонту с/г та авто. техніки;
● Постановка на облік та зняття обліку авто та с/г техніки, отримання дозволів на транспортування та
перегін негаборитної техніки, маршрутів для перевезення небезпечних вантажів у ДАІ та
Держтехнагляді;
● Розвиток та оптимізація каналів збуту продукції;
● Здійснення контролю руху грошових коштів;
● Планування та керівництво персоналом;
● Пошук та підбір робітників;
● Вивчення ринків збуту, аналіз цінової політики конкурентів;
● Проведення інвентаризації та забезпечення збереження ТМЦ;
● Вирішення питань з вирішальними та контролюючими органами-СЕС, пожнагляд, енергонагляд;
● Комунікація та підтримка ділових відносин із партнерами.
Начальник відділу економічного аналізу, фінансово-кредитного
забезпечення та соціально-трудових відносин
Грудень 2005р. - Червень 2008р.

Освіта
Національна академія внутрішніх справ
Правознавство
Київ, 2012

Харківський державний аграрний університет ім.В.В.Докучаєва
Облік і аудит
Харків, 1997

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: