Резюме від 29 січня 2024 Файл

Альона

Менеджер з продажу, адміністратор, помічник керівника, секретар

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Приймак Альона Вікторівна

вул. Садова, буд.3 ● с. Дмитрівка ● 08112 ● тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ● e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Працевлаштування на посаду менеджера,адміністратора, секретар-референта або помічник керівника

Професійні навички
• Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
• Планування робочого дня керівника.
• Зустріч і супровід VIP гостей
• Координація роботи офісу
• Досвід збору і обробки інформації
• Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.

Особисті дані
• Д.н. 27 квітня 1995 р.
• Неодружена
• Є дитина

Досвід роботи
01.12.2014р-01.09.2015р «ТОВ Олсервіс»

Посада: секретар-референт, помічник керівника

Посадові обов'язки: Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), прийом і розподіл телефонних дзвінків; планування і організація зустрічей, переговорів керівника, організація конференц-зв'язку, бронювання і замовлення квитків і готелів, прийом відвідувачів.

2015- 2016 рр.
«Европейський Університет»
Посада: лаборант кафедри

Посадові обов'язки: Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу; ділове листування. Планування робочого дня керівника. Контроль виконання доручень.

2016-2017рр.

Посада: ріелтор (приватна фірма)

Посадові обов'язки: створення і ведення бази даних клієнтів; телефонічний і особистий супровід до заключення договору куплі-продажу нерухомості. Ведення і оновлення рекламних сайтів з представленими об’єктами нерухомості.

2017-2023рр переїзд та проживання в Польщі.

2017-2023рр

Магазин «ZABKA»

Посада- продавець-консультант ; заступник керівника.

Освіта
2010-2016 рр.

Європейський Університет (Бізнес-коледж 2010-2013 рр.)
Спеціальність: діловод, документознавець.

Додаткові відомості
• Англійська мова – початковий рівень,
• Польска мова, українська мова, російська мова- вільно.
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, , WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
• Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: