Резюме від 20 червня 2023 PRO

Наталія

HRD

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HRD

з 03.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
Група компаній, Київ (Транспорт, логістика)

7 бізнес-напрямків (виробництво і збут технічних газів, виконання робіт спецтехнікою, логістичні послуги, благодійний фонд). 1000+ співробітників. Представництва у 9 містах. Підпорядкування власнику бізнесу.
Обов'язки :
- Управління та оптимізація системи HR-процесів: планування, підбір, адаптація, оцінка та розвиток персоналу, оплата праці та розвиток корпоративної культури;
- Оптимізація та впровадження організаційної структури, штатного розпису бізнес напрямків компанії;
- Розрахунок та оптимізація чисельності персоналу виробництва на основі норм виробітки;
- Розроблення, впровадження та оптимізація системи мотивації на основі KPI, OKR, відрядної, почасової системи оплати праці;
- Організаційний розвиток та корпоративне управління – розроблення, впровадження та удосконалення бізнес-процесів, процедур взаємодії структурних підрозділів та іншої організаційно- розпоряджувальної документації.
- Розвиток системи звітності, HR-аналітики;
- Забезпечення процесу підбору для всіх підрозділів компанії (офісний персонал, виробництво, склади, лабораторії, ТОП-менеджмент);
- Організація циклу адаптаційних заходів, welcome-презентації, супровід під час проходження випробувального терміну;
- C&B: Розробка та впровадження алгоритмів нарахування заробітних плат співробітників компанії. Розрахунок і контроль виплати місячних/квартальних/річних бонусів;
- Формування, затвердження та контроль HR-бюджету (бюджет ФОП);
- Аналіз та визначення ризиків управління персоналом. Розробка та впровадження заходів, щодо мінімізації ризиків. Контроль, та оцінка ефективності заходів;
- Планування, контроль та аналіз ведення роботи з кадрового обліку групи компаній.

HRD

з 08.2016 по 12.2019 (3 роки 4 місяці)
Група компаній "Браво", Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

3 бізнес напрямки (виробництво, складська логістика та В2В збут корпусних меблів та дверей) 1000+ співробітників. Представництва у 4 містах. Підпорядкування власнику бізнесу.
Обов'язки:
-Планування, організація та контроль усіх процесів роботи Hr-департаменту. -Управління, розвиток співробітників та цілепокладання роботи департаменту (штат – 11 шт.од.) у складі - відділ підбору та адаптації, відділ навчання та розвитку персоналу, відділ кадрового діловодства, відділ охорони праці, секретаріат.
-Організація та контроль процесу навчання low, midle категорій персоналу;
-Забезпечення процесу підбору для всіх підрозділів компанії (IT, офісний персонал, виробництво, склади). Самостійне закриття ТОП-позицій.
-Організація проведення внутрішнього навчання для співробітників (створила та управляла власним навчальним центром);
- Адміністрування онлайн платформи навчання співробітників (близько 300 онлайн та офлайн тренінгів і вебінарів в рік);
- Впровадження атестації співробітників, впровадження елементу оцінки ефективності 360;
- Автоматизація бізнес-процесів (підбір та запровадження роботи єдиної ERP-системи на базі “Мегаплан”, ініційовано написання модулів управлінського розрахунку заробітної плати та обліку робочого часу в 1С УТ ;
- C&B: Розрахунок і контроль виплати місячних/квартальних/річних бонусів для співробітників відділу продажів, сервісної служби, адмін персоналу

HRG

з 05.2014 по 05.2016 (2 роки)
ТеплоЕнерго, Інші країни (Енергетика)

Група компаній (проектування, будівництво та ремонт теплових мереж, проектування, розробка програмного забезпечення, монтаж та обслуговування вузлів обліку теплової енергії) 500+ співробітників. Підпорядкування HRD.
Обов’язки:
- Пошук, відбір персоналу всіх рівнів (midle, IT, TOP);
- Забезпечення процесу Onboarding та Exit інтерв'ю;
- Ведення кадрового обліку.

Рекрутер

з 09.2013 по 04.2014 (7 місяців)
Кадрова агенція "ПерсоналВертекс", Інші країни (Пошук персоналу, HR)

Обов'язки;
- Пошук та підбір персоналу, згідно з вимогами Замовника;
- Комунікація з клієнтами від заповнення заявки до закриття вакансії;
- Моніторинг заробітних плат ринку праці;
- Розробка профілей вакансій та посад;
- Проведення скайп, особистих интервью, планування та організація співбесід з замовником;
- Оцінка soft та hard skills кандидатів;
- Ведення бази кандидатів та аналітичної звітності по рекрутингу.

Освіта

КГУ

Гештальт терапевт, Київ
Вища, з 2021 по 2026 (5 років)

Гештальт-терапевт у навчанні

РУДН

Системне психологічне бізнес консультування і професійний коучинг, Інші країни
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік)

Професійна перепідготовка

МДУТіУ ім. К.Г. Разумовського

Управління персоналом, Інші країни
Вища, з 2014 по 2015 (1 рік)

Підвищення кваліфікації

УДАУ

Облік і аудит, Умань
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Mental Research Institutt (Palo Alto, California) System Approach in Business Counselingg

2018

ICI International Certificate of qualification ~Master Coach, ICI~

2018

Знання і навички

ERP Бітрікс24 Google Docs MS Office Стратегічне мислення Управління змінами Коучинг команди C&B Підбір керівного персоналу

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: