• Файл

Виктория

Бухгалтер

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
на посаду бухгалтера

П.І.Б. Шаріюс Вікторія Сергіївна
Особисті дані:
Дата народження: 25.11.88 (34р)
Вид зайнятості: повна зайнятість
Очікуваний рівень заробітної плати: 25.000грн
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м.Київ

Освіта:
2020 р.- по-теперішній час: Курси англійської мови;
2020 р. – 2022 р.: Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м.Київ
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування, Магістр;
2018 р. - 2020 р.: Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», м.Київ
Спеціальність: Облік і оподаткування, Бакалавр;
2019 р.: «Данко» курси Головбух+1С;
2017 р.: Бізнес-центр “Анастасія», курси управління ресторанним бізнесом;
2004 р. – 2007 р.: Український державний університет економіки і фінансів, м.Донецьк
Спеціальність: молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку
Досвід роботи:
07.2020р. – по теперішній час – ТОВ «ТОВ «Епіцентр К», бухгалтер виробництва
04.2018р-07.2020р – ТОВ «Сільпо», бухгалтер ОсЗ
01.2013р-06.2014р – Кафе «Променад», керуючий кафе, головний бухгалтер

Основні обов'язки:
- Щомісячні звіти фінансово-господарської діяльності підприємства.
- Оформлення дозвільної документації,
- Ведення податків: акциз;
- Адміністрування ПДВ;
- Робота з постачальниками, з договорами, акти звіряння, розрахунки з постачальниками;
- Облік ТМЦ, матеріалів, МШП;
- Облік ОсЗ, дооцінка, списання, реалізація;
- Проведення і оформлення інвентаризації, аналіз результатів, усунення проблем;
- Аналіз витрат підприємства, собівартості, ціноутворення, контроль торгової націнки;
- Калькуляція техніко-технологічної документації;
- Проведення розрахунків з контрагентами, платежі в бюджет;
- Контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
- Робота з табелями, нарахування заробітної плати;
- Касова дисципліна, авансові звіти;
- Бюджетування доходів і витрат виробництва на рік, контроль виконання бюджету;
- Експорт, імпорт даних бухгалтерського обліку, звірка рахунків;

Навички: Організація роботи підприємства, відновлення бухгалтерського і управлінського
обліку, аналіз ефективності роботи підприємства з метою збільшення прибутку.
Робота в програмах: 1 C Підприємство 8.3-УТП; R- keeper 6., SAP ERP
1С8 Резонанс, 1С7, 1С8Фінанси, M.E.Doc, Клієнт банк.

Особисті якості: Націленість на результат, відповідальність, уважність, досвід роботи з великим
об'ємом інформації, організаційні здібності, пунктуальність, мобільність, знання англійської
мови рівня B1.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: