Резюме від 6 січня 2024 Файл

Анна

Керуючий магазином

Вік:
36 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СЕРГІЄНКО АННА ПЕТРІВНА

Дата народження: 19.10.1987 р.н.
Номер телефону : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
2005р. закінчила Смілянський радіотехнікум Черкаського державного технологічного університету, спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит»
2019р. закінчила Київський національний Університет на факультеті ринкових, інформаційних та інноваційних технологій, спеціальність «Комп’ютерна інженерія»
Досвід роботи
З 2010р. працювала в Найбільшій торгівельній мережі роздрібної торгівлі ТОВ «АТБ-Маркет», за період праці пройшла посади від Продавця-консультанта до Керівника магазином, здобула досвід керування торговим процесcом та персоналом в кількості більш як 50 осіб . Високий рівень користувача усіма офісними програмами Мicrosoft ,МС Office, поштові програми. Високий рівень використання облікової программи 1С. Основні обов’язки:
• Контроль і організація торгового процессу в магазині(якість і безпеку продукції, дотримання вимог СУБХП, дотримання вимог розміщення торгового обладнання;
• Збереження та контроль за товаро-матеріальними цінностями в магазини ;
• Контроль за динамікою товарообігу , відстеження об’ємів продажу, замовлення товару;
• Контроль за нормами списання та товарних втрат;
• Проведення інвентаризації в магазині та відображення результатів в обліковій программі;
• Контроль проведення інкасації, надходження та видаток грошових коштів;
• Контроль за прийманням товару, оприбуткуванням та поверненням в обліковій программі;
• Контроль за веденням первинної документації, касової, дотриманням усіх внутрішніх розпоряджень та нормативних в процесі роботи;
• Управління діяльністю персоналу магазину ( оформлення та звільнення персоналу, облік робочого часу, графіки відпусток та роботи персоналу, контроль внутрішнього трудового розпорядку, дотримання правил та норм охорони праці, пожежної безпеки , виробничо санітарної гігієни)
• Контроль та аналіз економічних показників роботи магазину;
• Контроль за роботою обладнання та своєчасний технічний огляд та обслуговування сервісними організаціями ;
• Контроль складання та здачі встановленої документації /звітів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: